- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3099 stemmen
Wymer
-
- 339 berichten
- 1218 stemmen

Haha, Niels (Goldenskull) en ikzelf rennende om een flink afgeprijste film te pakken te krijgen in het Epidaurus te Griekenland
. Vorig jaar ergens. Users Koert en Cheo waren ook mee btw.
Wymer
-
- 339 berichten
- 1218 stemmen
Nice! Vond het echt het hoogtepunt van onze Griekenland reis. Geweldige akoestiek en echt indrukwekkend groot.
De Duitser die er ging zingen was wat minder, die verdiende wel een mentos ofzo naar z'n hoofd
.
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
Waar kennen jullie elkaar van?
(nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig...)
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3099 stemmen
School (Daarvoor ook al, wonen in hetzelfde dorp). Na onze examens (-ik zal zo maar weer eens wat gaan doen-) gaan we naar Turkije, eens zien of we daarna nog wat aardige foto's kunnen plaatsen.
Wymer
-
- 339 berichten
- 1218 stemmen
Haha, we wonen in hetzelfde dorp en we zitten sinds 6 jaar bij elkaar in de klas op de middelbare school. Cheo (http://www.moviemeter.nl/user/64432 ) zit ook bij ons in de klas en Koert (http://www.moviemeter.nl/user/28031 ) zit in hetzelfde jaar.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 541 stemmen
Bij ons ging de gehele groep, op een paar mensen na - waaronder mezelf -, gezamenlijk Brabant zingen om de akoestiek te illustreren; begrijpelijkerwijs schaamde ik me dood. Het zag er inderdaad wel erg mooi uit, al waren de vele steigers een flinke inbreuk op de authenticiteit.
Als ik het zo hoor is jouw school overigens érg actief op MovieMeter - ik ben jaloers. 
Wymer
-
- 339 berichten
- 1218 stemmen
@Animosh: ja gezamelijk 'Brabant' zingen zou ik me ook dood voor schamen
Fryslân boppe natuurlijk. Bij ons waren er overigens geen steigers enzo.
En zo actief zijn mensen van onze school niet hoor, we zijn de enige vier denk ik
. Op last.fm (muzieksite) zijn er meer te vinden.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3099 stemmen
Ik ben de enige met belachelijk veel posts, dus valt mee 
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Ja, vroeg me toch altijd af hoe je het voor elkaar krijgt in zo'n korte tijd.

Animosh
-
- 4665 berichten
- 541 stemmen
Vier mensen uit een jaarlaag is nog altijd meer dan één. Het zou heel fijn zijn om op school iemand te hebben om actief mee te discussiëren over films en muziek, want conversatie veroorzaakt ontwikkeling. 
Op last.fm zitten ook flink wat mensen uit mijn jaarlaag, maar daar heb ik bar weinig aan omdat ze alle niet verder komen dan het commerciële gedeelte van het door hen geliefde genre.
Bewijs:

Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3099 stemmen
Zorg voor die ontwikkeling dan!
Koert zat al veel langer op MM, maar had er nooit wat over vertelt. Toen ik de site ontdekte, heb ik het aan wat lui vertelt en een paar ervan zitten hier nu nog steeds.
De commerciële kijkers (ene Minkee bv) boeien me ook niet zo, Koert en Wymer kijken ook nog eens wat Tsukamoto's enzo.
Wymer
-
- 339 berichten
- 1218 stemmen
Ohja ik was minke helemaal vergeten
die zit ook bij ons in de klas, dat maakt al 5 gebruikers.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 541 stemmen
Dat doe ik ook, maar anders had ik ook nog een enigszins effectieve tijdsbesteding op school. Ik weet trouwens - helaas - zeker dat mijn vrienden bar weinig met deze site zullen doen, want anders zou ik ze er meteen over vertellen.
Ik had het nu over last.fm, hè, dus over muziek. 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3099 stemmen
Bewijs:
(afbeelding)
Die komt gewoon van internet! 
Ohja ik was minke helemaal vergeten
die zit ook bij ons in de klas, dat maakt al 5 gebruikers.
+Ernsht, Patrick87, Liwwadden (oudgedienden onze school
)
hoih (onze klas, niet meer actief hier)
T91, Hiren (beiden klas (5e) lager, Hiren is mijn broertje)
Animosh
-
- 4665 berichten
- 541 stemmen
Hij schijnt inderdaad afkomstig te zijn van de een of andere illustere bron genaamd imageshack.org...
Vertel het aan Jordy: misschien kan jullie school een prijs verdienen voor het leveren van de meeste leden aan MovieMeter!
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Mooie foto's Animosh, Reinbo en Wymer!
@Reinbo. Die vakantie in Istanboel zal wel een hele ervaring geweest zijn, niet?
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
miss-christina is in ieder geval gewoon een mooie dame! 
Verder zitten hier serieus van die desperate knapen. Via PM naar een bikini foto vragen
. Zoek toch een leuk meisie...
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Iets wat ik dus niet zal doen en toch als een deperate word beschouwt.
Nouja, maar weer back ontopic voordat dat hele gelul weer 96 blz in beslag neemt.
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Maar mooie toeristische foto's Reinbo! 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
episch Reinbo, vooral die in dat moskee-achtige gebouw. Krijg er hoofdpijn van su mooi.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Even wat anders dan mijn mooie hoofd of mijn stoere body in zwembroek:

Onze net geverfde schutting. 
miss-christina
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Leuk hoor don!
Zelf gedaan? 
Wat zit er rechts op de schutting?Een soort bankje?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3099 stemmen
Zelf geverfd?
Kinderarbeid..
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Zo 'n hek is ook handig als afreageerklep als NL de eerste ronde van het WK wordt uitgeschakeld.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zo 'n hek is ook handig als afreageerklep als NL de eerste ronde van het WK wordt uitgeschakeld.
Jullie zijn allemaal welkom om dan jullie agressie te botvieren op mijn arme schutting. Wel eerst even overleggen met de buren.