menu

De Site / Gebruikers / Nachtwachten

zoeken in:
speranza
Er zijn op dit tijdstip in deze nacht van zaterdag op zondag nog 24 gebruikers actief op deze site. Ik neem mijn petje heel diep af voor al deze nachtwachten!

Tja, je moet wat tijdens je nachtdienst

Ach, toevallig vroeg uit de kroeg vandaan. Nog even een nachtdienst op MM draaien is dan wel leuk als je thuiskomt!

Tijdens mijn nachtelijke diensten speur ik ook wel eens MM af

The site that never sleeps.

speranza
Met de geruststellende gedachte dar er nog 8 nachtwachten over deze site waken ga ik nu toch echt slapen. Welterusten kanjers!

Toen was de site nog veel lichter...nu ik eenmaal aan deze nieuwe vormgeving gewend ben wil ik niets anders meer!

Bart Simpson
Een paar dagen geleden was ik nog tot 05:00 op deze site xD
Tja, later kan écht niet. Waarom? Mensen staan rond 05:00/06:00 op voor hun werk dus ja... dan begint de dag weer.

Nu de vakantie voorbij is zal het niet meer zo laat worden behalve in het weekend. Door de weeks blijf ik tot 23:00 ofzo

5-6 uur? ahem, bouwvakker?

Bart Simpson
mikey schreef:
5-6 uur? ahem, bouwvakker?

Ik zeg niet dat ik voor mijn werk zo laat op moet staan toch? Ik zeg dat er mensen zijn die zo laat op moeten staan. O.a. bouwvakkers ja. Maar ook bakkers, mensen die ver weg van hun werk wonen en al rond 7 uur beginnen met werk etc.
O ja, ik zit nog op de middelbare school

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i185.photobucket.com/albums/x229/animekitsune/inb4lock.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Lad
Leland Palmer schreef:
Ach, toevallig vroeg uit de kroeg vandaan. Nog even een nachtdienst op MM draaien is dan wel leuk als je thuiskomt!

Jij kunt nog typen dan! Petje af!

In Film > Algemeen > Nachtbraken:

Ik weet echt niet of hier al een topic over is gemaakt. Zo ja verwijder hem dan maar.
Maar ik blijf regelmatig tot laat in de nacht op. Doordat ik pas heel laat nog een film aan het kijken ben. Een game speel. Of uren op MM zit te lezen.

Wat doen jullie zoal als je nu nog wakker bent?

Nomak
Hier is een topic.

Zelf ben ik altijd lang wakker als ik vrij heb. Meestal ga ik dan pas slapen tussen 4 en 7.

Wat ik dan doe? Film kijken, MM lezen, beetje buiten met vrienden, Street Fighter IV toernooien kijken op internet, en sinds ik zelf een PS3 heb speel ik zelf ook Street Fighter IV.

Al sinds ik het mij kan herinneren noemden ze ons huis " het eeuwige licht" . M.a.w. het nachtbraken zit in de familie.
In de regel lig ik nooit voor 5 uur in bed. Ik hou van de rust, de concentratie die ik kan opbrengen in de kleine uurtjes is vele malen groter dan overdag.
Moet ik me aanpassen aan een regulier dagritme heb ik er gek genoeg nooit problemen mee. Dan kan ik soms opstaan op tijden waar ik eerder pas naar bed ging.

Ik zie dit ook niet meer veranderen...

Ik kan me snachts ook altijd veel beter concentreren. Vooral als ik met photoshop bezig ben. Dat doe ik eigenlijk sowieso het liefst snachts

Ik ben hier thuis wel degene die het langst opblijft, d.w.z tot zo ongeveer 1 uur 'snachts, maar ik hou het niet zolang vol als sommige hier. Als ik bijv. 5 uur pas naar bed ga, denk ik niet dat de volgende ochtend op tijd op het werk of op school ben. Maar als ik vakantie heb, ga ik meestal 'snachts heel laat door, maar sta ik de volgende ochtend (middag eigenlijk) niet voor 12 uur op.

Sinds een paar maanden is 03.00 naar bed gaan nog vroeg.. want urenlange gesprekken voeren met een bepaald persoon is toch véél leuker dan slapen... Daar denkt mijn lichaam de volgende ochtend anders over, maar ach.. Je moet er iets voor over hebben.
Vannacht was het 04.00 geloof ik.

Vannacht was het bij mij kwart over 5 dacht ik. maar ik stond ook pas om 12 uur op. En als ik gewoon school heb maak ik het zeker niet later als 1 uur.

Ik ben juist het tegenovergestelde van sommige mensen hier. Ik val in slaap op momenten wanneer iedereen klaarwakker is. hoe komt het? weet ik totaal niet. Gisteren gaan slapen om 9,30 terwijl ik vakantie heb. En wakker geworden om 11,30= véél slaap...

Nomak
Vannacht was het 7 uur toen ik ging slapen. Alleen opstaan is dan moeilijk, maar daar heb ik dus ook last van als ik vroeg ga slapen. Ik ben dan ook een nachtmens.

Ik vind mezelf ook wel een nachtmens, en als ik eens probeer vroeg te gaan slapen lukt het niet. Maar soms in de middag val ik wel eens weg in de bank.

Ik zou willen dat het 's nachts nog drukker is op moviemeter. Dan zat ik hier denk ik nog om 06:00.

Ja inderdaad ik zit hier soms om 2 uur en dan is niks meer te doen op moviemeter dan kijk ik nog een film is het alweer half 5 , kijk ik weer even op moviemeter en meestal zit dan bijna niemand meer op de site maargoed.

Jammer genoeg heeft niet iedereen 'n internet-verslaving

Vind mijn avond-bijbaantje niet zo veel meer aan, maar voordeel is vaak dat als ik thuis kom even op mijn gemakkie alle film- en forumupdates van de dag door kan nemen. Wel leuk om te zien dat het altijd dezelfde nachtbrakers zijn die 's nachts de tijd nemen om lange recensies te schrijven en dan pas echt tot leven lijken te komen. Echt dag en nachtvolk hier en tsja ik moet overdag ook vaak weer werken dus dan kan het nou eenmaal niet altijd.

@Miron,

ik heb geen internetverslaving maar ik zit liever de hele nacht op moviemeter dan overdag.

Oh, maar ik wel (bijna).

Ik zit ook liever snachts omdat je dan niet zo snel aan de tijd denkt als in de middag bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:53 uur

geplaatst: vandaag om 19:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.