menu

De Site / Gebruikers / Welke film zou je willen meemaken?

zoeken in:
Scary Movie, echt iets voor mij.

Kevin13 schreef:
Idd. Soms vraag ik mij af wie er nu Aliens wilt meemaken. Ik zou meteen een kogel door mn kop schieten moest ik daar zitten.

Ik zou best Alien mee willen maken, maar dan wel vanuit oogpunt van de Alien en met aangepast einde

Reinbo schreef:
Fear and loathing in Las Vegas.
Ik zat er zelf ook al aan te denken, maar je was me voor.

- Lord of the Rings: The Return of the King
- Films over de 2de WO. (Saving Private Ryan, Longest Day, Kelly's Heroes, A Bridge Too Far)
- The Last Samurai (wel als Japanner)
- Aliens
- Heat
- American Pie
- Jurassic Park
- The Texas Chainsaw Massacre
- Goodfellas
- The Stand
- Bad Boys
- Iron Man
- Underworld
- 300
- Clash of the Titans

Dit zijn de films die ik thuis ongeveer heb, dus er zullen ongetwijfeld meer films zijn.

Qua games lijkt Halo me ook tof.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.emofaces.nl/nl/emoticons/n/nerd-emoticon.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Alice in Wonderland, super spacend.

@Minotaures: waarom wil jij The Texas Chainsaw Massacre meemaken? Lijkt met niet bepaald prettig om een grote kerel met een kettingzaag achter je aan te hebben .

Mescaline (moderator)
wyatt earp schreef:
@Minotaures: waarom wil jij The Texas Chainsaw Massacre meemaken? Lijkt met niet bepaald prettig om een grote kerel met een kettingzaag achter je aan te hebben .

Misschien is hij zelf wel die grote kerel met een kettingzaag?

eerder een ''held'' die hem confronteert

Maarja, die gast is 1,90 en weegt waarschijnlijk 100 kilo ofzo. Zelfmoord missie dus

Als ik elke Ghibli films in real life zou ervaren (met uitzondering van Hotaru no Haku) mag je me ter plekke doodschieten daarna

Niet altijd alles van, soms het idee, en soms minus einde. Maar in grote lijnen deze films en series

Romantische films
Victoria
The Beach
Jungle
Spring Breakers (in de rol van James Franco dan)
Titanic
Lola Rennt
Léon
Jurassic Park
Marvel universum
Lost in Translation
American Pie
Before films
Belgica
Dare mo shironai (omdat ik graag terug in de rol van ignorant childs wil)
Planet of the Apes (de wereld)
The Spectacular Now
Twilight
6 Years
Boyhood
Birdman (eigenlijk ook wel)
Nerve
Tanna
2012
Deep Impact

Van series:
The Walking Dead (sorry LOL)
Lost (zou ik super leuk vinden, die mysterie, en vooral op een vliegtuig zitten, neerstorten en overleven op een onbewoond eiland... en niemand die je vindt. Mooiste dat je eigenlijk kan overkomen).
WTFock
The End of the Fucking World
Pokemon universum (indien realistischer dan wel, gewoon het "idee", niet de uitwerking ervan) - en eigenlijk nog best veel andere animatieseries die ik niet ga opnoemen

NRT
Project X en American Pie 2

606
Horror film, lijkt me echt zo gaaf is wel een soort droom.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.