• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.146 acteurs
  • 199.025 gebruikers
  • 9.373.066 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Aj Speedy, hebben ze je goed te pakken gehad zeg... Beterschap gewenst!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Gezien zijn nickname is het niet gek dat hij juist de Mexicaanse griep opliep...

Speedy Gonzales, "de snelste muis van Mexico", is een tekenfilmpersonage uit de cartoonreeks van Warner Brothers: Looney Tunes en Merrie Melodies. De typische kenmerken van Speedy zijn dat hij bijzonder hard kan rennen en dat hij een opvallend Mexicaans accent heeft.

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

@ speedy:

Dat het gauw weer helemaal goed met je mag gaan.

Beterschap!

Kiros

• 607 berichten
  • 1327 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gezien zijn nickname is het niet gek dat hij juist de Mexicaanse griep opliep...

(quote)

LOL> Scherp.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bedankt iedereen. Het doet echt deugd.

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

WOW, heftig Speedy!

Héél véél beterschap gewenst oo knamens mij!

Tot snel weer hoop ik!

speedy23 schreef:

En ongelooflijk maar waar, de dokters wilden me niet opnemen, omdat het voor mij veiliger was om weg te blijven uit het ziekenhuis en thuis te herstellen, wegens veel kans op bijkomende infecties. Alleen in uiterste nood naar de kliniek. En het blijkt nog juist te zijn ook.

En geen bezoek thuis ontvangen, om gek te worden.

Dat is inderdaad wel waar, want in het ziekenhuis heb je weer kans op andere typische ziekenhuis-infecties...

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

Beterschap Speedy23!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dankuwelmercie.

stinissen (crew films & series)

• 23441 berichten
  • 76927 stemmen

Luc de Rop (Speedy) mijn held heel veel beterschap

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Beterschap Speedy, gaat het wel weer wat beter?

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Beterschap speedy, en nu maar stoppen met roken denk?

Ik zal nu ook weer wat vaker op MM komen. Zoals meeste users het wel opvielen dat ik een tijd geen stemmen en berichten meer geplaatst heb. Komt omdat ik ff een paar kloteweken achter de rug heb met prive-omstandigheden, waarbij je niet echt meer de stemming hebt om met volle concentratie recensies te schrijven etc. Maar nu is het al wat beter.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

sinterklaas schreef:

Beterschap speedy, en nu maar stoppen met roken?

Ik ben gestopt op 10 mei 1998 en rookte twee pakken van 25 zware Gauloises per dag.

Na een waarscuwing van de longarts ben ik zonder boe of ba gestopt na tientallen keren ervoor geprobeerd te hebben. Het is de klik in je kop die je moet maken.

Maar na bijna 30 jaar roken is de schade niet meer te herstellen. Enkel proberen niet te laten escaleren.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Beterschap speedy23!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Berichten over zelf uitgeschreven user verwijderd.

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Ik ben deze weken wat minder op MM omdat mijn nieuwe huisje aan het schilderen ben (met hele lieve mensen die me helpen), dozen aan het inpakken ben en ondertussen ook nog werk. Film en internet schieten er een beetje bij in.

Over enkele weken verruil ik Utrecht na zes jaar voor Rotterdam en mijn zolderkamer voor een appartement.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Leuk, een nieuw plekje. Hopelijk voel je je er snel thuis starbright boy, veel geluk in je nieuwe woning in ieder geval!

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Waar in Rotterdam kom je precies, als ik mag vragen? In het centrum of ergens in Kralingen of zo ?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Veel geluk in je nieuwe stekje

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

soom schreef:

Waar in Rotterdam kom je precies, als ik mag vragen? In het centrum of ergens in Kralingen of zo ?

Niet in, maar wel in de buurt van het centrum.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Veel succes met verhuizen, en veel geluk in je nieuwe appartement Starbright Boy!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie dat Albus Dumbledore zichzelf uitschreven heeft?

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Hoi, daar zijn we weer. Ik heb een verhuizing achter de rug. Internet duurde nog iets langer maar ik ben weer gewoon online. Weinig films gezien, maar een fijne voorraad ligt op me te wachten. Ben blij met mijn nieuwe huisje in Rotterdam.

In de tussentijd zat ik ruim twee weken terug al weer acht jaar op Moviemeter. Op naar de volgende acht.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Hoef je vanaf nu nooit meer uit Rotterdam weg: IFFR op je deurmat.

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Te voet naar het IFFR, da's ook leuk ja.

joyce.bb

• 41 berichten
  • 0 stemmen

AGE-411 schreef:

Wat is er eigenlijk met Charles Manson gebeurd?

Die user zat hier een aantal jaar geleden en is vermoedelijk kort daarna geband.

Op musicmeter had ie hetzelfde voor. Maar daar loopt die nu al 3 jaar ofzo rond met een ander account zonder incidenten (de mods knijpen een oogje toe).

Ik reageer hier niet vaak ,maar op een ander forum kom ik iemand tegen met de naam: hitler jugend.

Namen mogen dan wel niet doden (een andere reactie) maar ik kan niet snappen dat je zn soort discutabele naam wil hebben als nick.

Mijns insziens ben je dan echt een creep, of je verveelt je buitengewoon-gewoon,of je wil iets als shockeren,of je hebt geen leven

maarja,daar kan ik alleen maar naar raden.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Welkom terug starbright boy en veel succes en plezier met je nieuwe stulpje!

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Wat zou er met Skycrawler gebeurd zijn?

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Weet iemand iets over MM gebruiker 'Parkiet"?

Sinds januari niet meer actief geweest hier, en ik kan ook per privé mail (thuis adres) geen contact krijgen.

Vrees het ergste eigenlijk(ik weet dat hij gezondheidsproblemen had)

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Parkiet is toch niet 65 en woont in Groningen?

Groninger zit zeven weken dood achter pc:

In een flat aan de Aquamarijnstraat in Groningen is het lichaam gevonden van een man die al zeven weken dood achter zijn pc zat. De 63-jarige Theo uit Groningen had op internet ruim 300 vrienden waar hij zeer actief mee communiceerde via Facebook en Hyves. Maar ondanks al die virtuele contacten duurde het bijna twee maanden voordat zijn internetcontacten ongerust werden omdat hij niet meer reageerde op berichten.

De man verhuisde 15 jaar geleden vanuit het Westen naar Groningen. Dat deed hij voor zijn werk bij de PTT. In het Noorden ging hij wonen in één van de flats aan de Aquamarijnstraat. In deze flats, van 11 verdiepingen hoog, wonen voornamelijk studenten die studeren op het vlakbij gelegen Zernikecomplex. Met zijn studerende buren had Theo niet meer contact dan een vriendelijke groet bij het passeren op de galerij. Op internet onderhield hij zeer actief contact met ruim 300 mensen. Nadat de man lange tijd niet meer reageerde kwamen wel vragen binnen op zijn profiel. Iemand vroeg of hij op vakantie was en een ander vroeg zelfs of hij dood was.

Een vriendin uit Scheveningen begon zich echt zorgen te maken nadat Theo geen bericht achterliet op haar verjaardag. Via Hyves wist ze iemand te vinden in Groningen die bereid was om bij de flat van de man te gaan kijken. Daar zag de vrouw dat alles potdicht zat, maar ze zag wel dat er heel veel vliegen binnen waren. Ze wist direct dat het niet goed zat en belde de politie. Agenten ontdekten even later dat de man al heel lang dood was. Uit onderzoek is duidelijk geworden dat de man een natuurlijke dood is gestorven.

Bron: www.uitvaart.nl . . . . . Nieuws

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

Na lange - voor de meeste waarschijnlijk onopvallende - afwezigheid, is het de bedoeling dat ik terug wat actiever word hier. Ik heb nu 3 maanden tijd dusja .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.