• 13.354 nieuwsartikelen
  • 170.523 films
  • 11.219 series
  • 32.028 seizoenen
  • 632.420 acteurs
  • 196.613 gebruikers
  • 9.195.678 stemmen

Stemfrequentie

zoeken in:

brucecampbell

• 3287 berichten
  • 6918 stemmen

het valt me op dat sommige leden op 1 dag op minstens 10 films stemmen, dit kan toch niet?

zo kom je natuurlijk aan 5000 tot 10000 films die je zogezegd gezien hebt!

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Sommigen sparen volgens mij stemmen op en stemmen dan in 1 keer

brucecampbell

• 3287 berichten
  • 6918 stemmen

ja maar om 11099 films te kunnen zien zoals 'stinissen' moet je 10 jaar lang elke dag 3 films zien?!

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Als ik wel eens m'n stemmen verander, zoals vandaag, verwijder ik ze eerst en stem dan opnieuw. Zo lijkt het dus alsof ik op 1 dag heel veel gezien heb. (idd. beetje domme methode ook.)

Goodfella_90

• 10405 berichten
  • 2564 stemmen

Maar onze Stinissen is die leeftijd allang gepasseerd.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

brucecampbell schreef:

ja maar om 11099 films te kunnen zien zoals 'stinissen' moet je 10 jaar lang elke dag 3 films zien?!

Stinissen is 'vrij' (financieel onafhankelijk, ziektewet, werkloos, ik weet niet wat) en kan dus de hele dag films kijken. Je moet het maar willen, maar dan is het zeker mogelijk om tot zoveel stemmen te komen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

jordybeukeboom schreef:

(quote)

Stinissen is 'vrij' (financieel onafhankelijk, ziektewet, werkloos, ik weet niet wat) en kan dus de hele dag films kijken. Je moet het maar willen, maar dan is het zeker mogelijk om tot zoveel stemmen te komen

En hier hetzelfde...

moviefreak#1

• 14346 berichten
  • 23688 stemmen

En zelfs als je dat niet bent kun je nog gewoon een gemiddelde van 2 of 3 films per dag makkelijk halen.

Maar gelukkig is niet iedereen zo gestoord .

p.s. ik mag dat zeggen want ik hoor ook bij dat rijtje idioten .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2193 stemmen

Toen ik hier voor het eerst kwam stemde ik wel 100 films op een dag..

Hannibal

• 9197 berichten
  • 3168 stemmen

moviefreak#1 schreef:

p.s. ik mag dat zeggen want ik hoor ook bij dat rijtje idioten .

Ik wil net zo'n idioot als jij worden.

brucecampbell

• 3287 berichten
  • 6918 stemmen

ik mag al blij zijn als ik een 3tal films per week kan zien!

gewoon geen tijd (werk, kinderen)

Poisonthewell

• 4939 berichten
  • 13031 stemmen

Ik kijk zeer regelmatig 2 en soms 3 films per dag. Vorig jaar deze tijd stond mijn stemteller op 1100, nu 1700. Das dus 600 films in een jaar. Mijn doordeweekse dagen zien er ruwweg zo uit: 13:00-20:00u school en/of werk. 20:00-0:00u sociaal leven. 0:00-5:00u films. 5:00u-13:00u slaap.

moviefreak#1

• 14346 berichten
  • 23688 stemmen

Hannibal schreef:

(quote)

Ik wil net zo'n idioot als jij worden.

Hey gezellig .

somebody

• 183 berichten
  • 0 stemmen

ik kijk veel films maar als ik ze net heb gezien ga ik niet meteen stemmen daarom stem ik soms gewoon op 10 films per dag

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

als je ( zoals ik) nog niet lang lid bent van deze site lijkt het me zeer gemakkelijk om op 1 dag op 20 films te stemmen.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2229 stemmen

kiriyama schreef:

Als ik wel eens m'n stemmen verander, zoals vandaag, verwijder ik ze eerst en stem dan opnieuw. Zo lijkt het dus alsof ik op 1 dag heel veel gezien heb. (idd. beetje domme methode ook.)

Idem.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En zelfs als je dat niet bent kun je nog gewoon een gemiddelde van 2 of 3 films per dag makkelijk halen.

Maar gelukkig is niet iedereen zo gestoord

Soms heb je van die weken dat je het bovenstaande krap haalt, maar het lijkt me toch wel onmogelijk om het een jaar of langer vol te houden. Toch?

dafoefan

• 373 berichten
  • 1502 stemmen

Door de weeks kan ik niet zo heel veel films kijken, i.v.m school (7.15-15.50) en daarna huiswerk, dus niet zo veel tijd.

Ik probeer dan in het weekend + vrijdag, zo'n 5 films per dag te kijken. Dan sta ik op om 10.00 uur en ga naar bed rond 4.00.

Door de weeks neem ik sommige films op, en bekijk ze

's avonds of in het weekend.

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

dafoefan schreef:

Ik probeer dan in het weekend + vrijdag, zo'n 5 films per dag te kijken. Dan sta ik op om 10.00 uur en ga naar bed rond 4.00.

5 films op een dag??? En dan ook nog het soort films dat ik in jou stemmenlijst zie staan, wat een marteling!

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

dafoefan schreef:

Door de weeks kan ik niet zo heel veel films kijken, i.v.m school (7.15-15.50) en daarna huiswerk, dus niet zo veel tijd.

Idem.

Begrijp me niet verkeerd, film kijken vind ik geweldig, en als ik niet kijk dan ben ik eraan aan het denken/lees ik er over/ben ik er naar op zoek/discussier erover, maar 5 films op 1 dag is me echt te veel.

Ik laat films liever even bezinken, zelfs als het slechte films zijn, dan kan ik even gaan bedenken hoe laag ik deze film wel niet ga waarderen op MovieMeter

dafoefan

• 373 berichten
  • 1502 stemmen

serpico schreef:

(quote)

Idem.

(quote)

Begrijp me niet verkeerd, film kijken vind ik geweldig, en als ik niet kijk dan ben ik eraan aan het denken/lees ik er over/ben ik er naar op zoek/discussier erover, maar 5 films op 1 dag is me echt te veel.

Ik laat films liever even bezinken, zelfs als het slechte films zijn, dan kan ik even gaan bedenken hoe laag ik deze film wel niet ga waarderen op MovieMeter

Ik bedoel ik kijk er soms 5 op een dag, dat houd uiteraard niet in dat ik elk weekend 5 films per dag kijk.

Dan zou ik gek worden!

dafoefan

• 373 berichten
  • 1502 stemmen

Sander2 schreef:

(quote)

5 films op een dag??? En dan ook nog het soort films dat ik in jou stemmenlijst zie staan, wat een marteling!

Als je vroeg opstaat en laat naar bed gaat dan kan 5 films op een dag best.

En ik stem natuurlijk niet alleen op films die ik goed vind, jij wel dan?

Zie ook quote hierboven.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik heb vandaag ook op een paar films gestemd, dat ligt er gewoon aan omdat ik me weer wat films herrinerde waar ik nog niet op gestemd had.

The Lexx

• 426 berichten
  • 3485 stemmen

tsja dat heb ik ook zo vaak gehad, en ik blader af en toe door de toevoegingen aangezien ik honderden azische films heb waar ik helaas geen tijd voor heb en gelukkig sommige mensen wel die tijd hebben om ze toe te voegen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.