- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Waneer was jij in Japan geweest Quentin?
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Week 2. Mount Fuji e.o, Matsumoto, Tsumago en Kyoto.
die bruid heeft zo'n kap op om haar (duivels)hoorns te verbergen...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook een foto van als de kap af is. Zitten bloempjes in haar haar. 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Valt best mee, Yen staat lager dan ooit....
Dan nog, ik ben aankomend student en ik denk niet dat mijn ouders alles blijven financiëren. Lijkt me toch handig om eerst een vaste baan e.d. te hebben eer ik ga denken aan een verre vakantie op eigen kosten.
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Ook leuke foto's Quetin, maar ergens bij je ondertitel staat "grootste Boedha-beeld ter wereld", terwijl ik geen Boedha zie? Overigens staat de grootste Boedha beeld ooit gemaakt in China, Japan heeft dacht ik er twee en China vier. Ik had hier laatst nog een verslag moeten schrijven 
Japan is best wel duur, je bent ongeveer 1500 Euro kwijt aan 3 weken vakantie (met reisgroep) in Japan, althans dat was zo met diegene die ook naar Japan was gegaan vanuit Nederland. Ik ga nu liever naar China toe, ik bedoel je kan zoveel St. Jacobs schelpen eten voor per stuk maar een paar 10 cent. In Nederland betaal je al echter 2 of 3 Euro in restaurants. Er valt enorm veel te doen en 't is spotgoedkoop 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Ook leuke foto's Quetin, maar ergens bij je ondertitel staat "grootste Boedha-beeld ter wereld", terwijl ik geen Boedha zie?
lees net dat het een van de grootste is, in het grootste houten gebouw ter wereld. zie@ Sinterklaas: Vorig jaar in Juli.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Prachtige foto's allemaal hoor, maar weten jullie dat er een vakantie-topic bestaat ook? Ik zie namelijk niet veel 'user pictures' tussen alle Japanse landschappen, behalve schimmige figuren met stokken
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan nog, ik ben aankomend student en ik denk niet dat mijn ouders alles blijven financiëren. Lijkt me toch handig om eerst een vaste baan e.d. te hebben eer ik ga denken aan een verre vakantie op eigen kosten.
Het is idd geen low budget bestemming a la Thailand, maar exobitant duur zoals het een paar jaar geleden was is het gelukkig ook niet meer. Gelukkig wel een lan dat altijd mooi zal blijven. Bezoek de meer avontuurlijke bestemmingen maar als je jong bent zou ik zeggen....
@ Freud: Misschien moet iemand de laatste paar pagina's van deze topic dan maar daarheen verplaatsen. Ga ik daar wel verder met mijn visueel verslag.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
@ Sinterklaas: Vorig jaar in Juli.
Zo, da´s dan wel al een grote belevenis voor een 18 jarige. 
Word_Play
-
- 358 berichten
- 1290 stemmen
Tijdens een Murderball-toernooi in Keulen:

Ik ben natuurlijk degene die nog staat.

Mijn mislukte poging tot een foto in de stijl van de Sin City comics. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nara, Koya San en Hiroshima. (week 3)

Kikujiru

JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Die toren uit 'Hiroshima mon amour' staat er blijkbaar nog... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat is de Abomb dome. Omdat de bom er ongeveer recht boven is ontploft stond het als een van de weinige gebouwen nog overeind. Zijn lang discussies gevoerd om het te slopen, maar nu staat het op de Unesco wereld erfgoed lijst.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Op de 3e foto zie je een meisje in schooluniform met sportschoenen
.
De natuurfoto's zijn prachtig.
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Wow, wat is dat plaatje in de bos? Met die hoge bomen? Dat ziet er echt indrukwekkend uit. Ook leuk dat die beesten daar zomaar vrij rond lopen? Zijn het dan wilde of tamme dieren?
Het plaatje
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoge bomen is Koya San, herten zijn tam, maar dat is Nara.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
@ Word-play
Nice pics, jij was toch niet degene die de ander onderuit haalde? 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Tof om al die foto's van Japan te zien. Eind Juli ga ik er ook 3 weken heen met m'n ouders. 
Word_Play
-
- 358 berichten
- 1290 stemmen
Dat is zeer zeker wel het geval. Ach, moest hij maar niet met zo'n hoge snelheid op me in willen rijden. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tof om al die foto's van Japan te zien. Eind Juli ga ik er ook 3 weken heen met m'n ouders. 
Lucky You.
Waar ga je allemaal heen?
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Die derde foto met dat hertje is zowat het toppunt van schattigheid 
En Word_Play heeft ook erg toffe foto's 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Die derde foto met dat hertje is zowat het toppunt van schattigheid 

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zat je op de grond toen je die foto maakte? 
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Maar die van Reinbo was vooral ook zo schattig in combinatie met dat meisje dat er naast loopt 
Word_Play
-
- 358 berichten
- 1290 stemmen
Nog een paar foto's van het wheelchairrugbytoernooi in Keulen:

Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Blijf het knap vinden, rolstoelsporten. Nergens krijg ik het idee dat iemand zich ook maar een beetje inhoudt. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Dat idee heb ik ook. Zag laatst een stukje van Murderball(die documentaire); dat heeft meer weg van botsauto's dan van een sport. 
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
De eerste foto vind ik erg mooi geschoten, 't idee alleen al 

Deze foto was genomen in de omgeving van “Big Boeddha” in Hongkong, ergens in de bergen van Lantau eiland. Ik heb het van een bruggetje geschoten met als nadruk op de mensen op straat, de winkels en natuurlijk de “Big Boeddha” 
Kan iemand mij trouwens kort uitleggen wat het grootste verschil in de kwaliteit van foto’s is, als je een spiegelreflexcamera gebruikt in plaats van een digitale fotocamera? Is het inzoomen beter? Focus? Kwaliteit van foto zelf? Ik wil later misschien ook een spiegelreflexcamera aanschaffen , alleen ze zijn nu nog een beetje duur 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Lucky You.
Waar ga je allemaal heen?
We landen in Tokyo en gaan daarna 3 weken naar beneden reizen, waarvan de laatste week eilanden. Nog niet alle plaatsen zijn helemaal definitief, we maken deze week ons plan af.