- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ongewenste gebruikers
Ongewenste gebruikers
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Omdat mijn berichtje bij Das Leben der Anderen als 'off-topic' aangeduid werd, ben ik deze topic maar begonnen.
Wat een saaie film zeg, ik heb hem maar halver wegen uitgezet.
Traag traag traag.
Gebeurd helemaal niks in de film.
krappe 2 sterren.
De laatste tijd kom ik meer en meer van dit soort nutteloze 'recensies' tegen op MM. Het is non-kritiek waar ik helemaal niks mee kan, het zegt dan ook niks over de film. En als je er kritiek op uit, wordt die kritiek z.s.m. gecensureerd en aangemerkt als 'persoonlijke aanval'. Terwijl dit soort gebruikers m.i. een veel ergere 'persoonlijke aanval' vormen voor de site. Ze voegen niks toe, tonen veel desinteresse voor de site en film in het algemeen, en worden gewoon toegestaan. Waarom, vraag ik me dan af. Is het niet veel beter als dit soort berichtjes gewoon verwijderd worden door de mods?
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3503 stemmen
Bij klachen over andere users graag een PM naar een moderator sturen in het vervolg. Bovendien zijn er genoeg topics waar je kunt discussiëren over nutteloze posts op Moviemeter, het vriendensysteem en dergelijke.
Slotje.
kappeuter (crew films)
-
- 73781 berichten
- 5869 stemmen
Op MovieMeter mag je een film saai vinden.
Da's een mening die volkomen wordt gerespecteerd.
Persoonlijke aanvallen worden volgens de gedragsregels van de site verwijderd. Als je gewoon een bericht plaatst waarin je het oneens bent met de gebruiker is er niks aan de hand.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.