menu

Film / Spoilers / Alien vs. Predator (2004)

zoeken in:
Op het einde van aliens vs. predator, kan je zien op het moment dat de predators wegvliegen met hun ruimteschip. Dat er uit het lijk van onze predator-vriend een nieuw soort alien/predator komt!!

Wat vinden jullie van dat einde? Ik persoonlijk vind het een verassend open einde waar je alle kanten mee op kan. Echt goed bedacht.

Goed bedacht dat die predators opeens zo dom zijn?

Hoezo gaat de film over Einstein dan??
het is ook niet echt een iq krakende film!!

en heb jij trouwens in de film gezien dat de predators door elkaar heen konden kijken???

Het was misschien wel leuk gevonden, maar zo ver ik kan terugdenken was het een kruising tussen een alien en een predator...en ik kon het niet laten te denken, dat uit een mens toch ook geen samensmelting van een mens en een alien komt, waarom hier dan wel.

We hebben verder nooit een alien met iets anders zien kruisen.
De aliens die uit de eieren komen zien er toch ook anders uit. Het is pas nadat ze uit de mens komen ze zo'n vorm hebben aangenomen.

Tomkat schreef:
Hoezo gaat de film over Einstein dan??
het is ook niet echt een iq krakende film!!

Dus in alle niet "IQ-krakende' films moeten alle personages maar een beetje dom doen?
Tja, als het over een ras gaat waarbij de grootste levensbehoefte jagen is - en die zelfs een arena hebben gebouwd om lekker met die aliens te kunnen matten(wat ze dan ook al eeuwen doen)....dan zouden ze beter moeten weten wat de mogelijke gevaren zijn.

en heb jij trouwens in de film gezien dat de predators door elkaar heen konden kijken???

Ze hebben toch een infra-rood-vizier (of zo iets dergelijks?) - dan zouden ze de dode predator èn die alien moeten opmerken.

Heb je Alien³ niet gezien of zo?

Ok, die predators vechten idd al eeuwen met de aliens zodat als je een alien vermoorde je waardig was aan de rest van de groep predators, maar ook dat ging regelmatig fout en moesten de predators zichzelf en de piramides opblazen om te voorkomen dat de aliens zich verder zouden voortplanten en dat dat het einde van de mensheid zou betekenen.

In alien 3 is dat een mutatie-experiment!!! van de geleerden op die queen alien die ze uit sygourne weaver hebben gehaald.
ze wilden een nieuw ras maken door een gekloonde alien met een baarmoeder die van mens/aliens bevalt en geen eieren legt.
in alien3 gaat het over een experimenteel resultaat en dus niet over een natuurlijke alien geboorte via de mens. Zoals wel het geval is bij de predator.

heb je niet opgelet tijdens de film of zo??

Tomkat schreef:

Ok, die predators vechten idd al eeuwen met de aliens zodat als je een alien vermoorde je waardig was aan de rest van de groep predators, maar ook dat ging regelmatig fout en moesten de predators zichzelf en de piramides opblazen om te voorkomen dat de aliens zich verder zouden voortplanten en dat dat het einde van de mensheid zou betekenen.

In alien 3 is dat een mutatie-experiment!!! van de geleerden op die queen alien die ze uit sygourne weaver hebben gehaald.
ze wilden een nieuw ras maken door een gekloonde alien met een baarmoeder die van mens/aliens bevalt en geen eieren legt.
in alien3 gaat het over een experimenteel resultaat en dus niet over een natuurlijke alien geboorte via de mens. Zoals wel het geval is bij de predator.

heb je niet opgelet tijdens de film of zo??

Jij ook niet echt want ik denk dat de film waar je over bezig bent Alien: Resurrection is.

Nee idd niet heb 3 maar een keer en een tijd terug gezien. Je heb helmaal gelijk, daar komt de alien uit een hond! Heb de film maar even snel doorgekeken . Het valt me wel op dat de alien op 4 poten staat terwijl ze volgens mij anders op hun achterpoten lopen. Misschien toeval. Dan is het wel een beetje dom dat die alien een kruising is met een predator.

Ik heb gelezen dat ze aan het onderhandelen zijn voor alien 5 met Sygourne Weaver. Het is wel zeker dat er nog een predator komt.

ok dit is het verhaal
wie alle films van ALIEN en alle films van PREDATOR
gezien heeft kent het verhaal
alien vs predator 2 komt normaal uit in februari 2007
de hybrid van de alien en de predator is de predalien
iedereen die op google bij afbeeldingen intyped PREDALIEN krijgt oatomatisch fotos en tekeningen te zien van hoe de predalien eruit zou zien eens volwassen
het is een beetje net als de kruising met de hond in ALIEN 3. Het enige wat ik niet goed vond aan alien vs predator was het tekort aan materiaal, te veel blunders met de kostuums enzovoort, als je kijkt naar de gevechtsscene tussen de celtic perdator en de chopper tegen de alien, moet je opletten op de lange messen die uit de gauntlets komen, deze buigen als de chopper tegen de muur gesmeten wordt. een normaal gesmeden mes zou niet mogen buigen dus is ie inderdaad van rubber gemaakt.
en dat is niet de enige fout, als je goed oplet in de films is dit een echte blunder.

Tomkat schreef:
Ok, die predators vechten idd al eeuwen met de aliens
..de predators hadden toch de alien zelf gecreëerd om zo hun jagen te trainen...echter de queen alien werd steeds slimmer en werd zo een volwaardige tegenstander..

of zit ik ernaast?

De predators hadden de aliens niet gemaakt maar gevonden op een planeet en daarna de aliens vast gezet in tempels. In de tempels waar van alles beweegt en doet lopen de aliens rond het is idd een training voor de predator's om zo hun moed en sluwheid te kunnen tonen.

Verder is de Predalien een samengesmolten puur doordat de DNA stromen worden veranderd op het moment dat een alien in een predator groeid. Het is jammer dat het zo shit is uitgewerkt in de film. Jammer genoeg viel ik ook enorm tegen.

Ik ben een groot alien en predator fan en ook van de comics waarbij je een veel beter beeld krijgt wat alien vs predator is en nog gaat worden.

LEIDENAAR
Tomkat schreef:
De aliens die uit de eieren komen zien er toch ook anders uit. Het is pas nadat ze uit de mens komen ze zo'n vorm hebben aangenomen.

Jawel,in deel 3 uit een hond..Wel bij de les blijven he..En die alien zag er ook anders uit..

Kevin13
LEIDENAAR schreef:
(quote)

Jawel,in deel 3 uit een hond..Wel bij de les blijven he..En die alien zag er ook anders uit..

normaal was het een koe

Gast
geplaatst: vandaag om 18:53 uur

geplaatst: vandaag om 18:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.