- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Halloween/ Michael Myers
Halloween/ Michael Myers
Jantje666
-
- 140 berichten
- 0 stemmen
Ik las zojuist dat Zombie de opnames heeft uitgesteld
En ik kan al niet wachten
Jantje666
-
- 140 berichten
- 0 stemmen
by the way:
ik vond Halloween 1 erg goed.
Deel 2 was zeker ook nog goed.
Deel 3 vond ik goed, maar ok, ik weet dat velen daar anders over denken.
4 was in mijn herinnering nog wel aardig.
Maar in mijn herinnering is het vanaf 5 alleen nog maar echte pure rommel.
Is er na deel 4 eigenlijk nog 1 deel aan te raden mensen?
(ik weet dat de remake ok gaat worden, dus die tip hoef ik niet )
catdog
-
- 1412 berichten
- 1900 stemmen
Persoonlijk vond ik H20 een onwijs goede film maar het heeft een compleet ander sfeertje dan de voorgaande Halloween's dus voor echte Halloween fans is hij dus minder aan te raden vandaar denk ik ook de wat lagere rating op deze site.
makeamove
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal!
Beetje bij beetje lekken nieuwe filmfeiten uit betreffende Halloween 9 van rob zombie.
Hier een aantal bekend geworden lyrics uit de nieuwe halloween slasher:
MICHAEL PLEASE HUG ME, I KNOW YOU'RE A HUMAN BEING. i KNOW THAT YOU NEED LOVE LIKE ALL OF US!
THIS IS NOT MY CHILD! THIS IS A MONSTER!!!!!!!
WHEN I LOOK INTO HIS EYES, I SEE PURE EVIL!
i CAN NOT GIVE THIS CHILD TREATMENT, HE IS AUTHISTIC IN A WAY I HAVE NEVER SEEN BEFORE!
I'M SURE I HEARD SOMEONE IN THE KITCHEN, IT IS PROBABLY A RAT.
MICHAEL COME TO MAMA. DON'T YOU WANNE BE ON FILM?
I'M WORRIED ABOUT MICHAEL, HIS LOCOMOTION AND HIS SPEECH IS FAR BEHIND COMPARED TO OTHER CHILDEREN OF HIS AGE.
MICHAEL DO YOU WANT SOME CAKE? OOH NO NO NO NO NO, DONT TOUCH THAT KNIFE, DADDY WILL CUT A PIECE FOR YOU!
HOLLY SHIT!!!!!!!!! MIKEY WHY ARE YOU STANDING IN THE CORNER OF THE BEDROOM? YOU STARTLED YOUR DADDY AND ME!!!!!
halloween 9 gaat hoogstwaarschijnlijk in oktober (halloween time) 2007 draaien in the States.
Wij kunnen niet wachten!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb een fake trailer in elkaar geknutseld van de nieuwe Halloween film: Klikkerdeklik
Ik ben altijd wel fan geweest van de Halloween reeks. Elk deel (deel 3 niet mee gerekent) vind ik goed tot zeer goed. Altijd spannend, en Michael blijft altijd wel eng.
606
-
- 23817 berichten
- 11965 stemmen
Ik heb een fake trailer in elkaar geknutseld van de nieuwe Halloween film: Klikkerdeklik
Ik ben altijd wel fan geweest van de Halloween reeks. Elk deel (deel 3 niet mee gerekent) vind ik goed tot zeer goed. Altijd spannend, en Michael blijft altijd wel eng.
super spannend en erg goed geknutseld.
kun je dat bij hellraiser ook
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
MMhh ik heb nu in totaal 4 Halloween delen gezien.
Deel 1 vind ik echt een prachtig stuk uit het horror genre. Daar kan ik niets meer over zeggen.
Deel 2.... helaas maar wat zieke moorden spelen hier plaats. DE BADSCENE! Of de zuster waarvan al heel bloed uit d'r lijf was gezogen. En ook hier waren wat foutjes. De "onstervelijke Michael" werd nu wel erg cliché. Een vervolg dat niet een echte sfeer heeft als 1. Voor degene die Halloween een goeie film vonden en niet echt van het genre houden raad ik deel 2 af.
Deel 6: hetzelfde als 2. Alleen is deze nog erger.... Erg uitgemolken met melk die steeds viezer en viezer begon te worden... Michael die seks heeft? Een kind? Wat mensen die hem dienen? Gekkenpraat.
Deel 7: Het enige aardige vervolg. Vermakelijk is he zeker. En hier is juist het "ontsterfelijke Michael" goed behandeld. Laurie gooide haar angsten op zij en ging een grote naam uit de horror-wereld te lijf met een bijl. Kreeg zelfs een beetje kippenvel toen ze hem riep. Vond dat het hier had moeten eindigen. Want Michal leek permanent dood, dat goed zou zijn. Halloween resserection verpest dat weer en maakt het cliché.
Dus als reeks: niet goed. Slechts deel 1 is echt het enige echte kijken waard. Deel 4\5\8 kijk ik wel als ze ooit op tv komen.
Rob Zombie zei over de remake dat ij tijd besteden had aan Michael's jeugd dat mij best goed lijkt. Alleen vanwege z'n voorgaande films ben ik bang dat deze ook en stuk zieker is...
Kondoro
-
- 11127 berichten
- 2671 stemmen
Duke Nukem
-
- 1575 berichten
- 1862 stemmen
Ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe Halloween film. Ik vond die uit 2018 erg geslaagd.
Als ik een lijstje maak met mijn favoriete films uit deze serie, zou ik het als volgt opstellen:
Halloween II (1981) 4*
Halloween (2018) 4*
Halloween (1978) 3.5*
Halloween 4: The Return of Michael Myers (1988) 3.5*
Halloween H20: 20 Years Later (1998) 3*
Alle andere Halloween films vind ik een stuk minder.
kappeuter (crew films)
-
- 74069 berichten
- 5900 stemmen