- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Word_Play
-
- 358 berichten
- 1290 stemmen
Mooie meid die op die foto alleen staat. En kom nu niet vertellen dat het je zus is. 
Het is mijn zus niet. Ik ben geen Aziaat. Wel liefhebber van. 
Moi:

J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Mooie foto's Word_Play en Reinbo
Reinbo: Dat laatste foto is echt lief, allemaal petjes enzo op. Maar dat tweede foto, is dat zo'n vuurwerk show vergelijkbaar met deze clip -> http://nl.youtube.com/watch?v=VCcLZUT81Lw En als ik zo naar de foto's kijk, ziet alles er wel groot en modern uit. Maar hoe voelt dat echt eigenlijk in vergelijking tot Rotterdam? En overigens is 16 bioscopen wel een beetje overdreven, ik zou me niet kunnen voorstellen hoe dat gaat werken zonder enige concurrentie.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Moi:
Dan zie ik liever de dame. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mooie foto's Word_Play en Reinbo
Reinbo: Dat laatste foto is echt lief, allemaal petjes enzo op. Maar dat tweede foto, is dat zo'n vuurwerk show vergelijkbaar met deze clip -> http://nl.youtube.com/watch?v=VCcLZUT81Lw En als ik zo naar de foto's kijk, ziet alles er wel groot en modern uit. Maar hoe voelt dat echt eigenlijk in vergelijking tot Rotterdam? En overigens is 16 bioscopen wel een beetje overdreven, ik zou me niet kunnen voorstellen hoe dat gaat werken zonder enige concurrentie.
Vuur idd vergelijkbaar
Bioscoop - is ook grootste bioscoop van Japan (wel kleine zaaltjes). Is prima te doen op ruim 1 miljoen inwoners. Weet niet hoeveel andere bioscopen ze hebben. Ze hebben er ook nog 100den sex clubs (De Wallen keer 10!), da's veel vreemder. Het moet haast wel dat de gehele vrouwelijke bevolking daar werkt en het mannelijke deel daar 's avonds uitgaat. 
Fukuoka heeft iets meer dan 1 miljoen inwoners, voelt dan ook iets groter aan dan Rotterdam, maar niet heel veel. (Oksaka dat voelt pas groot aan.)
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Haha, 100 seksclubs? Maar ik dacht alleen dat prostitutie in Nederland legaal was toch? Maar goed, wat betreft de bioscopen, ik ben dan niet verbaasd dat het de grootste bioscoop van Japan is, hoewel ik dit niet in Fukuoka heb verwacht. Meer bij de andere grote steden zoals Tokio ofzo.
Ik zag laatst op op Nederland 2 over een documentaire, waarbij ze Japan als voorbeeld nam voor het openbaar vervoer. De regeling daar schijnt als een van de beste te zijn. Het interieur van de treinen binnen zijn glanzend wit, nauwelijks beschadigd, de vervoersmappen zijn gedigitaliseerd, plasmaschermen overal, airconditioning en op het perron zijn extra beveiligde deuren geplaatst die tegelijkertijd met de trein/metro’s deuren open gaan. Zo was het in Hongkong en eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers, dat we dit in Nederland niet hebben. Dat bedoelde ik eigenlijk met het verschil in gevoel
Rotterdam is soms ook best wel groot, maar dat ik meestal omdat je bepaalde delen van de stad niet zo vaak bezoek. Vooral het oude Rotterdam is voor mij vrij onduidelijk, ik ken alleen omgeving Zuid-Rotterdam en rondom de centrum tot de Euromast wel een beetje.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8568 stemmen
Zo geweldig is de metro in Osaka niet hoor, buiten de massa aan reclame niet veel anders dan de Europese tegenhangers.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Kan iedereen de metro in Kopenhagen aanbevelen
Voor diegene die Reconstruction hebben gezien weten waar ik het over heb.
Volledig automatisch, er komt geen bestuurder meer aan te pas. Daarom is er ook gewoon een 'vooruit' waar je zo de tunnel inkijkt. Krijg je dit effect, erg gaaf. Maar goed, dit is wel erg offtopic 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Staan daar ook mensen die sigaretten op een of andere vreemde manier in de lucht houden? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo geweldig is de metro in Osaka niet hoor, buiten de massa aan reclame niet veel anders dan de Europese tegenhangers.
Metro rijdt veel vaker en stopt op exact de aangegeven plek (net als de treinen overigens) Geen stress en geduw op weg naar de deur die nooit voor je neus is. Bovendien is het er stil en rustig (verboden te bellen en zo). Kan Nederland nog een puntje aan zuigen.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8568 stemmen
Maar dit zag ik niet:
interieur van de treinen binnen zijn glanzend wit, nauwelijks beschadigd, de vervoersmappen zijn gedigitaliseerd, plasmaschermen overal, airconditioning en op het perron zijn extra beveiligde deuren geplaatst die tegelijkertijd met de trein/metro’s deuren open gaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die deuren heb ik wel gezien, maar lang niet overal, verder was alles wel in perfecte staat en was de (tijds)aanduiding ook erg compleet (maar wel vaak in het Japans
) Verder hoop info via lichtkranten in wagons.
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Kopenhagen ga ik binnenkort heen. Misschien ga ik ook even de metro dan checken, ik houd wel van een beetje hightech stuff enzo 
Grappig was, dat in Nederland, laten ze "meestal" eerst de mensen uit en vervolgens gaan ze zelf pas in. In Hongkong waren de elektronische poortjes genummerd van 1 t/m 26 of iets dergelijks. Er staan 3 pijltjes, de twee aan de zijkant wijst van buiten en de middelste pijl was naar binnen; de mensen in de trein gaan via de zijkant eruit, de andere komen via het midden naar binnen.
Trouwens is Japans had je toch zelfs metro's voor vrouwen tijdens bepaalde spitsuren wegens al de Japanse perverts? Ze hebben zelfs mensen ingehuurd om mensen in de metro te duwen als het propvol is. Of is dit zo'n fabeltje van youtube? (immers zag ik het daar en las op meerdere blogs)
Word_Play
-
- 358 berichten
- 1290 stemmen
Dan zie ik liever de dame. 
Gelukkig maar, dan hoef ik me geen zorgen te maken. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen

In de bus terug van Nijmegen naar Groningen waar ik zojuist de Red Hot Chili Peppers live heb gezien. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Grappig
. Ik stond daar aan de linkerkant van het podium, iets naar voren. Ik werd wel helemaal gek van al die mensen die constant met telefoons etc. stonden te filmen enzo, zoals je goed kunt zien in dat filmpje. Het hield gewoon niet op.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Klopt. Minder ergelijk trouwens dan het feit dat je telkens weer plaats (iets wat je al amper had) moest maken voor mensen die constant heen en weer liepen.
Maar érg genoten! Alleen jammer dat het redelijk kort was.
Ik denk dat jij dan in de pit stond? 
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Was behoorlijk zoals ik zie, en het weer was ook niet al te best 
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Leuk, Goodfella. Zelf sta ik er donderdag. Hopelijk valt het weer een beetje mee
.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Het wordt er behoorlijk modderig door, maar verder heeft het me eigenlijk totaal niet gestoord. In combinatie met de lichteffecten ziet het er zelfs erg mooi uit!
Veel plezier iig.
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Leuk zo'n reeds voorgeploegde weide. Achja, hoe vettiger, hoe prettiger zeggen ze hier in de streek wel eens
.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Toffe foto en video Goodfella.
Ik was bij de peppers in den haag in 1999 ofzo en ben toen afgehaakt. O wat waren ze slecht live 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ik heb dat concert nooit gezien, maar ik vond ze zondag eigenlijk wel verrassend goed (live). 
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Leuke foto en leuk filmpje. Hadden de RHCP dit keer geen sok om hun leuter?
Heb ook ff je box filmpjes gezien. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Leuke foto en leuk filmpje. Hadden de RHCP dit keer geen sok om hun leuter?
Wie weet, ze lieten ze in ieder geval niet zien. 
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Je weet toch nog wel. Die liveconcert in 1988 te Eindhoven... 
En natuurlijk dit:

Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ik begreep waaraan je refereerde.
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
http://img216.imageshack.us...
Heb deze foto zelf gemaakt dus ik sta er een beetje kut op. Ik kom nog wel snel met een nieuwe.
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Je haar is wel erg kort, vergeleken met de vorige foto..... van de trap gevallen, zeker...?
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Je haar is wel erg kort, vergeleken met de vorige foto..... van de trap gevallen, zeker...?
En wat is de link met het verliezen van je haar 
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Eh, ze zeggen toch meestal dat je van de trap bent gevallen als je haar erg kort is? Ik maakte maar een grapje
...