menu

De Site / Gebruikers / Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic

zoeken in:
Beste allemaal.... het einde nadert (van 2002 althans) en als voorproefje daarop hebben we altijd even Kertsfeest

Daarom wil ik even deze gelegenheid aangrijpen om iedereen een prettige kerst te wensen !! En alvast een gelukkig nieuwjaar !

Bij deze dus....

Phooze schreef:

Beste allemaal.... het einde nadert (van 2002 althans) en als voorproefje daarop hebben we altijd even Kertsfeest

Daarom wil ik even deze gelegenheid aangrijpen om iedereen een prettige kerst te wensen !! En alvast een gelukkig nieuwjaar !

Bij deze dus....

Zo een quote en mn nieuwjaarswens is ook compleet, luie zak dak ben .

zie hierboven

Het kan natuurlijk altijd luier

Insgelijks

tom
idem

of nóg luier...

narva77 (crew)
idem dito

same here..

Yak
Fijne daagjes allemaal. Ik zal het palindromische jaar 2002 toch wel missen. En nu als de sodemieter naar Eindhoven voor de kerst

ja mensen veel plezier enzo jordy gaat ook lekker een weekje van z'n vrijheid genieten

sydney
Ik wens alle MM'ers fijne feestdagen toe.

(afbeelding)

neo (crew)
fijne dagen iedereen.

Prettige dagen !

Best wishes from me too...

(afbeelding)

FisherKing
Me too

(afbeelding)

"ik wens iedereen een prettige dagen toe"

Bij deze!

Linda
Nou laat ik dan ook maar even iedereen prettige feestdagen wensen en een luie vakantie.

kos
Yep, ook van mij fijne feestdagen en dat we met z'n allen maar veel goede films mogen kijken (en maken?)in 2003.

lindastuurman
Ok dan, ik kan niet achter blijven.

Iedereen prettig kerstdagen en een gelukkig 2003 (en drink niet te veel op 31dec!!) Origineel verzonnen weer.

Note:
Jammer dat ik 2002 achter me moet laten, het was een fantastisch jaar. Hopen dat 2003 half zo leuk wordt, dan komt alles goed.

Iedereen ook fijne feestdagen!

lindastuurman schreef:

(en drink niet te veel op 31dec!!)
Ik zal t proberen.

Yak
lindastuurman schreef:

Jammer dat ik 2002 achter me moet laten, het was een fantastisch jaar.

[zelfreflectie] Ik vond 2002 in het geheel geen fantastisch jaar. Ik heb veel te veel tijd verlummeld. Het zwarte gat na de studie, zogezegd. [/zelfreflectie]

FisherKing
Yak schreef:

[zelfreflectie] Ik vond 2002 in het geheel geen fantastisch jaar. Ik heb veel te veel tijd verlummeld. Het zwarte gat na de studie, zogezegd. [/zelfreflectie]
Ik had dit jaar ook zoiets. Zelfs moeten vluchten rond begin Mei uit dit land. En ook prive was niet alles perfect.
MAAR 2003 wordt dus 200* maal beter.

prettige feestdagen iedereen en vergeet jullie video niet te programmeren!

dat 2003 maar een mooi jaar mag worden.
zonder oorlog en met een regering waar we trots op mogen zijn. /zonder politiek te worden......../

geniet van je vrije dagen!

Hey jongens, ik wens iedereen nog een fijne kerst en een bruisend 2003 !

http://web.icq.com/shockwave/0,,4845,00.swf
Je moet wel flash hebben

narva77 (crew)
Errug grappig Bernie. Hetzelfde

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.