- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Sin City (2005)
Sin City (2005)

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Sin City 2 staat voor 2008 gepland vooralsnog. Het script is af maar wanneer wordt begonnen met filmen is nog niet bekend. Plot outline:
"It's one of those hot nights, dry and windless. The kind that makes people do sweaty, secret things. Dwight's thinking of all the ways he's screwed up and what he'd give for one clear chance to wipe the slate clean, to dig his way out of the numb gray hell that is his life. And he'd give anything. Just to cut loose. Just to feel the fire. One more time."
De werktitel is trouwens "A Dame To Kill For" wat geloof ik ook een van de strips van Miller was. Dus die zal wel verfilmd worden.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik keek gisteren naar The Devil's Advocate en zag tot men grote verbazing ineens de beginscene van Sin City. Ik heb het dus over de scene met dat de flik op dat balkon komt en dat er een vrouw met een rode jurk een sigaret staat te roken. Dit is dus exact dezelfde scene alleen maken ze in de Devil's Advocate niemand dood
Maar ik vond dit vrij intrigerend omdat het dus bijna dezelfde scene is!

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hm! Interessant. Dat ga ik eens nader bekijken.

brymj
-
- 758 berichten
- 819 stemmen
Hoe staat het met deel2 dan? Het is inmiddels al augustus..
we zijn ondertussen al bijna een heel jaar verder en nog nergens een Sin City 2 te bekennen

brymj
-
- 758 berichten
- 819 stemmen
Ik keek gisteren naar The Devil's Advocate en zag tot men grote verbazing ineens de beginscene van Sin City. Ik heb het dus over de scene met dat de flik op dat balkon komt en dat er een vrouw met een rode jurk een sigaret staat te roken. Dit is dus exact dezelfde scene alleen maken ze in de Devil's Advocate niemand dood
Maar ik vond dit vrij intrigerend omdat het dus bijna dezelfde scene is!
die vent is trouwens geen flik hoor,

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ja kan zijn, lang geleden dat ik de film nog heb gezien...
Nog wel is een keertje doen maar ik wacht nog altijd op deel 2!

matthijs_013
-
- 3629 berichten
- 5505 stemmen
Hmm, van dat einde snapte ik de bedoeling verder niet. Alleen was het niet Nancy die je daar zag, maar Becky.
Geweldig personage in de film. Laten we toch maar stiekem hopen dat ze het op een of andere manier heeft overleeft en een verschijning zal maken in deel 2.

sinterklaas
-
- 11746 berichten
- 3280 stemmen
Sin City 2 is inmiddels weer uitgesteld tot 2010.

Mescaline
-
- 7047 berichten
- 2958 stemmen
Vond sin city best een vermakelijke film.. vooral het kleur gebruik is me nog goed bij gebleven.. maar wel erg overdreven actie vaak.. is niet echt mijn smaak maar dan nog.. vond het niet slecht hoor

-Roald-
-
- 3178 berichten
- 803 stemmen
Ik las net dat er zelfs een Sin City 3 aan zit te komen. Ben benieuwd!

Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2566 stemmen
Sin City 2 is inmiddels weer uitgesteld tot 2010.
spijtig

Anneniem
-
- 40 berichten
- 686 stemmen
Maar er komt al een deel drie aan? moet dan niet eerst deel twee eens gemaakt worden? Als het er komt hoop ik in ieder geval, dat het net zo goed is als deel 1.

fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Ik las net dat er zelfs een Sin City 3 aan zit te komen. Ben benieuwd!
Inderdaad. Op IMDB staat Sin City 3, maar over Sin City 2 is niets bekend . Vreemd