menu

De Site / Gebruikers / Met welke film/acteur kan je je het meest mee vereenzelvigen en waarom?

zoeken in:
De vraag zegt alles al.
Ik vroeg me af welke film of acteur jullie het dichtst bij je eigen leven/persoonlijkheid vindt/vond staan?

Pff. Dat is een moeilijke omdat elke acteur ook in elke film een andere rol speelt en dus niet zelfzelf zijn en over welk persoonlijkheid acteurs in het echt zijn weet ik langs geen kanten.

Bedoel eigenlijk meer welke film of acteur(in die specifieke rol op dat moment) het dichtst bij je eigen persoonlijkheid/leven vond passen en die je bijna als een liniaal langs je eigen leven kan leggen.

Goed voorbeeld: a Beautifull mind(de film pakte mij op dat moment extra, omdat mijn broer schizofrenie heeft. Misschien is mijn forum-onderwerp nu iets duidelijker.

Dus bedoel niet de persoonlijkheid van de acteur in zijn echte eigen leven, maar puur de rol die hij/zij toen speelde.

Free Willy ?
Niet echt een acteur maar kan op dit moment op niemand anders komen.

Als je het onderwerp leest: film of acteur of beide natuurlijk.
Maar goed als je het onderwerp al niet snapt/wil snappen is dat natuurlijk ook prima. En als Free Willy een film/dier was die op dat moment jou het gevoel gaf dat het overeenkomsten met jouw leven had dan hoor ik dat graag. Anders sla je het gewoon over.

Ik snap het onderwerp zeker en Free Willy gaf enige overeenkomsten in mijn leven (lang niet allemaal , maar toch een aantal) . Het is misschien wel een kleine afwijking maar dat is zeker niet als grap bedoeld.

JDSsmetje schreef:
Ik snap het onderwerp zeker en Free Willy gaf enige overeenkomsten in mijn leven (lang niet allemaal , maar toch een aantal) . Het is misschien wel een kleine afwijking maar dat is zeker niet als grap bedoeld.

okidoki, je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt haha.
Wat de overeenkomst kwa gevoel of wat dan ook op dat moment met je eigen leven was.

Garden State en schrijver/regisseur/acteur Zach Braff.

moviemafketel schreef:
(quote)

okidoki, je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt haha.
Wat de overeenkomst kwa gevoel of wat dan ook op dat moment met je eigen leven was.

Vrijheid, ik bekeek hem in de vakantie.

Phoenix schreef:
Garden State en schrijver/regisseur/acteur Zach Braff.

Garden State maar even trailer van bekeken net en ziet er op zich wel goed uit. Denk wel echte rocom he? Maar zoals ik tegen je voorganger al zei zou ik dan graag de reden/redenen willen weten waarom juist die film en/of schrijver op dat moment zo op je eigen leven leek of wat de overeenkomsten waren dat je er mee kon vereenzelvigen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:15 uur

geplaatst: vandaag om 22:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.