menu

Film / Genres en landen / Films over drugsgebruik

zoeken in:
Reefer Madness?

Dick2008
Dreiecke schreef:
er is nog een topic over drugs films

Maar hier kunnen ook komedies en daar niet.

Mag daar ook gewoon. Dat toevallig degene die het topic geopend heeft geen komedies zocht, doet er niet toe. Daar betreft het alleen toplijsten, hier kun je iedere drugsfilm dumpen, dus ook degene die je toplijst niet halen.

Beetje raar ook om te zeggen: "ik zoek nieuwe en erg goede drugsfilms.
Liefst niet van die stomme leeghoofkomedie's !" en dat in een topic dat 'Top 10 drugsfilms' heet. Ik bedoel, hij bepaalt toch niet of jij een "stomme leeghoofdkomedie" in je top 10 drugsfilms wil hebben.

Dick2008
Kan je net zo goed samenvoegen, gezien twee top 10-en in dat topic.

The Man with the Golden Arm (1955)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=-N1DanrS-bo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Leaving Las Vegas
Lost Weekend

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=dX0C27rgfcw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

control schreef:
(quote)

Ik kende White Lightnin' nog niet, ik vond het echt een hele sterke film! Erg schokkend wel, vooral die stukken waarin hij zichzelf toetakelt. Wat ik ook erg bijzonder vond waren de vale kleuren, dat kwam de sfeer echt ten goede. Bedankt voor deze aanrader!

You're welcome
Enter the Void mag ook niet ontbreken.

Ik heb een top 10 gevonden met de beste films over drugs en was t er wel redelijk mee eens,Films over drugs

Welke film ik erg heel goed vind is Maria, Full of Grace. Heel indrukwekkend

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=_EYtYhOP6G4

Beautiful Boy (2018) - vanaf 29 november in de bioscoop

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=M1_ngQtVDo4

Ben Is Back (2018) - nu te zien in de bioscoop

Gast
geplaatst: vandaag om 23:59 uur

geplaatst: vandaag om 23:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.