- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Waneer was jij in Japan geweest Quentin?
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Week 2. Mount Fuji e.o, Matsumoto, Tsumago en Kyoto.
die bruid heeft zo'n kap op om haar (duivels)hoorns te verbergen...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook een foto van als de kap af is. Zitten bloempjes in haar haar. 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Valt best mee, Yen staat lager dan ooit....
Dan nog, ik ben aankomend student en ik denk niet dat mijn ouders alles blijven financiëren. Lijkt me toch handig om eerst een vaste baan e.d. te hebben eer ik ga denken aan een verre vakantie op eigen kosten.
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Ook leuke foto's Quetin, maar ergens bij je ondertitel staat "grootste Boedha-beeld ter wereld", terwijl ik geen Boedha zie? Overigens staat de grootste Boedha beeld ooit gemaakt in China, Japan heeft dacht ik er twee en China vier. Ik had hier laatst nog een verslag moeten schrijven 
Japan is best wel duur, je bent ongeveer 1500 Euro kwijt aan 3 weken vakantie (met reisgroep) in Japan, althans dat was zo met diegene die ook naar Japan was gegaan vanuit Nederland. Ik ga nu liever naar China toe, ik bedoel je kan zoveel St. Jacobs schelpen eten voor per stuk maar een paar 10 cent. In Nederland betaal je al echter 2 of 3 Euro in restaurants. Er valt enorm veel te doen en 't is spotgoedkoop 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Ook leuke foto's Quetin, maar ergens bij je ondertitel staat "grootste Boedha-beeld ter wereld", terwijl ik geen Boedha zie?
lees net dat het een van de grootste is, in het grootste houten gebouw ter wereld. zie@ Sinterklaas: Vorig jaar in Juli.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen