- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Linda, heb jij al voor een ondertitelde Y Tu Mama Tambien gezorgd, of moet ik die morgen meenemen ??
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Die heb ik kapp, alleen was ik zo stom om die vandaag met de boodschappen mee te nemen en dus heb ik hem 2 dagen 
Maar goed, ik ben ook niet de slimste van het stel 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Morgen had je d'r toch geen tijd voor gehad, aangezien videotheken 's ochtends niet open zijn. Of zie ik dat verkeerd ? 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Begrijp ik het goed en gaat EmDee ook niet meer mee?
Nee, sorry!
Ik baal dr zelf ook enorm van. (zou ik eindelijk de grote Narf ontmoeten
)
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Hmm jammer inderdaad. Oud-Beijerland is nog redelijk dichtbij, maar ik zal er niet altijd bij zijn denk ik...
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Met dank aan Linda voor de goede organisatie gisteravond. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Ja inderdaad, bedankt Lin, vond het goed georganiseerd. Mijn eerste meeting, dus was wat spannend, maar wel boeiend en erg leuk. En ook many thanks voor je cordate optreden toen je ons wegbracht naar de bushalte! 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Vroem, vroem, vroeeeeeeeem!
Hahaha
heeft Linda dat verteld? Hoe laat gingen jullie btw 'Det Sjunde Inseglet' kijken?
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Wat heb ik verteld? 
We begonnen The 7th Seal om 21.55 en die was om 23.25 afgelopen.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Zoals jullie waarschijnlijk al weten is de voorverkoop vandaag begonnen en aangezien veel voorstellingen vandaag of morgen helemaal uitverkocht zullen zijn en ik niet weet wie er echt mee willen, zal het het denk ik het geval zijn dat deze meeting wordt geschrapt. tenzij mensen een tijdje later eventueel zin hebben om naar een meeting te komen met Reloaded...
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Hier even het hele lijstje:
12 mei Scheveningen
19 mei Helmond
26 mei Utrecht
2 juni Eindhoven
9 juni Schouwburgplein (R'dam)
16 juni Groningen
23 juni Arena (A'dam)
30 juni de Munt (A'dam)
14 juli Buitenhof (DH)
(allen op een maandagavond)
Is het een idee om rondom een van deze data's een soort van meeting te regelen?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Goed Idee, ik stel dit voor. Ik hoop dat Sydney ook wat organisatorisch talent daartegenover wil stellen.....
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Zal ook nog minstens 2 andere heren uit het zuiden des lands opleveren.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
als ik dan niet op vakantie ben, kom ik ook wel!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Lijkt me wel leuk, maar Eindhoven wordt lastig voor mij denk ik. Volgens mij zijn die comebacks altijd laat op de avond en, aangezien het een lange film is denk ik dat ik de laatste trein terug dan niet haal.
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Ach,dan
kun je zittend op het station nog wat uurtjes nadenken over wat voor briljant stukje film je hebt gezien.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Als de film toch op zoveel plaatsen in het land draait; is een wat centraler gelegen lokatie dan niet praktischer?
Pablito
-
- 180 berichten
- 813 stemmen
Als jullie er niet uitkomen, kun je ook in Belgie komen kijken natuurlijk 
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
volgende week dinsdag 20 mei in Kortrijk, Pentascoop.
Slechts twee en half uurtje rijden vanaf Rotterdam ... 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Goed Idee, ik stel dit voor. Ik hoop dat Sydney ook wat organisatorisch talent daartegenover wil stellen.....
Prima, ik zal binnenkort een topic starten over een eventuele meeting in Eindhoven. Wow, ik heb deze film altijd al eens een keer in de bioscoop willen zien. 
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Ik ga hem op 9 juni in Rotterdam bekijken. Iemand zin om mee te gaan?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, zo gaat iedereen straks toch apart, is het niet beter dit centraal te organiseren en dan lijkt me Utrecht het best vanwege de centrale ligging. Ik zou eventueel wel naar Rotterdam kunnen komen, maar Eindhoven is voor mij niet haalbaar.
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Eindhoven is voor mij te ver weg en aangezien ik in Rotterdam woon heeft die plaats natuurlijk mijn voorkeur. Ik roep ook niet op om mensen die naar Eindhoven zouden willen naar Rotterdam te komen. Ik zoek meer mensen in mijn regio die deze film ook graag in de bioskoop zouden willen zien.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
MM MEETING EINDHOVEN - ROTTERDAM
2001: A Space Odyssey
Ik kan me wel vinden in het voorstel om de meeting centraal te houden. Aan de andere kant is het ook eens leuk om een meeting in de regio te organiseren. Dit geeft ook andere mensen de gelegenheid om een keer een meeting bij te wonen. Derhalve stel ik voor om de meeting of in Rotterdam (9 juni - 2e pinksterdag) te houden of in Eindhoven (2 juni). Stuur mij derhalve een PM met één van de volgende mogelijkheden:
1) Ik ga mee als de meeting in Rotterdam georganiseerd wordt;
2) Ik ga mee als de meeting in Eindhoven georganiseerd wordt;
3) Ik ga in beide gevallen mee.
Deadline voor aanmelding 27 mei!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik lees net dat 2e Pinksterdag op 9 Juni valt.
In dat licht bezien is dat wel een handige datum.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ja het is idd vervelend dat het maandagen zijn.
[edit]Utrecht heb ik gewijzigd in Rotterdam, dit is m.i. beter vanwege 2e pinksterdag[/edit]
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ging dit niet over 2001 A Space Odessy ?? Ik heb liever een andere film voor de MM Meeting. Het liefst een 'nieuwe' film.