- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
ibendb
-
- 5037 berichten
- 3219 stemmen
Heeft er iemand ervaring met kippen? We hebben laatst weer een aantal hennen in het hok gestoken. Ze hebben een groot buitenperk met klimop, hooi en struiken. Het hok is wel aan de kleine kant maar voor 10 kippen is het groot genoeg. De verkoper van de dierenwinkel zei dat het ongeveer een paar dagen zou duren voor ze eieren zouden leggen. Maar de kippen zitten er al een dikke week in en hebben nog geen enkel ei gelegd. We geven ze elke dag verse sla, tomaten, brood,... Overschotten, maar geen vlees. We geven ze ook legkorrels. Ze zaten de eerste nacht opgesloten in hun hok. De verkoper zei dat ze dan eieren gaan leggen. Hoe komt het dat er nog altijd geen eiren zijn en wanneer komen die? Dank u.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
Hier een "gebruiksaanwijzing" Iben.
Misschien heb je er iets aan.
ibendb
-
- 5037 berichten
- 3219 stemmen
Dit is net het probleem. We weten niet hoe oud ze zijn. We hebben vandaag een ei gevonden, maar het was volledig leeg. We denken dat ze eieren leggen onder een dichte struik. We gaan morgen eens dichter kijken. Misschien vinden we er dan wel een paar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Onze nieuwe aanwinst: Pippa ♥
Ze is nu een kleine 6 weken oud, dus ze is nog even bij mama. Maar we kunnen niet wachten tot we haar op kunnen halen 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
Ach, wat 'n snoepie die Pippa
(leuke naam trouwens)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
Daar zitten echt grandioos leuke opnames bij 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Spelen in het doolhofje, hij is er dol op. Vooral als het vrouwtje zich 'verstopt'.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
(afbeelding)
Spelen in het doolhofje, hij is er dol op. Vooral als het vrouwtje zich 'verstopt'.

Barfly
-
- 1873 berichten
- 1749 stemmen
Dat soort plaatjes... daar heb ik een zwak voor. Zitten geweldige tussen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Onze schat Pippa is nu 2 dagen bij ons en het gaat super. Wel is ze een ontzettende boef en onze andere hond wil er nog niet veel van weten maar dat komt wel goed, heeft ook wat tijd nodig natuurlijk. Gisteravond was haar eerste echte 'bui' en oei wat kan ze vervelend zijn en wat is ze een sloper (kuch) Vandaag maar even ons nieuwe huis puppy proof maken 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
@Rianneke_Dan (en "pa"Pippa
)
Mooie plaatjes, en vooral ook een prachtig hondje.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Bijna net zo goed dan the man himself.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
Vandaag in een Duits dierenpark geknipte plaatjes:
Deze helmcasuaris lijkt een overgebleven wezen uit een vroeger tijdperk.

En dit nog geen één maand oud Schots hooglandrund-kalfje vond ik om the knuffelen.(en niet om op te vr....)
Triest dat die vervelende en ontsierende oormerken verplicht zijn.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Werd net gebeld door mijn ouders dat het helemaal niet goed gaat met onze boxer Sita.
Ze kan amper op haar benen komen en kijkt extreem glazig en eet en drinkt haast niks meer.
Ze is dan wel bijna 11, maar ben toch erg verdrietig. Het kan nu elk moment gebeuren dat ze overlijdt. 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Awww wat zielig Frank.
Heb je nog de mogelijkheid om afscheid van haar te nemen, of doe je dat liever niet? Hopelijk heeft ze geen pijn..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze houden me op de hoogte. Toen onze vorige boxer overleed kwam ik net 5 minuten te laat thuis van mijn stage. De hele familie heeft toen haar laatste adem zien halen behalve ik. Ik wil haar nu nog graag 1 keer in leven zien, voordat ze misschien een spuitje krijgt, maar het kan ook vannacht opeens gebeuren. Mocht ze nog een paar dagen hebben rijd ik er meteen naartoe.
Ze heeft gelukkig geen pijn. Lijkt een vredige dood te worden.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Wat een naar bericht. Sterkte alvast moviemafketel!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Thanks, ik ga mijn verdriet er maar even uit-mountainbiken
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
Sterkte gewenst voor jou en je ouders Frank, en zo min mogelijk pijn voor Sita.