- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Stopwoordjes van gebruikers
Stopwoordjes van gebruikers

clockwork72
-
- 2724 berichten
- 1487 stemmen
Heb al bijna een jaar woorden/zinnen waar ik maar niet vanaf kom.
- Nee dat wordt hem niet/Gaat hem niet worden/Dat wordt hem écht niet/Dit wordt niks man.
- Ziek (En dan in een zin als: whoo zieke headshot, of als er iets vets gebeurd)
- Kansloos
- Hou maar op
- Dope
- Serieus?
- Chill
- Fuck/Fuck dit man/What the Fuck?
- Check
- Wreed
- Holy shit

BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Regelmatig. Nooit gehoord?
Het lijkt me ook onnodig om 'ik ben hardop aan het lachen' tegen iemand te zeggen

Apollinisch
-
- 21263 berichten
- 0 stemmen
Lol zeg je toch ook gewoon om aan te geven dat je iets grappig vindt en niet per se dat je laughing out loud aan het doen bent?

Minotaures
-
- 7799 berichten
- 2237 stemmen
Lol kan je gewoon neerzetten i.p.v. ''hahaha''. Het komt op hetzelfde neer. Tijdens het gamen alleen maar zulk soort afkortingen gebruikt.

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Stopwoordje van Frans Bauer: HumorTV - humortv.vara.nl
Het valt me zeg maar tegenwoordig op dat er heel veel mensen zijn die zeg maar dit stopwoord gebruiken zeg maar. Nog meer mensen die zich er zeg maar aan irriteren?

Minotaures
-
- 7799 berichten
- 2237 stemmen
Aan zulk soort dingen irriteer ik me niet snel. Maar als die in een interview van 30 seconden zijn stopwoord 10 keer zegt, begint het wel opvallend irritant te worden. 'Zeg maar' zeggen vele buitenlanders en enkele NL-ers die ook zo'n gewoonte hebben. Kinderachtige personen dus.

Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Mijn oudtante zegt aan het eind van zowat iedere zin: ' wanne? ', wat betekent: ' of niet? ' in het Brabants. Maar dan ook echt met een harde schelle stem, soms om gek van te worden. ^^

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Laatst weer zo'n gast na de schietpartij in de bios in Amerika die om de 4 seconde "You know what I am saying" zei. Zwaar irritant vind ik dat, tuurlijk begrijpen we wat hij zegt.

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen
Een ding wat ik nooit vergeet, wat ik toen vreselijk vond om te horen was,
Uit de serie de bus van Sbs6 toen was er Job.
Die zei continu
Weet je wel

Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Is het trouwens stopwoordje of slotwoordje? In mijn omgeving wordt beide gebruikt...

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Aan zulk soort dingen irriteer ik me niet snel. Maar als die in een interview van 30 seconden zijn stopwoord 10 keer zegt, begint het wel opvallend irritant te worden. 'Zeg maar' zeggen vele buitenlanders en enkele NL-ers die ook zo'n gewoonte hebben. Kinderachtige personen dus.
Als opeens de helft van de omgeving 'zeg maar' begint te gebruiken, wordt het echt wel irritant. Tijdens een sollicitatiegesprek zal het 'zeg maar' echt niet helpen , het geeft niet bepaald een professionele indruk.

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Laatst weer zo'n gast na de schietpartij in de bios in Amerika die om de 4 seconde "You know what I am saying" zei. Zwaar irritant vind ik dat, tuurlijk begrijpen we wat hij zegt.
'You know' is inderdaad een heel populaire stopwoordje bij de buitenlanders die Engels (proberen) te praten.

ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Een ding wat ik nooit vergeet, wat ik toen vreselijk vond om te horen was,
Uit de serie de bus van Sbs6 toen was er Job.
Die zei continu
Weet je wel
Had ik vroeger ook last van. Ik gebruikte vaak 'weetjewel' en 'snap je'
Het 'uhm' gebruik ik nog wel regelmatig .

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen
Had ik vroeger ook last van. Ik gebruikte vaak 'weetjewel' en 'snap je'
Het 'uhm' gebruik ik nog wel regelmatig .

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nog meer mensen die zich er zeg maar aan irriteren?

clockwork72
-
- 2724 berichten
- 1487 stemmen
'Obscuur' is m'n favoriete woord van dit moment.

Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3580 stemmen
Mijne is echt vreselijk irritant, ik heb een vermoeden waar ik het vandaan heb.... en ik vind het zelf ook storend. Ik betrap mezelf er op dat ik regelmatig BAM! zeg.

Dick2008
-
- 9968 berichten
- 805 stemmen
eh .. niet opgevallen, eh... Eline,... maar ik zal er eh ...op letten.

Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3580 stemmen
Meer als ik praat, met typen heb ik daar wel enigszins controle over. (Twitteren buiten beschouwing gelaten)

Brix
-
- 19098 berichten
- 4570 stemmen
Nooit opgevallen, wel grappig, (Wham Bam, thank you m'am )

Mescaline
-
- 6933 berichten
- 2603 stemmen
Ik betrap mezelf er op dat ik regelmatig BAM! zeg.
Dus eigenlijk heeft Tofik Dibi dat van jou gestolen?

Mescaline
-
- 6933 berichten
- 2603 stemmen
Dat heb ik gelukkig nooit veel gekeken, was het alweer bijna vergeten.

clockwork72
-
- 2724 berichten
- 1487 stemmen
Mijne is echt vreselijk irritant, ik heb een vermoeden waar ik het vandaan heb.... en ik vind het zelf ook storend. Ik betrap mezelf er op dat ik regelmatig BAM! zeg.
Klasgenoot van me zegt dit ook vaak. BAM als er iets gebeurd wat ie tof vind ofzo. Mwah stoor me d'r niet zo aan.

Minotaures
-
- 7799 berichten
- 2237 stemmen
liever dat iemand bam zegt dan jonguh de hele tijd.. da's irritanter

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3047 stemmen
Eerst zei ik in iedere zin BAM! en Jonguh! maar het wordt steeds minder gelukkig, bijna nooit meer Door die hype destijds praatte iedereen in mijn omgeving zo, dan ga je vanzelf meedoen. Hele gesprekken hingen aan elkaar van NK-quotes.