De Site / Gebruikers / Het grote "ik wens iedereen prettige dagen toe" / beste wensen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2002, 18:14 uur
Beste allemaal.... het einde nadert (van 2002 althans) en als voorproefje daarop hebben we altijd even Kertsfeest 
Daarom wil ik even deze gelegenheid aangrijpen om iedereen een prettige kerst te wensen !! En alvast een gelukkig nieuwjaar !
Bij deze dus....

Daarom wil ik even deze gelegenheid aangrijpen om iedereen een prettige kerst te wensen !! En alvast een gelukkig nieuwjaar !
Bij deze dus....
0
geplaatst: 24 december 2002, 18:21 uur
Phooze schreef:
Beste allemaal.... het einde nadert (van 2002 althans) en als voorproefje daarop hebben we altijd even Kertsfeest
Bij deze dus....

Bij deze dus....
Zo een quote en mn nieuwjaarswens is ook compleet, luie zak dak ben

0
geplaatst: 24 december 2002, 18:46 uur
Fijne daagjes allemaal. Ik zal het palindromische jaar 2002 toch wel missen. En nu als de sodemieter naar Eindhoven voor de kerst 

0
geplaatst: 24 december 2002, 18:50 uur
ja mensen veel plezier enzo
jordy gaat ook lekker een weekje van z'n vrijheid genieten

0
Linda
geplaatst: 24 december 2002, 20:30 uur
Nou laat ik dan ook maar even iedereen prettige feestdagen wensen en een luie vakantie.
0
geplaatst: 24 december 2002, 21:20 uur
Yep, ook van mij fijne feestdagen en dat we met z'n allen maar veel goede films mogen kijken (en maken?)in 2003.

0
lindastuurman
geplaatst: 24 december 2002, 21:37 uur
Ok dan, ik kan niet achter blijven.
Iedereen prettig kerstdagen en een gelukkig 2003 (en drink niet te veel op 31dec!!) Origineel verzonnen weer.
Note:
Jammer dat ik 2002 achter me moet laten, het was een fantastisch jaar. Hopen dat 2003 half zo leuk wordt, dan komt alles goed.
Iedereen prettig kerstdagen en een gelukkig 2003 (en drink niet te veel op 31dec!!) Origineel verzonnen weer.
Note:
Jammer dat ik 2002 achter me moet laten, het was een fantastisch jaar. Hopen dat 2003 half zo leuk wordt, dan komt alles goed.
0
geplaatst: 25 december 2002, 01:11 uur
[zelfreflectie] Ik vond 2002 in het geheel geen fantastisch jaar. Ik heb veel te veel tijd verlummeld. Het zwarte gat na de studie, zogezegd. [/zelfreflectie]

0
FisherKing
geplaatst: 25 december 2002, 01:41 uur
Yak schreef:
[zelfreflectie] Ik vond 2002 in het geheel geen fantastisch jaar. Ik heb veel te veel tijd verlummeld. Het zwarte gat na de studie, zogezegd. [/zelfreflectie]
Ik had dit jaar ook zoiets. Zelfs moeten vluchten rond begin Mei uit dit land. En ook prive was niet alles perfect.[zelfreflectie] Ik vond 2002 in het geheel geen fantastisch jaar. Ik heb veel te veel tijd verlummeld. Het zwarte gat na de studie, zogezegd. [/zelfreflectie]
MAAR 2003 wordt dus 200* maal beter.

0
geplaatst: 25 december 2002, 11:22 uur
prettige feestdagen iedereen en vergeet jullie video niet te programmeren!
0
geplaatst: 25 december 2002, 12:50 uur
dat 2003 maar een mooi jaar mag worden.
zonder oorlog en met een regering waar we trots op mogen zijn. /zonder politiek te worden......../
geniet van je vrije dagen!
zonder oorlog en met een regering waar we trots op mogen zijn. /zonder politiek te worden......../
geniet van je vrije dagen!
0
geplaatst: 25 december 2002, 13:01 uur
Hey jongens, ik wens iedereen nog een fijne kerst en een bruisend 2003 !
http://web.icq.com/shockwave/0,,4845,00.swf
Je moet wel flash hebben
http://web.icq.com/shockwave/0,,4845,00.swf
Je moet wel flash hebben

* denotes required fields.