- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
ORCA VALT TRAINER AAN!
Spectaculaire beelden:
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Als die kat steeds in die kartonnen dozen aan het glijden is!
Schitterend ! 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Hoe kan het toch dat de first lady van Amerika beter speecht en inspirerender is dan alle Nederlandse politici bij elkaar:

(En nee, dit is geen Amerika-verheerlijking, want ik heb niks met Amerika.)
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Omdat hier een goed verhaal nog hoofdzaak is en "inspirerende" (overgewaardeerde) speeches bijzaak?
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Als je een goed verhaal wil dan kan ik je de speech van Clinton aanraden op dezelfde conventie. Inspirerend en een goed verhaal sluiten elkaar geenszins uit, integendeel.
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3663 stemmen
Nu dat belgië ook begonnen is met het programma Belgium got's talent zijn hier de winnaars van Denemark got's talent 2008. 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
ik denk dat vhs-tape liefhebbers dit wel eeuwig zonde zullen vinden...
(vanaf 5.00 vooral) 
ik kwam dit tegen toen ik op zoek was naar muziek van Liquid Pain op Youtube
want ik heb een cd-tje van ze uit Londen meegenomen, het is een soort van punk
PS: wat ik heb moet een andere band zijn dan die punk link, of uit een andere periode want mijn cd is meer rock en veeel mooiere muziek, ik zal 't zelf 'ns uploaden volgende week, want ik vind er niets van
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Nog niet op TV gezien:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N7EbWTsi0lU#![/embed]
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik post hier zelden iets maar dit vond ik wel de moeite waard. Het gaat om het stuk van 0:15 tot 0:23. Een paar keer terugspoelen kan geen kwaad.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Toch wel meest opmerkelijke clip van dit jaar: Hollandse Tanja (34) arriveert als een G.I. Jane in Havana:
.
Internationale prefix 'HK' op toestel staat voor Colombia (Columbia heeft 'HJ'.).
Hasta siempre commandante Alexandra: misschien nog opmerkelijker deze promo-song:
Gohhh.. de Hollandse Che Gevuara, kom (tenslotte) dan al snel bij deze clip uit...
=> Aanrader: Eileen (2011)
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Ik vind het wel een lekkere terroriste
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik vind het wel een lekkere terroriste
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ze is betrokken (verantwoordelijk) voor burgerdoden waaronder een baby. Gewoon een terroriste dus.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Afwachten wat de conferentie oplevert, en misschien ook weer verrassende Youtube clips.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Nja, terrorist is hetzelfde als vrijheidsstrijder tegenwoordig.
Antonev
-
- 1804 berichten
- 1186 stemmen
Sorry hoor, maar dat is weer typisch 'de anderen doen het toch ook' mentaliteit. Feit is gewoon dat ze actief is binnen een organisatie die de dood van duizenden onschuldige mensen op het geweten heeft. Ze is daarnaast persoonlijk betrokken geweest bij bomaanslagen op onschuldige mensen.
Met andere woorden, het is gewoon een terroriste die vecht in een oorlog die niet eens HAAR oorlog is. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk wordt opgepakt wordt en vervolgens aan de V.S uitgeleverd wordt. Dan horen we hopelijk nooit meer iets van haar.
Antonev
-
- 1804 berichten
- 1186 stemmen
Nja, terrorist is hetzelfde als vrijheidsstrijder tegenwoordig.
Heeft totaal niets meer met een vrijheidsstrijd te maken. In de begin jaren had de FARC inderdaad een ideologisch karakter, maar dat hebben ze al jaren geleden van zichzelf afgeworpen. Nu is het gewoon een ordinaire terreurorganisatie die zich richt tegen burgers, infrastructuur en centrale overheid.
Daarnaast wordt de FARC door het overgrote gedeelte van de mensen gewoon uitgekotst en verfoeit.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Terrorist / vrijheidsstrijder is vrij subjectief. Het ligt er maar aan aan welke kan je staat. En wie er uiteindelijk wint, want die schrijft de geschiedenis.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Terrorist / vrijheidsstrijder is vrij subjectief. Het ligt er maar aan aan welke kan je staat. En wie er uiteindelijk wint, want die schrijft de geschiedenis.
Edit
Nieuw opgedoken, uitgebreidere clip (die de NL media blijkbaar nog niet heeft gevonden): geeft iets andere impressie dan de geregeld uitgezonden (korte) clip...
(720p)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Via hyves, en moet zeggen bepaalde stemmen waren erg goed na gedaan.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KG4NyTP6OlQ[/embed]
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Schitterend filmpje 
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N5Rt58KHi1Y#![/embed]
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Momenteel van Antwerpen onderweg naar Amsterdam: zendschip m.v. Norderney van Radio Veronica.
Hier inmiddels oude beelden van de m.v. Norderney in Kempische dok, Antwerpen, 2012:
Hopelijk, evenals zendschip m.v. Ross Revenge van Radio Caroline in de UK, wordt het een museumschip: the boats that rocked... the beat goes on!
De m.v. Norderney in veel betere tijden:
PS
Twitter-account m.v.Norderney: @Veronicaschip.
Updates: http://veronicaschip.nl/