- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
cobraman74
-
- 10 berichten
- 58 stemmen
In Film > Algemeen > youtube funny movie:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
(toch maar hier geplaatst, om niet speciaal hiervoor een Vimeo topic aan te maken)
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Dat ziet er wel erg AWESOME uit zeg..
WAUW..
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Vanaf zo'n 13 seconden wordt die drummer echt grappig. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Ik begrijp de man wel als het zijn eigendommen zijn, maar je blijft met je klauwen van je vrouw af...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Waarschijnlijk niet. Waarom zou je dit naspelen terwijl je kinderen getuige zijn? En aan de hand van de reactie van de kinderen lijkt dit geen toneelspel...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
De meeste kennen al het veelgebruikte film van Hitler's gesprek met zijn generalen uit Der Untergang. Er zijn tientallen 'parodie's' van gemaakt waar het van alles en nog wat over gaat.
Er is echter iemand (denk uit Amerika) die het gehele bekende vergadering uit de film heeft nagespeeld. En dat ook nog met prima verstaanbare Duits.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Ik was die versies met ondertitels ook al een tijd zat.
Was erg grappig om de speech van Picard hieronder te snijden, zodat het nog een beetje lijkt 
(Volgens mij had ik m ergens al een keer geüpload, maar nu in betere kwaliteit.)
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Actief oudje:
Deze turnster is 86 jaar oud!
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
De hit van het moment en terecht. Deze jongen heeft behoorlijk wat meegemaakt en de lyrics zijn ook bijzonder emotioneel. Deze zou ik luisteren op een regenachtige zondag voor extra sfeer. Echt heel mooi.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Geinig practicum proefje
én een mooi excuus om tijdens de uitzending te roken
Iets soortgelijks geldt ook voor de kleur van water. Het ligt aan de ondergrond (zand, modder, mineralen) of wij het water als blauw, groen of bruin/grijs zien, door de lichtweerkaatsing (of -absorbering) van het materiaal van de ondergrond. Blijkbaar door de grootte van de deeltjes als ik dit zo hoor, weer wat geleerd.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Superhero Three Point Landing
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mgOtPXDyKjA#![/embed]