• 12.338 nieuwsartikelen
  • 166.307 films
  • 10.742 series
  • 30.963 seizoenen
  • 624.057 acteurs
  • 195.133 gebruikers
  • 9.113.918 stemmen

Ongewenste gebruikers

zoeken in:

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

Omdat mijn berichtje bij Das Leben der Anderen als 'off-topic' aangeduid werd, ben ik deze topic maar begonnen.

dvdboer schreef:

Wat een saaie film zeg, ik heb hem maar halver wegen uitgezet.

Traag traag traag.

Gebeurd helemaal niks in de film.

krappe 2 sterren.

De laatste tijd kom ik meer en meer van dit soort nutteloze 'recensies' tegen op MM. Het is non-kritiek waar ik helemaal niks mee kan, het zegt dan ook niks over de film. En als je er kritiek op uit, wordt die kritiek z.s.m. gecensureerd en aangemerkt als 'persoonlijke aanval'. Terwijl dit soort gebruikers m.i. een veel ergere 'persoonlijke aanval' vormen voor de site. Ze voegen niks toe, tonen veel desinteresse voor de site en film in het algemeen, en worden gewoon toegestaan. Waarom, vraag ik me dan af. Is het niet veel beter als dit soort berichtjes gewoon verwijderd worden door de mods?

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3503 stemmen

Bij klachen over andere users graag een PM naar een moderator sturen in het vervolg. Bovendien zijn er genoeg topics waar je kunt discussiëren over nutteloze posts op Moviemeter, het vriendensysteem en dergelijke.

Slotje.

kappeuter (crew films)

• 73781 berichten
  • 5869 stemmen

Op MovieMeter mag je een film saai vinden.

Da's een mening die volkomen wordt gerespecteerd.

Persoonlijke aanvallen worden volgens de gedragsregels van de site verwijderd. Als je gewoon een bericht plaatst waarin je het oneens bent met de gebruiker is er niks aan de hand.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.