• 15.772 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.029 gebruikers
  • 9.373.198 stemmen

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

zoeken in:

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Sterkte ermee Frank! Altijd klote zoiets.

eppo349

• 874 berichten
  • 4064 stemmen

Nooit leuk, afscheid te moeten nemen van een hele goede vriend. Sterkte!

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

Erg vervelend Sterkte gewenst!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bedankt allemaal. Ik rijd zo naar mijn ouders om dr nog 1 keer in leven te zien. Morgen wordt de arts gebeld om haar een spuitje te geven. Kan het nog niet helemaal beseffen geloof ik. 11 jaar toch als een familielid gezien en dan is ze er vanaf morgen gewoon niet meer. Zal in ieder geval altijd mooie herinneringen aan dr hebben, want dit was echt mijn hond.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Sterkte kerel. Ik ben een echte dierenvriend (afgezien van katten en in mindere mate van paarden), heb twee honden gehad toen ik nog bij mijn ouders woonde en sinds zo'n 6 weken mijn eerste eigen hond (en we hadden al twee konijnen). Ik kan me het verdriet dus ontzettend goed voorstellen. Geniet nog even van d'r en daarna van de vele mooie herinneringen die je aan haar hebt.

Onze Spaanse asiel-hond Harry doet het geweldig. In het begin was het voor alle partijen even wennen, was hij erg afstandig, maar kon ook niet alleen zijn. Nu is hij op zijn eigenzinnige manier veel aanhankelijker, luistert goed, kan al veel beter alleen zijn is het echt een volwaardig lid van ons kleine gezinnetje.

En hij zou zomaar eens van adel kunnen zijn, want toevallig werden we gewezen op het onderstaande schilderij 'Two of the Duchess of Marlborough's Dogs', gemaakt in 1736 door John Wootton en later op de film The Duchess waar een hond de rol van hond van een graaf speelt die precies op Harry lijkt.

Harry z'n adellijke voorouder op het schilderij:

(afbeelding)

En dit is onze adellijke Harry zelf:

(afbeelding)

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

moviemafketel schreef:

Bedankt allemaal. Ik rijd zo naar mijn ouders om dr nog 1 keer in leven te zien. Morgen wordt de arts gebeld om haar een spuitje te geven. Kan het nog niet helemaal beseffen geloof ik. 11 jaar toch als een familielid gezien en dan is ze er vanaf morgen gewoon niet meer. Zal in ieder geval altijd mooie herinneringen aan dr hebben, want dit was echt mijn hond.

Sterkte...

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

moviemafketel schreef:

heel veel sterkte

heb zelf boxers gehad,geloof me ik kan me heel goed voorstellen hoe ellendig je je voelt.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Sterkte en veel succes.

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

ik ben een enorme dieren liefhebber, ben opgegroeid met honden en katten.

toen ik ging samenwonen(in 1988)duurde het ook niet lang voordat ons eerste boxer kwam

binnenlopen boris en toen hij 3 jaar was kwam er nog een boxer bij billy.

onze vrije tijd werd grotendeels besteed aan de honden,ook de vakanties draaiden om de honden

ik ging echt niet op vakantie zonder mijn mannen hoor hi hi .

boris is 8 jaar geworden en billy 7 jaar.

onze derde boxer spike had veel gezondheidsproblemen en is maar 6 jaar geworden.

omdat wij nogal pech hebben gehad wat de gezondheid betreft van boxers hadden we besloten

om geen boxers meer te nemen.

toen in 2007 kwam onze flatcoated retriever twister,hij is nu alweer 5 jaar.

ik woon nu zo''n anderhalf jaar alleen en twister is bij mijn ex gebleven.

maar ik zie de hond nog regelmatig,op dit moment logeert hij bij mij.

ik heb altijd een sterke band met mijn honden gehad en wat blijft zijn mooie herinneringen.

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

@mar007:

Dat de levensduur van mensen en (de meeste) dieren zo verschillend is blijft een bron van verdriet.

Herkenbare situaties.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wil jullie bedanken voor de aardige woorden. Ik heb goed nieuws. Ik ben naar mijn ouders gereden en gekeken hoe het er voor stond met Sita. Het ging plotseling een stuk beter. Ik heb helende handen of zo. Ze kan weer iets beter lopen, eet en drinkt weer wat en plast en poept niet binnen. We hebben dus besloten dat er nu geen reden is om haar in te laten slapen. Misschien heeft ze een klein tiaatje gehad oid. Ik houd jullie wel op de hoogte, kan morgen ook opeens weer helemaal fout gaan.

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Goed nieuws Frank! Positive thinking.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Wil jullie bedanken voor de aardige woorden. Ik heb goed nieuws. Ik ben naar mijn ouders gereden en gekeken hoe het er voor stond met Sita. Het ging plotseling een stuk beter. Ik heb helende handen of zo. Ze kan weer iets beter lopen, eet en drinkt weer wat en plast en poept niet binnen. We hebben dus besloten dat er nu geen reden is om haar in te laten slapen. Misschien heeft ze een klein tiaatje gehad oid. Ik houd jullie wel op de hoogte, kan morgen ook opeens weer helemaal fout gaan.

Zo, verrassende wending. Las de berichten net pas, wilde sterkte wensen maar gelukkig hoeft dat nu niet

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Mooi man. Stoer beest!

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Fijn hoor! Hopen dat het lang goed mag gaan!

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

goed nieuws en fijn om te horen,moest er toch regelmatig aan denken.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Mooi weer, ons konijn kan weer lekker buiten spelen

(afbeelding)

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Wow, wat een mooi beestje!

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

Nice..

Ik heb hier thuis een hond en een kat. Van de kat heb ik geen foto, maar van de hond wel

(afbeelding)

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

moviemafketel schreef:

Ze houden me op de hoogte. Toen onze vorige boxer overleed kwam ik net 5 minuten te laat thuis van mijn stage. De hele familie heeft toen haar laatste adem zien halen behalve ik. Ik wil haar nu nog graag 1 keer in leven zien, voordat ze misschien een spuitje krijgt, maar het kan ook vannacht opeens gebeuren. Mocht ze nog een paar dagen hebben rijd ik er meteen naartoe.

Ze heeft gelukkig geen pijn. Lijkt een vredige dood te worden.

Sterkte, zoiets is nooit fijn

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Hannibal schreef:

Mooi weer, ons konijn kan weer lekker buiten spelen

(afbeelding)

dan heb je wel kans dat hij of zij de halve tuin opeet of heb jij daar geen last van?

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

JustMike schreef:

Nice..

Ik heb hier thuis een hond en een kat. Van de kat heb ik geen foto, maar van de hond wel

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Dreiecke schreef:

(quote)

dan heb je wel kans dat hij of zij de halve tuin opeet of heb jij daar geen last van?

Scheelt mij weer grasmaaien.

Maar inderdaad, hij graaft ook en maakt kale plekken in het grasveld maar hij doet zijn best maar. Het valt allemaal wel mee, hij graaft meestal op dezelfde plek dus dat plekje heb ik maar aan het konijn gedoneerd zodat hij daar zijn gang kan gaan.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Zelfs honden eten kool (?) zag ik net

Je moet, denk ik, wel opletten of het konijn niet een gang aan het graven is om uit de tuin te verdwijnen.

Mijn konijnen had ik in een buitenhok en ze hoefden er eigenlijk alleen 's nachts in of als ik van huis wegging,

verder liepen ze in de tuin rond (kippengaas rondom) en regelmatig ook binnen.

Er bleven gelukkig genoeg struiken en planten over die ze niet lusten, dus ik vond het ook best.

Maar veel eenjarig spul bv hoefde ik niet neer te zetten of het was alweer weg

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Dreiecke schreef:

Zelfs honden eten kool (?) zag ik net

Alleen die met lange oren

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

In ieder geval gezond bezig.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Kleine mannetjes worden groot. Ik was eventjes niet meer zijn favoriete meisje. *Pinkt traantje weg*

Spencer is verliefd, en hij heeft het zwaar te pakken. Hier samen met zijn grote liefde (naast mama uiteraard).

Spencer en Ratjetoe.

(afbeelding)

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Nou, die twee laten er geen gras over groeien zeg...nu al tongzoenen

Ratjetoe ?! Oewaaa!!

(leuke foto's Eline)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.