- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Persona wil ik nog zien en zo'n Moviemeter Meeting lijkt me eigenlijk wel leuk. Ik zal kijken of ik tijd heb op die dag.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ja Fisherking, MM meetings worden in het weekend gepland!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik heb de dag erop een vreselijk mondeling examen Frans dus ik kan helaas niet komen 
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
ik zou zeggen: bel chasse cinema op of ze de film in het weekend willen draaien.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik zei toch Kleine Meeting 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Jammer, vanaf Amsterdam met de trein weggaan is in het weekend te doen(combineer ik het met familiebezoek in Bergen op Zoom) maar door de week kan het niet.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Maandag is inderdaad een vreselijke dag , ik denk ook dat er amper iemand komt omdat het voor de meeste gewoon te ver is , in het weekend kan dat wel maar als je de volgende dag weer vroeger je bedje uit moet is dat toch niet te doen.
Is het weekend niet beter ?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Zoals gezegd: als jij Chasse in Breda kunt overhalen om 'Persona' in het weekeinde te vertonen, graag! 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Draaien er geen andere interessante klassiekers in het weekend?
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Kan ik het hier vragen?
Ik heb namelijk een vraagje over de meetings van Moviemeter mensen.....
Leren jullie elkaar door die meetings echt goed kennen? Of kennen jullie elkaar al?
Ik heb de berichten gelezen, die over de meetings zijn gepost, en het lijkt mij, dat jullie elkaar dus wel kennen, maar door het persoonlijke contact dat er op die momenten is, elkaar iets beter leren kennen.
Dat wil zeggen, jullie zijn dus al bekenden van elkaar?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
De meeste mensen hier kennen elkaar puur van deze site en eventueel van het chatkanaal. Door de meetings leren veel mensen elkaar ook 'echt' kennen. 
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Aha. Maar het gebeurt niet vaak, dat je elkaar al kent doordat je familie/vrienden/kennissen/schoolgenoten etc bent? Dat vroeg ik me af....
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dat komt natuurlijk ook voor. Mijn broer hangt hier ook rond. Maar ik denk dat de meeste mensen hier elkaar vooral puur via moviemeter kennen.
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Ok.
Heb jij een meeting meegemaakt, als ik mag vragen?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Aha. Maar het gebeurt niet vaak, dat je elkaar al kent doordat je familie/vrienden/kennissen/schoolgenoten etc bent? Dat vroeg ik me af....
Iets grappigs wat ongeveer 2 jaar geleden gebeurde. Ik vroeg op de chat aan iemand wat z'n achternaam was. Toen herkende een andere chatter zijn naam direct. Bleken twee neven ofzo van elkaar te zijn.
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Persona meeting was niet bestemd als een grote meeting. Het feit dat er is is omdat we op het chatkanaal alle 3 interesse in persona hadden, en we dachten: we gooien het even op het forum dan kunnen er meer mensen gebruik van maken.
Iedereen is welkom , maar dat het niet in het weekend is kunnen we ook weinig aan doen, ik verwachtte (en ik denk FK en DF ook niet) in ieder geval geen stormloop en ook ik besefte dat de dag niet zo goed uitkomt voor vele, maar als meer het leuk vinden en komen zou het alleen mooi zijn. In het weekend draaien in Breda in ieder geval geen klassiekers alleen op maandagen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Kan ik het hier vragen?
Ik heb namelijk een vraagje over de meetings van Moviemeter mensen.....
Leren jullie elkaar door die meetings echt goed kennen? Of kennen jullie elkaar al?
Ik heb de berichten gelezen, die over de meetings zijn gepost, en het lijkt mij, dat jullie elkaar dus wel kennen, maar door het persoonlijke contact dat er op die momenten is, elkaar iets beter leren kennen.
Dat wil zeggen, jullie zijn dus al bekenden van elkaar?
Ik geloof niet dat ik iemand echt persoonlijk ken op deze site. Een klasgenoot heeft zich hier wel aangemeld, maar is maar eenmaal aanwezig geweest dus daar schiet ik niks mee op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Andersom werkt het ook, door MM kan je mensen wel persoonlijk leren kennen en die zich binnendringen in je priveleven.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Inderdaad, daar is een heel bekend voorbeeld van te noemen. Of niet Fisherking en Dustyfan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, zonder MM had ik mijn grote liefde ook zeker niet kunnen vinden. Bedankjes zijn wel op zijn plaats dacht ik zo. 
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Oh, ik dacht dat alleen Onderhond-SelmaDuim en Dustyfan-Fisherking de lovebirds van MM waren. Wie is jouw grote MM-liefde dan? 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, daar is een heel bekend voorbeeld van te noemen. Of niet Fisherking en Dustyfan?
Klopt 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Onderhond-SelmaDuim
Deze wist ik ook niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Deze wist ik ook niet.
Heb je liggen slapen Rob. 
Oh, ik dacht dat alleen Onderhond-SelmaDuim en Dustyfan-Fisherking de lovebirds van MM waren. Wie is jouw grote MM-liefde dan? 
Nu hebben we ook Naomi Watts-Linn.
Gelijk een antwoord op je vraag.
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Hoe hebben Dustyfan&Fisherking elkaar dan leren kennen? Door de meetings die er georganiseerd zijn?
En Naomi Watts, ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal....
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Je mag je verhaal ook wel even naar mij pmen als je wilt hoor. Je mag in ruil een pot aardbeienkonfituur bij mij thuis komen afhalen.