• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.984 gebruikers
  • 9.370.827 stemmen

YouTube

zoeken in:

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Heather LaCroix's ammo-art:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kwam dit net via fok.nl tegen.

Kleine waarschuwing, er zit sexuele content in dus niet voor iedereen geschikt:

http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/38009/Dit-is-echt-kutmuziek.htm

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik kwam dit net via fok.nl tegen.

Kleine waarschuwing, er zit sexuele content in dus niet voor iedereen geschikt:

http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/38009/Dit-is-echt-kutmuziek.htm

wtf momentje voor vandaag..

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Niet echt youtube, wel een mooi filmpje: een uil die op een camera afvliegt die opneemt met 1000 frames per seconde:

Amazing nature - The Eagle Owl - dogwork.com

(Wel even scherm maximaliseren.)

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Wow.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ja wow inderdaad, jammer dat het filmpje iets te vroeg stopt

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Mugabe is eenzaam, zijn collega-dictators zijn er niet meer

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

meest bizarre voetbalfilmpje wat ik ooit heb gezien.

ziet er best grappig uit maar is in en in triest.......

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Hét bewijs dat Japanse animatie toch een stuk volwassener is dan de Westerse varianten:

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Wow, moeilijk om te geloven dat een presidentskandidaat zoiets zo quoten op zijn afscheidsspeech.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1702 stemmen

Jammer dat ie z'n campagne heeft gestaakt, ik zal hem echt missen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Cupido

• 523 berichten
  • 1910 stemmen

Fantastisch filmpje Kappeuter, kwam hem gister ook tegen! Vooral die gast met baard die halverwege binnenkomt, had werkelijk geen flauw idee waarin ie terechtkwam . Hier de Noord-Koreaanse reactie.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ik moest er ook erg om lachen. Vond het briljant acteerwerk. Merkwaardig genoeg las ik vandaag in de kranten dat deze emotie toch wel echt oprecht is.

Ze weten simpelweg niet beter dan dat deze man een ultieme held is.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Als je sommige fans tekeer ziet gaan bij het overlijden van hun favoriete artiest vind ik zo'n filmpje als hierboven nog redelijk normaal. Logischer dan te bleiten om de dood van Michael Jackson ofzo.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Cupido schreef:

Fantastisch filmpje Kappeuter, kwam hem gister ook tegen! Vooral die gast met baard die halverwege binnenkomt, had werkelijk geen flauw idee waarin ie terechtkwam . Hier de Noord-Koreaanse reactie.

(embed)

Gadverdamme zeg, doet me denken aan die sektes waar Undervocer in Nederland toen is terechtgekomen

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Onderhond schreef:

Als je sommige fans tekeer ziet gaan bij het overlijden van hun favoriete artiest vind ik zo'n filmpje als hierboven nog redelijk normaal. Logischer dan te bleiten om de dood van Michael Jackson ofzo.

Popsterfans zijn wel een verhaal apart natuurlijk. Dit gaat om doodnormale mensen.

Daarnaast is wellicht het meest frappante natuurlijk dat de man een dictator/tiran was die het land op zo'n beetje elk mogelijke manier naar de afgrond hielp...

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Daar twijfel ik ook niet aan, maar het is even makkelijk te begrijpen dat die mensen daar iets anders tegenaan kijken.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Onderhond schreef:

Natuurlijk kunnen Michael Jackson-fans zich ook overdreven gedragen in hun 'emoties', maar om dit dan 'redelijk normaal' te noemen?

Begrijpelijk misschien, omdat deze mensen hun leider als een soort Messias zagen. Bovendien, wat gebeurt er met diegene die niet huilt, zijn schouders ophaalt, of zelfs een beetje blij is met zijn dood? Ik denk dat je er beter vanaf komt niet te huilen om de dood van Michael Jackson.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Hannibal schreef:

Natuurlijk kunnen Michael Jackson-fans zich ook overdreven gedragen in hun 'emoties', maar om dit dan 'redelijk normaal' te noemen?

Ik noem het dan ook niet redelijk normaal, ik noem het "redelijk normaal in vergelijking met ...". Het verschil tussen een absoluut en een relatief statement

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ik dacht er nog aan om alleen die twee woorden te quoten maar vond dat al niet eerlijk.

Oke, om er zo naar te kijken ziet het er allebei niet normaal uit, maar het verhaal van de hele situatie in Noord-Korea maakt dit voor mij een stuk minder normaal dan een stel tieners die stuk voor stuk denken dat zij de grootste fan waren, en dat door hun geblér willen laten blijken.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1702 stemmen

WOW!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Vooral ook die laptop, briljant.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Hehe. Goede uitvoering. Hoelang zullen ze daar over gedaan hebben. Of zullen ze wat trucjes hebben gebruikt?

Fortune

• 4312 berichten
  • 2769 stemmen

Weet iemand hoe het zit wanneer je scenes uit films op YouTube zet?

Want eigenlijk is het gewoon illegaal omdat je materiaal gebruikt wat niet door jezelf gemaakt is maar YouTube staat er vol mee.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Ik weet niet hoe het komt, maar als je een Copyright disclaimer bij je beschrijving zet zou het moeten voldoen om niet verwijderd te worden.

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.