menu

De Site / Gebruikers / Persoonlijke kennissen op deze site

zoeken in:
Kevin13
zou het kunnen dat HarmJanStegenga familie is van MartinStegenga ?

13woutie13
Sjoerd111

woont ook in Zeist, zit op de zelfde voetbalclub.
ik heb 3 jaar bij hem in het team gezeten, misschien dit jaar weer.

AHWA
Ik ken alleen Niqk persoonlijk. Verder volgens mij niemand.

The pope is mijn broer. Verder ken ik nog wel wat mensen persoonlijk die zich ooit hebben ingeschreven maar niet actief zijn.

Ik probeer de meeste van mijn vrienden die van film houden hierop te krijgen. Bij Kjell1408 en pieterdn is dat gelukt. Hermano ken ik ook goed. Maar niet echt de meest actieve users.

Pastichio Rocker
DeCol schreef:
The pope is mijn broer. Verder ken ik nog wel wat mensen persoonlijk die zich ooit hebben ingeschreven maar niet actief zijn.

Schijt hij nog steeds in het bos?

laundromat
Geen bekenden vooralsnog. Niet dat ik weet tenminste.

Sjoerd111 is mijn oud klasgenoot (sinds dit jaar niet meer, daarvoor in de 2e en 3e klas bij elkaar in de klas gezeten). ik spreek hem nog steeds wel. Verder is Clockwork72 wel een bekende van mij, hij zit net als ik ook op gamesmeter en ik game wel is online met hem.

mensen uit omgeving Bladel aanwezig?

Remi heb ik leren kennen op deze site en spickken die zich net heeft ingelogd die ken ik van school

Tommeh is mijn tweelingbroer.

Grappig zeg! Zo kom je nog eens ergens achter.

Speranza is mijn alter ego.

En m'n vriendje.

Juhroen is een ex van me.

Verder weet ik eigenlijk niet welke vrienden/kennissen van me hier lid zijn.

Apollinisch schreef:
Speranza is mijn alter ego.

En m'n vriendje.

stuurde jij ook elke keer die pm's dan?

Kevin13
Asaharo --> grotere broer

speranza
laundromat schreef:
Geen bekenden vooralsnog. Niet dat ik weet tenminste.
Dat geldt ook voor mij.

Ik ken niemand hierzo. Alleen een collega van me broer schijnt hier lid te zijn. Maar naar eigen zeggen doet hij er niks mee.

DonViseroo
kimberlyVD is mijn collega en een goede vriendin (door haar deze site ook leren kennen)
verder niemand bekend hier

Ik voel me vereerd...

DonViseroo
nja, eigenlijk ... , goede collega zal misschien wel volstaan

Mijn chick: El Moos

Dankzij Twitter ken ik Kos, Rianneke_Dan, Naomi Watts en Don Dijk door en door. En je zou het op Moviemeter niet zeggen, maar dat blijken stuk voor stuk best leuke mensen

Gast
geplaatst: vandaag om 05:39 uur

geplaatst: vandaag om 05:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.