• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.973 gebruikers
  • 9.370.370 stemmen

YouTube

zoeken in:

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Over humor gesproken:

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

ORCA VALT TRAINER AAN!

Spectaculaire beelden:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als die kat steeds in die kartonnen dozen aan het glijden is!

Schitterend !

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1702 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die reactie van Matt LeBlanc

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Hoe kan het toch dat de first lady van Amerika beter speecht en inspirerender is dan alle Nederlandse politici bij elkaar:

(En nee, dit is geen Amerika-verheerlijking, want ik heb niks met Amerika.)

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Omdat hier een goed verhaal nog hoofdzaak is en "inspirerende" (overgewaardeerde) speeches bijzaak?

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Als je een goed verhaal wil dan kan ik je de speech van Clinton aanraden op dezelfde conventie. Inspirerend en een goed verhaal sluiten elkaar geenszins uit, integendeel.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Nu dat belgië ook begonnen is met het programma Belgium got's talent zijn hier de winnaars van Denemark got's talent 2008.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

ik denk dat vhs-tape liefhebbers dit wel eeuwig zonde zullen vinden...

(vanaf 5.00 vooral)

ik kwam dit tegen toen ik op zoek was naar muziek van Liquid Pain op Youtube

want ik heb een cd-tje van ze uit Londen meegenomen, het is een soort van punk

PS: wat ik heb moet een andere band zijn dan die punk link, of uit een andere periode want mijn cd is meer rock en veeel mooiere muziek, ik zal 't zelf 'ns uploaden volgende week, want ik vind er niets van

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik post hier zelden iets maar dit vond ik wel de moeite waard. Het gaat om het stuk van 0:15 tot 0:23. Een paar keer terugspoelen kan geen kwaad.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Toch wel meest opmerkelijke clip van dit jaar: Hollandse Tanja (34) arriveert als een G.I. Jane in Havana:

.

Internationale prefix 'HK' op toestel staat voor Colombia (Columbia heeft 'HJ'.).

Hasta siempre commandante Alexandra: misschien nog opmerkelijker deze promo-song:

Gohhh.. de Hollandse Che Gevuara, kom (tenslotte) dan al snel bij deze clip uit...

=> Aanrader: Eileen (2011)

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Ik vind het wel een lekkere terroriste .

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

kos schreef:

Ik vind het wel een lekkere terroriste .

Zou dat laatste woord niet gebruiken, zie het toch iets genuanceerder. Regering/grootgrondbezitters + CIA hebben ook bloed aan hun handen. Ik elk geval beschikt ze nog over VOC-mentaliteit en heeft de gezonde boslucht haar goed gedaan: ze maakt een frisse, onstspannen indruk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dogie_Hogan schreef:

(quote)
Zou dat laatste woord niet gebruiken, zie het toch iets genuanceerder. Regering/grootgrondbezitters + CIA hebben ook bloed aan hun handen. Ik elk geval beschikt ze nog over VOC-mentaliteit en heeft de gezonde boslucht haar goed gedaan: ze maakt een frisse, onstspannen indruk.

Ze is betrokken (verantwoordelijk) voor burgerdoden waaronder een baby. Gewoon een terroriste dus.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)
Ze is betrokken (verantwoordelijk) voor burgerdoden waaronder een baby. Gewoon een terroriste dus.
Beide partijen doen aan propaganda en neem de mediaberichten daarom niet al te serieus. Hoe vaak de berichten over alleen dit onderwerp al alweer zijn bijgesteld...

Afwachten wat de conferentie oplevert, en misschien ook weer verrassende Youtube clips.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Dogie Hogan schreef:

(quote)

Nja, terrorist is hetzelfde als vrijheidsstrijder tegenwoordig.

Antonev

• 1804 berichten
  • 1186 stemmen

Dogie Hogan schreef:

(quote)

Sorry hoor, maar dat is weer typisch 'de anderen doen het toch ook' mentaliteit. Feit is gewoon dat ze actief is binnen een organisatie die de dood van duizenden onschuldige mensen op het geweten heeft. Ze is daarnaast persoonlijk betrokken geweest bij bomaanslagen op onschuldige mensen.

Met andere woorden, het is gewoon een terroriste die vecht in een oorlog die niet eens HAAR oorlog is. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk wordt opgepakt wordt en vervolgens aan de V.S uitgeleverd wordt. Dan horen we hopelijk nooit meer iets van haar.

Antonev

• 1804 berichten
  • 1186 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nja, terrorist is hetzelfde als vrijheidsstrijder tegenwoordig.

Heeft totaal niets meer met een vrijheidsstrijd te maken. In de begin jaren had de FARC inderdaad een ideologisch karakter, maar dat hebben ze al jaren geleden van zichzelf afgeworpen. Nu is het gewoon een ordinaire terreurorganisatie die zich richt tegen burgers, infrastructuur en centrale overheid.

Daarnaast wordt de FARC door het overgrote gedeelte van de mensen gewoon uitgekotst en verfoeit.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Terrorist / vrijheidsstrijder is vrij subjectief. Het ligt er maar aan aan welke kan je staat. En wie er uiteindelijk wint, want die schrijft de geschiedenis.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

BoordAppel schreef:

Terrorist / vrijheidsstrijder is vrij subjectief. Het ligt er maar aan aan welke kan je staat. En wie er uiteindelijk wint, want die schrijft de geschiedenis.

De verfilming van Tanja's leven onder de naam 'Eileen', wordt vanavond herhaald op TV (Ned. 2, v.a. 23.15 uur).

Edit

Nieuw opgedoken, uitgebreidere clip (die de NL media blijkbaar nog niet heeft gevonden): geeft iets andere impressie dan de geregeld uitgezonden (korte) clip...

(720p)

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Via hyves, en moet zeggen bepaalde stemmen waren erg goed na gedaan.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KG4NyTP6OlQ[/embed]

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Momenteel van Antwerpen onderweg naar Amsterdam: zendschip m.v. Norderney van Radio Veronica.

Hier inmiddels oude beelden van de m.v. Norderney in Kempische dok, Antwerpen, 2012:

Hopelijk, evenals zendschip m.v. Ross Revenge van Radio Caroline in de UK, wordt het een museumschip: the boats that rocked... the beat goes on!

De m.v. Norderney in veel betere tijden:

PS

Twitter-account m.v.Norderney: @Veronicaschip.

Updates: http://veronicaschip.nl/

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.