• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.876 stemmen

Hoeveel procent van de films kijk je in de bioscoop?

zoeken in:

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Dit kan degenen die aantallen bijhouden een leuk statistiekje opleveren.

Ik heb in totaal in mijn leven, voor zover ik me dat herinner, 198 maal een film bekeken in de bioscoop. Op een totaal van 2286 stemmen levert dat de volgende rekensom op:

(100/2286) * 198 = 8,7

Opvallend bij mezelf is dat dit percentage nauwelijks fluctueert door de jaren heen. In de periodes dat ik weinig films in de bioscoop zag, was het totaal aantal films dat ik zag ook relatief laag.

..........

..........

Alastor - 8,7%

..........

..........

Wie vult aan?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Ik denk niet dat veel mensen deze cijfers paraat hebben. Ik zit op 2149 bioscoopbezoekjes* so far en daarom ben ik zo onbescheiden mijzelf vast bovenaan te zetten

Mochizuki Rokuro - 29,5%

...........

Alastor - 8,7%

..........

..........

..........

Wie vult aan?

* onder bioscoopbezoekjes versta ik films op het grote doek, dus: bioscoop, arthouse/filmhuis, festivals (ik zag denk ik 25% van deze films op IFFR), openlucht & drive-in en zo.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Als ik het me goed herinner heb ik sinds 2008 alleen Antichrist, Avatar, Enter the void, Inception, The American, The tree of life, Un prophète en X-men: first class in de bioscoop gezien. In totaal heb ik in die periode 1294 films gezien.

Mochizuki Rokuro - 29,5%

...........

Alastor - 8,7%

..........

Apollinisch - 0,6%

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Haha hiervoor zou ik na moeten gaan welke films ik ook alweer in de bios heb gezien de afgelopen pakweg 25 jaar. Ik zal even goed graven en kom er over een paar jaar op terug

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

35 films in de bios gezien. Het laatste jaar ga ik wel vaker naar de bios dus ik neem aan dat dit percentage volgend jaar wat hoger ligt

Mochizuki Rokuro - 29,5%

...........

Alastor - 8,7%

..........

MatthijsGr00t - 2,8%

Apollinisch - 0,6%

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Sinds 2009 pas bijgehouden hoeveel bioscoopbezoeken ik heb gedaan. Dat zijn er sinds toen 288. Daarvoor heb ik naar schattng ook zo'n 30 films gezien waarvan ik nog weet dat ik ze in de bioscoop heb gezien (en hier heb gestemd). Dus ik zeg pakweg 320 op dit moment. 320/1331 x 100% = 24,04%

Mochizuki Rokuro - 29,5%

Montorsi - 24,0%

Alastor - 8,7%

..........

MatthijsGr00t - 2,8%

Apollinisch - 0,6%

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

dutchtuga schreef:

Haha hiervoor zou ik na moeten gaan welke films ik ook alweer in de bios heb gezien de afgelopen pakweg 25 jaar. Ik zal even goed graven en kom er over een paar jaar op terug

dutchtuga, inmiddels uitgegraven?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Mijn percentage is inmiddels iets afgenomen: 28,1%

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.