menu

De Site / Gebruikers / Nachtwachten

zoeken in:
Ja precies haha, alleen het jammere bij (mij) is dan: Dat ik de dag erna rond 3 uur pas wakker wordt en mijn halve dag dan alweer om is haha!

Nu we het er toch over hebben, dat ik heb ik dus ook altijd, en dan lopen me vrienden weer te zeuren. Hee kom je morgen, ennuh niet pas om 2 uur ofso

Haha had ik ook, woensdag studeren met een klasgenote: 'Kan het niet vroeger, in de ochtend ofzo? Ik ben toch om 08.00 op! '
- Ehm.....oke dan maar..Uurtje of 10? *Grmbl!*

Ik wou vanmorgen eens vroeg beginnen met leren.
Wekker om 09.00 gezet en toen die eenmaal ging dacht ik wie heeft die wekker zo achterlijk vroeg gezet. Half slapend uitgedaan en toen was het opeens 13.00. Toen was ik wel effies pissig op mezelf en hele schema omgooien. Maar ja de nacht blijft gewoon leuk.

Haha ja vervelend he als je zo'n ''nachtwachter'' bent

Ik verveel me dood man. Straks maar een film kijken dan.

Echt he, ik verveel me ook altijd zo in de late uurtjes. Bijna iedereen volgens mij..

Ik ga nu een film uit den ouden doosch kijken.
Duel (1971)

Succes iedereen.

Ik ben
Paths Of Glory (1957)
aan het kijken.
ff pauze om wat te drinken te pakken en MM te checken.

Ik zit levenloos achter mijn pc wat op msn te nachtbraken..

Ik heb net de film afgerond en een recensie geschreven, klik op de bovenstaande link om hem te bewonderen

Ik ga ff met wat vrienden een potje knallen

JacoBaco schreef:
Ik ga nu een film uit den ouden doosch kijken.
Duel (1971)

Topfilm wat mij betreft!

Justinw schreef:
Ik heb net de film afgerond en een recensie geschreven, klik op de bovenstaande link om hem te bewonderen

Net eens gelezen en we hebben zo wat dezelfde mening. Vind het namelijk ook geen film voor in de Top250.
Een redelijk filmpje voor een keer op een weg.

Malcolm in the middle houdt me altijd nog wel effies wakker,maar vandaag toch maar eens proberen er wel om 09.00 uit te komen. Genoeg te doen.

Zo nog even wat anime kijken zodat ik morgen weer niet op tijd op zal staan.

Kerstvakantie fokt mijn bioritme op

Final Fantasy heeft prachtige anime zo doende mijn avatar .

malcom in the middle vind ik z'n .... programma, kijk liever naar the simpsons. Maar meestal Discovery of Nat Geo.... rond deze tijd.

Ik ga van me pctje af, en nog ff tv kijken.

Welterusten

Ja, nachtwachten doe ik ook wel eens ja. meestal ben ik s'nachts nog klaarwakker. klaar om wat gasten flink op hun donder te geven in Modern Warfare 2. En dan ondertussen Moviemeter en Gamesmeter blijven checken tot in de late uurtjes. Alleen de volgende ochtend als de wekker weer afgaat om 6.45 (op schooldagen) is het echt kut.

decicco schreef:
Ja precies haha, alleen het jammere bij (mij) is dan: Dat ik de dag erna rond 3 uur pas wakker wordt en mijn halve dag dan alweer om is haha!

Dat word snel een gewoonte zoiets.
Is niet erg maar de tijd vlieg zo voorbij, ik ga ook pas na 2 uur slapen nachts.
Maar ik sta wel om 9 nou eerder 10 uur op.
Heb ik aan geleerd, zonder wekker.

Nou dat lukt bij dus echt niet ik ben nu ook pas wakker. Aangezien ik echt mijn slaap nodig heb moet ik naar zo'n lange nacht wel uitslapen anders ben ik geen 5 cent waard de volgend dag .

Wel, ergens ben ik wel jaloers op jullie, nachtbrakers!
Ik kan 's avonds (ja, zelfs nu in de vakantie) amper een film uitzien.
Ik moet al enorm veel moeite doen om later dan 11u30 wakker te kunnen blijven. Lastig word ik ervan! Ik zou zo graag eens meerdere films op één avond zien.. Maar ach, één film lukt me dikwijls amper.
En elke avond probeer ik weer maar eens om langer wakker te blijven... tevergeefs...

Ik heb dat gehad toen ik nog een relatie had. We sliepen elke avond samen, en rond 23.00 vielen mij de ogen dicht en moest hij de film telkens alleen af kijken. Zodra die relatie voorbij was, was ik elke avond klaarwakker en kon ik om 02.00 nog niet de slaap vatten. Had beter andersom kunnen zijn.

Eigenlijk vind ik het wel fijn dat ik altijd zolang wakker kan blijven. S'nachts kun je tenminste van je vrijheid genieten als iedereen in bed ligt en het is even rustig. Tenminste niet al die chaos en drukte om je heen van al die gestresste mensen naar de kerstdagen .

Ik bedoelde eigenlijk, dat ik het me heb aangeleerd.
Als ik wakker word kan ik niet meer terug in slaap vallen.
En ik word altijd rond 10 uur wakker, zonder wekker, ja aan geleerd.
Heb moeite om inslaap te komen ergerlijk bij mij. maarja....
Slaapprobleem noemen ze dat.

Net I, Robot bekeken is een redelijk filmpje voor een keer op een weg. Nu nog wat rondneuzen op Moviemeter en dan gaan slapen.

Nog effies top 2000 op Ned. 3 kijken/luisteren en dan duik ik er ook in.

Nog wat dingen voor nieuwjaar regelen, ook de top 2000 bekijken en luisteren en dan ga ik ook maar eens naar bed ook al duurt dat nog wel een tijdje haha. ''Iedere avond/nacht hetzelfde.''

Met dezelfde mensen .

Ja inderdaad haha!

Vandaag eens geweest naar de bib achter enkele dvdfilmpjes voor de komende dagen. Hopelijk zit er iets goeds bij!
Heb mee: The Hunt For Red October, The Mist, Rocky 3 (ben heel de reeks aan het aflopen) en Taxi Driver.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:49 uur

geplaatst: vandaag om 19:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.