- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen

Alastor in Praag (klik voor close-up). 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11944 berichten
- 5356 stemmen
Praag valt heel erg tegen!
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Dan vraag ik me af met welk doel je naar Praag bent geweest, want ik ervoer precies het tegenovergestelde. Prachtige gebouwen, een zeer rijke cultuur en geschiedenis, lekker eten en een bruisend uitgaansleven maken dit tot een van de mooiste en leukste steden van Europa.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Dan vraag ik me af met welk doel je naar Praag bent geweest, want ik ervoer precies het tegenovergestelde. Prachtige gebouwen, een zeer rijke cultuur en geschiedenis, lekker eten en een bruisend uitgaansleven maken dit tot een van de mooiste en leukste steden van Europa.
Eens, prachtige stad. Een van de mooiere in Europa! s` Avonds ook genoeg te doen. Variërend van een terrasje pakken tot verschillende discotheken bezoeken. Verder veel boeiende gebouwen en een schitterende grote brug. Verder zelfs genoeg natuur om de hoek.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
http://img413.imageshack.us/img413/2603/1000738ak4.jpg
ik dus met me meissie
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Praag valt heel erg tegen!
Ja, als Ajax er speelt wel.
Geweldige stad, ik ben er zelf 2 keer geweest.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Leuk, waar geschoten?
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
in oostenrijk vlak bij rattenberg ( glasstad ) noemen ze het ook wel
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Kut-Praag 

salvatore
-
- 1937 berichten
- 3261 stemmen
Waarschijnlijk een Ajax liefhebber
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Nee Feyenoorder, maar vond het wel toevallig dat het in dit topic net over Praag ging
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Men vond mij vroeger wel wat op madonna lijken. Ik heb een keer meegedaan aan de Madonna verkiezing, bij de tros. Tros Popformule gepresenteerd door Erik de Zwart.
Heb hier nog een foto van die ik had ingestuurd. Was hier 16 jaar...
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Leuk
Gloria Estefan zou ook kunnen
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Haha! Echt een geweldige foto hinie! 
En heb je gewonnen met de Madonna verkiezing?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31242 berichten
- 5497 stemmen
Ik had hier nog niet eerder een foto geplaatst. Dat is bij deze dan weer recht gezet: Dit ben ik met m'n vriendin in Bobbejaanland.

Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
LOL, die foto van Hinnie is best geniaal. Vroegah (voor dat Karaoke alles verpeste) was playbacken met verkleedpartijen erg in. Ik heb nog beschamende foto's waarbij ik samen met een vriend een impressie geef van het dubieuze jaren '90 herenduo Right Said Fred
Maar die foto's ga ik jullie besparen, al was het maar voor mijn eigen gemoedsrust 
Enne Bobbejaanland das toch de belgische Efteling? Gezellig uitje hoor Film Pegasus
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31242 berichten
- 5497 stemmen
In m'n vrije tijd ben ik medewerker en technieker bij een dansgroep. Dat is de groep waar vroeger Buzz Klub en M-Kids (enkele jaren geleden ook wat succes in Nederland gekend) bij zaten. Of zitten eigenlijk, want de meisjes dansen er nog steeds. Om een idee van onze groep te krijgen enkele foto's:

soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
Wiiii! Dat ziet er superstrak uit
! Coole foto's, ook die van jou met je vriendin
!
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
Erg leuke foto's Hinie en Film Pegasus 
En Medicineman: Je kan Bobbejaanland en de Efteling niet echt vergelijken (naar mijn mening)
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11944 berichten
- 5356 stemmen
Ja, als Ajax er speelt wel.
Geweldige stad, ik ben er zelf 2 keer geweest.
Of Ajax er wel of niet speelt laat me volledig koud. Saaie stad, met een paar aardige oude gebouwen maar dan houdt het op.