- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb die foto's van voorgaande mm meetings gezien. Kan je verzekeren dat de aanblik van de Erasmusbrug mooier is. 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
. zou er wel 5.00 uur van maken 
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Dan moet je wel heel veel biertjes op hebben! Ben benieuwd of er echt eentje gezet gaat worden haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook genoeg mensen die besluiten een tattoo te nemen als ze nuchter zijn hoor.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ook genoeg mensen die besluiten een tattoo te nemen als ze nuchter zijn hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet goed gelezen
. Van de initialen MM kan je altijd nog wel wat maken maar niet echt wenselijk nee
.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Filmpje | P60optreden.jouwweb.nl
m&m Oftewel MM oftewel MovieMeter xD, interesse in een tattoo?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Programma Rotterdam: 3 maart (bios: Lantaren/Venster}
± 15.00 uur - verzamelen L/V
± 15.30 uur - film
± 17.30 uur - biertjes in LV
± 18.30 uur - eten in Gaucho's met prachtig uitzicht op de Nieuwe Maas (of is 14 euro kip of 18 euro
all you can eat spare ribs te prijzig?) Kunnen ook in LV eten. Dan ben je rond de 10
euro klaar.
±20.30 uur - doorzakken in Hotel New York (Is vooral leuk als je er nog nooit geweest bent) Of in
Cafe Tsjechov & Co op het Deliplein in Katendrecht. Is meer een gezellige kroeg.
± 01.00 uur - MM - tattoo zetten bij de enige echte Tattoo Bob op Katendrecht.
Andere leuke dingen in de buurt die je vooraf kan doen: een bezoek aan het Fotomuseum of de SS Rotterdam.
Deelnemers:
- Reinbo
- Mug
- Niethie
- I.R. (Onder voorbedingetjes)
- Materny (Onder voorbehoud)
- timbo_ (Ook onder voorbehoud) Hopelijk nog op tijd en niet 2 uur voor de meet plaatsvind, dat ik me afmeld. Ik haal mezelf er bij nader inzien vanaf. Veel plezier nog!
.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Jij haalt timbo_o er bij nader inzien vanaf, soom?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Je zet het bericht dat je niet mee gaat achter timbo_ zijn naam, vandaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Haha ik ga inderdaad niet meer mee zie ik 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We kunnen nog wel wat extra deelnemers gebruiken. Wie schuift aan?
± 15.30 uur - film
± 18.30 uur - eten in Gaucho's met prachtig uitzicht op de Nieuwe Maas (of is 14 euro kip of 18 euro
all you can eat spare ribs te prijzig?) Kunnen ook in LV eten. Dan ben je rond de 10
euro klaar.
±20.30 uur - doorzakken in Hotel New York (Is vooral leuk als je er nog nooit geweest bent) Of in
Cafe Tsjechov & Co op het Deliplein in Katendrecht. Is meer een gezellige kroeg.
Andere leuke dingen in de buurt die je vooraf kan doen: een bezoek aan het Fotomuseum of de SS Rotterdam.
Deelnemers:
- Reinbo
- Mug
- Niethie
- I.R. (Onder voorbedingetjes)
- Materny (Onder voorbehoud)
- timbo_
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Reinbo ik stond nog onder voorbehoud en weet inmiddels dat ik er niet bij gaan zijn. Begin 1 maart met nieuwe baan en moet eerste weekend meteen een weekenddienst meelopen zodat ik zo snel mogelijk dan kan werken.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Voor een meeting van 5 man naar R'dam afreizen, hmmm. Tis dat ik weet dat het vast wel gezellig gaat worden, maar wat meer mensen zou nog leuker zijn?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Idd kom op mensen meld je aan. Zeker voor de Rotterdammers moet het aantrekkelijk zijn. Het is een thuiswedstrijd.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Als we gaan voetballen kom ik niet hoor.... Feyenoord 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vijf man vind ik nog acceptabel. Maar wanneer er nog meer afhaken dan zet ik vraagtekens bij mijn eigen aanwezigheid volgende week.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7243 stemmen
Ja dan ben ik bang dat ik slecht nieuws heb: Het spijt me ontzettend maar door financiele redenen ga ik helaas niet aanwezig kunnen zijn.
Nu ben ik Rotterdammer, zit ik vlakbij L/V en kost het me dus praktisch niets aan reiskosten, toch: zelfs een simpel bios-bezoekje/hapje eten kan er nu even niet vanaf. Ik baal hier ontzettend van want ik had me er juist zo op verheugd, maar goed zoiets kun je niet bepaald voorzien natuurlijk. Kan het niet verzet worden? Misschien is het voor andere mensen ook wel een slechte tijd op het moment, afgeleid van het feit dat zo weinig zich aanmelden? Als we het nu eens een maandje verder zouden zetten en in de tussentijd even wat pm's rondsturen (want ik heb niet het idee dat velen dit topic nog lezen) kunnen we dan niet al een veel grotere groep bij elkaar krijgen?
Het is maar een suggestie hoor... Natuurlijk hoeven jullie (Reinbo etc) je plannen niet voor mij om te gooien: als het doorgaat gaat het door en wens ik jullie ook veel plezier!! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met 4 man wordt het inderdaad wat karig. Is het een idee om het een maand op te schuiven.
Zou mij persoonlijk ook niet slecht uitkomen. En LantarenVenster loopt niet weg. Ik weet alleen niet hoe het met de plannen in Utrecht en Groningen staat? Want die moeten we niet in de weg zitten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Die gaan denk ik niet door, 0,0 reacties verder. Nja, het was het proberen waard 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Ja laten we maar schuiven Een grotere groep verzamelen met toch niet zo moeilijk zijn? Voor 4 ga ik in ieder geval niet reizen.Plus dat ik ook net een nieuwe dvd kast gekocht heb, dus verzetten komt me financieel ook wel beter uit.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Als nou iedereen naar Utrecht komt, ligt mooi in het midden, en is de groep ook gelijk groter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Utrecht is nou niet echt een ideale stad voor een filmliefhebber. Vreselijke bioscopen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou laten we dan een nieuwe datum prikken in Rotterdam
Za 21 april
± 15.30 uur - film
euro klaar.
Deelnemers:
- Reinbo
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgende week zaterdag was de enige zaterdag die ik inprincipe vrij heb van school in verband met de voorjaarsvakantie. Die luxe heb ik op zaterdag 21 april dus niet. Ik haak af. Is het niet mogelijk dit op een zondag te doen, of iig. te polsen of mensen liever op een zondag of zaterdag gaan.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Wat het is met zaterdag, dan rijden er nachtbussen naar huis, dus ik kan altijd later terug. Op een zondag zal ik al een stuk eerder weg moeten.