- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik kwam dit net via fok.nl tegen.
Kleine waarschuwing, er zit sexuele content in dus niet voor iedereen geschikt:
http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/38009/Dit-is-echt-kutmuziek.htm

bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Ik kwam dit net via fok.nl tegen.
Kleine waarschuwing, er zit sexuele content in dus niet voor iedereen geschikt:
http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/38009/Dit-is-echt-kutmuziek.htm

wtf momentje voor vandaag..
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Niet echt youtube, wel een mooi filmpje: een uil die op een camera afvliegt die opneemt met 1000 frames per seconde:
Amazing nature - The Eagle Owl - dogwork.com
(Wel even scherm maximaliseren.)
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ja wow inderdaad, jammer dat het filmpje iets te vroeg stopt
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Mugabe is eenzaam, zijn collega-dictators zijn er niet meer 
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
meest bizarre voetbalfilmpje wat ik ooit heb gezien.
ziet er best grappig uit maar is in en in triest.......
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Hét bewijs dat Japanse animatie toch een stuk volwassener is dan de Westerse varianten:
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Wow, moeilijk om te geloven dat een presidentskandidaat zoiets zo quoten op zijn afscheidsspeech.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Jammer dat ie z'n campagne heeft gestaakt, ik zal hem echt missen.

Cupido
-
- 523 berichten
- 1910 stemmen
Fantastisch filmpje Kappeuter, kwam hem gister ook tegen! Vooral die gast met baard die halverwege binnenkomt, had werkelijk geen flauw idee waarin ie terechtkwam
. Hier de Noord-Koreaanse reactie.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ik moest er ook erg om lachen. Vond het briljant acteerwerk. Merkwaardig genoeg las ik vandaag in de kranten dat deze emotie toch wel echt oprecht is.
Ze weten simpelweg niet beter dan dat deze man een ultieme held is.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Als je sommige fans tekeer ziet gaan bij het overlijden van hun favoriete artiest vind ik zo'n filmpje als hierboven nog redelijk normaal. Logischer dan te bleiten om de dood van Michael Jackson ofzo.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Fantastisch filmpje Kappeuter, kwam hem gister ook tegen! Vooral die gast met baard die halverwege binnenkomt, had werkelijk geen flauw idee waarin ie terechtkwam
. Hier de Noord-Koreaanse reactie.
(embed)
Gadverdamme zeg, doet me denken aan die sektes waar Undervocer in Nederland toen is terechtgekomen 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Als je sommige fans tekeer ziet gaan bij het overlijden van hun favoriete artiest vind ik zo'n filmpje als hierboven nog redelijk normaal. Logischer dan te bleiten om de dood van Michael Jackson ofzo.
Popsterfans zijn wel een verhaal apart natuurlijk. Dit gaat om doodnormale mensen.
Daarnaast is wellicht het meest frappante natuurlijk dat de man een dictator/tiran was die het land op zo'n beetje elk mogelijke manier naar de afgrond hielp...
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Daar twijfel ik ook niet aan, maar het is even makkelijk te begrijpen dat die mensen daar iets anders tegenaan kijken.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Natuurlijk kunnen Michael Jackson-fans zich ook overdreven gedragen in hun 'emoties', maar om dit dan 'redelijk normaal' te noemen?
Begrijpelijk misschien, omdat deze mensen hun leider als een soort Messias zagen. Bovendien, wat gebeurt er met diegene die niet huilt, zijn schouders ophaalt, of zelfs een beetje blij is met zijn dood? Ik denk dat je er beter vanaf komt niet te huilen om de dood van Michael Jackson.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Natuurlijk kunnen Michael Jackson-fans zich ook overdreven gedragen in hun 'emoties', maar om dit dan 'redelijk normaal' te noemen?
Ik noem het dan ook niet redelijk normaal, ik noem het "redelijk normaal in vergelijking met ...". Het verschil tussen een absoluut en een relatief statement 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ik dacht er nog aan om alleen die twee woorden te quoten maar vond dat al niet eerlijk.
Oke, om er zo naar te kijken ziet het er allebei niet normaal uit, maar het verhaal van de hele situatie in Noord-Korea maakt dit voor mij een stuk minder normaal dan een stel tieners die stuk voor stuk denken dat zij de grootste fan waren, en dat door hun geblér willen laten blijken.
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Hehe. Goede uitvoering. Hoelang zullen ze daar over gedaan hebben. Of zullen ze wat trucjes hebben gebruikt?
Fortune
-
- 4312 berichten
- 2769 stemmen
Weet iemand hoe het zit wanneer je scenes uit films op YouTube zet?
Want eigenlijk is het gewoon illegaal omdat je materiaal gebruikt wat niet door jezelf gemaakt is maar YouTube staat er vol mee.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Ik weet niet hoe het komt, maar als je een Copyright disclaimer bij je beschrijving zet zou het moeten voldoen om niet verwijderd te worden.