• 13.106 nieuwsartikelen
  • 169.775 films
  • 11.146 series
  • 31.903 seizoenen
  • 630.813 acteurs
  • 196.393 gebruikers
  • 9.182.180 stemmen

ik zoek mensen en sponsoring voor mijn film

zoeken in:

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Wellicht is er een Idols-achtige jury nodig om je wakker te schudden. Als je 'ongeveer' weet hoe je geld bij elkaar moet verzamelen, waarom vraag je dan om hulp alhier [je zei zelf al dat je niet goed wist om nota bene de gemeente te benaderen, dat doe je echt niet met een telefoontje hoor].

1) Zet je plan op papier, zo gedetailleerd mogelijk

2) Grote sponsors willen sowieso je portfolio zien. Zorg voor een portfolio (proef-scenes van je film, of korte filmpjes). Daarvoor zie 3.

3) Leen een camera [familie, buurt, school, filmcursus]

4) Sta open voor kritiek, en ga hier niet zitten te verkondigen dat iemand domme opmerkingen geeft.

Voor mij is 't totaal niet duidelijk wat je al hebt bereikt. Laat staan dat 't duidelijk is voor je gewenste geldschieters.

Wouter

• 18690 berichten
  • 3040 stemmen

timfilm schreef:

het spijt me zeer maar ik vind het best wel domme opmerkingen want nogmaals ik heb ze al 10000 keer gehad dus kap erover op die manier critiek te geven want ik weet hoe ik het ongeveer kan aanpakken voor financien en ik weet wat mensen willen en mischien een goed idee over de shots maar goed........

greetz

Wat id je probleem dan, Tim?

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

mijn probleem is dat ik telkens dezelfde opmerkingen krijg en geef dan over iets anders een opmerking ik kwam op dit forum zodat mensen mij mischien kunnen helpen maar als ik telkens dezlefde critiek krijg heeft dat ook geen nut....

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

weet iemand trouwens een programma waar je een story board makkelijk kan maken of kan iemand dat goed? ik kan namelijk voor geen meter tekenen? dus is daar mischien een tekenprgramma voor waar al dingen in zitten?

greetz

gotti

• 14051 berichten
  • 5761 stemmen

Bij mijn weten zijn er wel programma's, die je storyboards wat overzichtelijker maken (die bijvoorbeeld de storyboards koppelen aan je scenario, zodat je deze gemakkelijk naast elkaar kan leggen), maar eentje die dingen voor je tekent lijkt me niet.

Wouter

• 18690 berichten
  • 3040 stemmen

timfilm schreef:

het spijt me zeer maar ik vind het best wel domme opmerkingen want nogmaals ik heb ze al 10000 keer gehad dus kap erover op die manier critiek te geven want ik weet hoe ik het ongeveer kan aanpakken voor financien en ik weet wat mensen willen en mischien een goed idee over de shots maar goed........

greetz

Wat is je probleem dan, Tim?

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

uhh wouter dat zeg ik toch net?

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

thx gott ik heb net nog ff gezocht maar dat is een programma van 480 euro en dan kun je een soort story board maken in de vorm van een tekenfilm maar verder weet ik dus ook niet

Quentin

• 10202 berichten
  • 8432 stemmen

http://www.filmmaken.nl/software.phtml

Boek is ook een aanrader voor je met filmen begint

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

thx quentin heeft iemand van jullie msn dat is makkelijker communiceren

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

en quentin ik had al inderdaad eens gehoord van dat boek heb die mensen ook al gemaild

Wouter

• 18690 berichten
  • 3040 stemmen

Een programma voor storyboards heb je niet echt nodig. Kan ook gewoon met de hand. Het hoeft er niet uit te zien als een strip. Als jij het maar begrijpt. Een rondje is een gezicht; een streepje eronder het lijf. En anders teken je ze niet, maar omschrijf ze je. (1. Close up, Jantje; 2. Overshoulder Jantje op Piet, 3. Getrokken two-shot, via de kaars op Jantje en Pietje, etc.). Zo doe ik het altijd.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8432 stemmen

Houd het zelf bij schematische tekeningen, zolang perspectief, personages, belangrijke opbjecten, lijnen en de evt. beweging maar duidelijk zijn.

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

he bedankt wouter zon kritiek wil ik nou inderdaat hebben

thx man

jij ook quentin thanx

hebben jullie msn/

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De site heeft ook een chatkanaal waar je wellicht duidelijke vragen kunt stellen (het is niet zo vreemd dat je keer op keer dezelfde kritiek voorgeschoteld krijgt).

timfilm

• 27 berichten
  • 1 stemmen

thx mug dat vind ik wel aardig maare heb een van julie msn?

en mug het eerste deel wat je net zegt daar heb ik pas wat aan en daar ben ik blij mee

thx

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Het is beduidend stil rond timfilm..

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11681 berichten
  • 5071 stemmen

Had jij anders verwacht dan?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4100 stemmen

Status: Filming?

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2370 stemmen

Laat hem eerst een portfolio maken, dan zijn er vast wel mensen bereid 1000 euro in te steken.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11681 berichten
  • 5071 stemmen

dutchtuga schreef:

Status: stuck in post-postproductie. Denk ik.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

dutchtuga schreef:

Als dat het geval was had hij het vast wel groots aangekondigd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.