- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hier krijg ik nu de tranen van in mijn ogen zie... 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Jee, wat bijzonder! Geweldig om te zien inderdaad
ja, prachtig
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Vertical Video Syndrome - A PSA - YouTube
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
vandaag alleen dit gekeken, best mooi dat wapengekletter (verder uitsluitend voetbal gezien
)
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Die had ik ook al gezien op YouTube ja. Echt geweldig! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Beetje jammer van Adam Sandler en Justin Bieber (?) die er tussen staan. 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
zeg maar gerust 'heel erg jammer'. Dat Sandler erop staat is nog één ding, maar Justin f*cking Bieber 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Wat heeft Bieber in godsnaam geacteerd waardoor hij naast groten zoals Pitt, DiCaprio, Clooney, Scorcese en nog zoveel anderen mag staan? Was het zijn ongelooflijk slechte sterfscène in CSI of dan toch de documentaire die over hem gedraaid is?
bierbak
-
- 390 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg er ook grijs haar van.
Vraagje: Hoe komt het dat er momenteel zoveel films volledig te bekijken zijn via youtube? Hoe is dat mogelijk? Waarom wordt dat niet verwijderd of verhinderd, niet dat ik er zelf problemen mee heb maar die jongens moeten toch ongelofelijk veel problemen krijgen ivm copyrights?
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Je hebt een aantal channels die volgens mij een licentie hebben ofzo, of die publiek domein films e.d. hosten. Zoals mosfilm en openflix. Die nieuwere films worden er vaak erg snel afgehaald, maar bij de wat oudere films die niet zo in trek zijn bij het mainstream publiek, wordt er minder hard achternagezeten denk ik. Het zal uiteindelijk ook een kwestie van onmacht zijn ofzo, omdat er zó gruwelijk veel wordt geüpload.
bierbak
-
- 390 berichten
- 0 stemmen
Ja, het zal vast wel zoiets zijn. Hopelijk loopt het dan met youtube niet zo af als bijvoorbeeld megaupload. Maar denk het niet, youtube is natuurlijk nog iets anders.
Fortune
-
- 4312 berichten
- 2769 stemmen
Degene met de rechten van de film moet er een melding over maken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Weet niet of mensen hem kennen, maar deze jongen heeft vannacht helaas een einde aan zijn leven gemaakt. Ik heb hem wel eens gezien bij 3FM en schrik er toch wel van. Vooral op YouTube was hij een hit.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Die game gast? Toevallig gisteren in de trein een week oude spits doorgebladerd waar hij in stond (over zijn youtube vlog). Heeft zelfmoord gepleegd?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb gelezen dat hij voor een trein is gesprongen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tja, als ik dat liedje hoor hoeven we niet veel talent te missen denk ik. Wel een toepasselijke titel trouwens.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Hier een timelapse video.
De mooiste die ik tot nu toe heb gezien.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Niet echt alleen van Youtube maar wel een ijzersterke
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Leuk fragment van een natuurfilm, dit komt vast niet vaak voor.
(Frans gesproken helaas)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb gelezen dat hij voor een trein is gesprongen.
Lol. Lees het nu ook idd. Heb jáááren terug nog behoorlijk veel met hem gesproken, vreemd knulletje. Was toen nog een beginnende hardstyle producer (hoe anders kan het lopen...), net als ik in die tijd. Egoïstische actie, maar ook wel weer sneu.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
tijdens Ong Bak dacht ik aan dit reportage-tje, uit 2007, ik vind 't nog steeds erg cool om te zien:)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als die kat steeds in die kartonnen dozen aan het glijden is!