- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Vind ik geen excuus om de film als eerste te kijken 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Kunnen please Y Tu als eerste gaan kijken? 
Lijkt me een goed plan! Als hij 's-avonds wordt gedraaid kan ik em niet afkijken, moet om ca. 21.15 uur weg! Dus ik ben ook voor, maar om hele andere redenen dan Neo 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik ben voor een pauze tussen de Bergmans d.m.v. Y tu Mama Tambien. Dan kan Narva hem ook zien en wordt het Bergman "leed" gespreid.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Ik ben voor een pauze tussen de Bergmans d.m.v. Y tu Mama Tambien. Dan kan Queto hem ook zien en wordt het Bergman "leed" gespreid.
Ik geloof niet dat dhr. Queto op 'Y Tu' zit te wachten. Ik echter wel, ondanks dat ik em al gezien heb. Misschien kunnen we "met het bord op schoot eten" zodat 'Y Tu' eerder begint.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Als [Y tu Mama Tambien] 's-avonds wordt gedraaid kan ik em niet afkijken, moet om ca. 21.15 uur weg!
(RW)Linda en ik spraken gisteravond wat over de tijden, en kwamen tot de conclusie dat als wij om 18:00 uur gaan eten, om 19:30 a 19:45 wel met Tambien begonnen kan worden. Die film duurt 105 minuten, dus dan ben je al om 21:15 a 21:30 klaar. Mits wij dus in anderhalf uur kunnen eten (en halen, ik meende te begrijpen dat Linda chinees wou halen namelijk), moet de door mij voorgestelde volgorde geen probleem voor jou vormen.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Oke, da's mooi
Dan mis ik alleen 'Det Sjunde Inseglet' maar die heb ik al gezien. Wat mij betreft kan de volgorde blijven staan.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof niet dat dhr. Queto op 'Y Tu' zit te wachten. Ik echter wel, ondanks dat ik em al gezien heb. Misschien kunnen we "met het bord op schoot eten" zodat 'Y Tu' eerder begint.
Excuus! Ik bedoelde jou Narva.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Ik zag dat je het inmiddels had veranderd, ik was te snel met quoten. Aardig dat je aan mij denkt, maar wat ik leuker vind is dat de meesten hem willen zien 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Zo ik ben er een beetje laat mee maar ik kom onverwachts zaterdag toch nog. Wilde ik toch nog maar even melden 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Gezellig Linda 
Ps wie rookt er allemaal van jullie? 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Waarom dat Narva? Ben je van plan de DSM te gaan nabootsen? 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
wie rookt er allemaal van jullie? 
Bij deze stel ik een rookverbod op... de HELE dag lang!!! 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Waarom dat Narva? Ben je van plan de DSM te gaan nabootsen? 
Neuh, daar zijn toch onlangs twee mensen omgekomen bij een bedrijfsongeval?
Vroeg het me gewoon af 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
narva77 schreef:
Neuh, daar zijn toch onlangs twee mensen omgekomen bij een bedrijfsongeval?
Vroeg het me gewoon af 
Ja, erg genoeg wel.
Maar zoals je weet bedoelde ik de rook die van deze fabrieken afkomt.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Ja, dat snap ik wel. Ik vroeg het me af omdat Linda zei dat ik me maar bij het rokersgroepje moest voegen
Hoop niet dat ik de enige ben.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Hoop niet dat ik de enige ben.
Heb je mijn berichtje niet gezien...er is een rookverbod ingesteld 
Wees niet bang hoor, er zijn er meer die roken. Dus je bent ook niet de enige die zenuwachtig zit te wachten tot ie eindelijk naar huis mag 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
bij De Site > Users > The Matrix Reloaded meeting (17 mei):
Ik wil op 17 mei (onder voorbehoud) een meeting organiseren in de mooiste stad van Nederland met als film Reloaded. Lijkt het je leuk om te komen (het is natuurlijk nog wat vroeg) laat dan van je horen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
WOW, The Matrix in Nijverdal.
I'll be there. 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Meneer denkt de grappenmaker te kunnen uithangen
Rotterdam natuurlijk!!!
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Hehe, das R'dam natuurlijk EmDee ! Wat voor een dag is dat? Lijkt me wel een keer leuk om bij een meeting te zijn...
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Wat ik in gedachte heb is om s' middags ergens te gaan zitten en wat praten enzo en daarna ergens gaan eten, dan de film en dan nog ergens een kroeg in. (en een matrix overhoring van mij
)
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Kunnen we niet gewoon alles overslaan en direct de kroeg in?
Okay okay, eerst the Matrix 2 kijken dan 
17 Mei, is dat op een zaterdag?
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
yep maar het is onder voorbehoud. het zou bv ook een weekje later op zaterdag kunnen worden.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wat ik in gedachte heb is om s' middags ergens te gaan zitten en wat praten enzo en daarna ergens gaan eten, dan de film en dan nog ergens een kroeg in.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
als je nou vaker al was meegegaan had je misschien gemerkt dat mijn schema heel orgineel is 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Leuk idee, maar a) ik heb 'm de 17e eergisteren nog gezien en b) Rotterdam is me net iets te ver van m'n bed om zomaar* een filmpje te zien.
* = 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Jammer genoeg moet ik nu weer gaan afzeggen.
Ik zou eigenlijk met Emdee meerijden maar aangezien hij niet kan zal het er voor mij ook niet meer inzitten. Misschien maar beter ook ik had toch al gigantische koorts en om nou met een humeurige zieke kop te komen zou vast ook niet zo'n succes zijn 
Sorry Lin haal ik weer je hele schemaatje door de war 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Begrijp ik het goed en gaat EmDee ook niet meer mee?
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Begrijp ik het goed en gaat EmDee ook niet meer mee?
Klopt ja 
Er blijven nu nog 9 personen over.