- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Prachtige sfeerkiekjes Reinbo ! Krijg spontaan zin in Cuba.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor alle leuke reacties.
''t is wel een gek land met veel voor (veilig, vriendelijk) en nadelen (slechte hotels, matig eten*, best prijzig), maar als jet Cuba nog wil zien zoals het nu is moet je snel zijn, want het zal wel een flinke puinzooi worden als Castro overleid...
* In de staatshotels (en dan heb ik het niet over Varadero en andere resorts, want dat heeft niets met het Cuba van mijn foto's te maken), bij de mensen thuis is het prima.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ziet er allemaal echt heel leuk uit. Mijn schoonbroer vertrekt morgenochtend om 4 uur ook naar Cuba. Ben benieuwt naar zijn reacties. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
Inderdaad, Nice pix Reinbo! Mooie vogel ook.
Weet niet of ik cuba zo nog ga aantreffen ooit. Dit jaar blijf ik in europa, volgend jaar azië en dan zijn we al weer bijna 3 jaar verder, en Fidel is nu eenmaal niet de jongste meer.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Echt mooie plaatjes vanuit Cuba. Als je die straatvoetballers fotografeert vragen ze daar dan geld voor of zijn ze trots om te mogen poseren?
Alleen een beetje jammer dat je na zo`n kennismaking met Cuba? Havana met 2 `n `s schrijft
Verder wel een interessante aardrijkskunde les hoor!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Echt mooie plaatjes vanuit Cuba. Als je die straatvoetballers fotografeert vragen ze daar dan geld voor of zijn ze trots om te mogen poseren?
Was een lange lens, ze wisten van niets. 
Soms zitten er een paar oude mannetjes (met geweldige koppen) die graag willen dat je een foto van ze neemt. (heb ik vriendeijk afgeslagen). Natuurlijk zullen ze daarna op een peso vragen, maar ze doen in vergelijking met ander landen ook niet echt moeilijk als je dan niets geeft, voorlopig is et nog een vrij zachtaardig (getemd) volk...
c-moon
-
- 25 berichten
- 60 stemmen
Leuke foto c-moon. 
Dankjewel hoor 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Jaaa hijs coowl 
c-moon
-
- 25 berichten
- 60 stemmen
Jaaa hijs coowl 
????????? erh... en nu in het Nederlands? 
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Dat je een leuke foto hebt
sorry ik erger me zelf ook altijd aan dat halve Nederlands, maar ik dacht dat dit wel meeviel.
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Whahaha, excuses daarvoor 
c-moon
-
- 25 berichten
- 60 stemmen
Whahaha, excuses daarvoor 
In elk geval bedankt voor je compliment 
Maar ik moet bekennen dat ik het zo niet p "TurboTaal" begrepen heb.... ;-o
Maar het weze je vergeven 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Je moet je plaatje eerst even uploaden via iets als Imageshack of iets dergelijks.
Direct vanaf je harde schijf gaat niet.
A.S.E.
-
- 386 berichten
- 1476 stemmen
Coole foto A.S.E. 
Dank u