• 13.693 nieuwsartikelen
  • 171.403 films
  • 11.362 series
  • 32.320 seizoenen
  • 633.715 acteurs
  • 197.068 gebruikers
  • 9.219.339 stemmen

Websites en filmblogs van gebruikers

zoeken in:

Cikx

• 2109 berichten
  • 1038 stemmen

Ziet er goed uit Onderhond. De layout met de stills is erg fijn, aangezien ik altijd aangetrokken word door de visuele impressie. Het geheel voelt wel wat ingeperkt vanwege de leegte aan de linker kant. Is het niet mogelijk om het wat naar links te schuiven zodat je ook de afbeeldingen groter kunt maken?

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12500 stemmen

Afbeelding groter maken wordt lastig want ik heb de posters niet in betere kwaliteit. Ga me er ooit wel eens mee bezighouden om het beeldmateriaal up te daten, maar daar heb ik nu even niet de tijd voor

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Als ik je wat tips mag geven en dat is enkel mijn mening; de 4 bovenste pictogrammen aan de linkerkant is mij niet duidelijk wat dat nou precies betekent. Pas als ik erop klik.

En per film het genre aangeven + zoeken op genre vind ik zelf heel belangrijk. Niet alle genres spreekt mij / men aan.

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12500 stemmen

Genre informatie mist inderdaad momenteel nog. Die heb ik wel, moet die enkel nog even in het design inpassen. Op genre gaan filteren zie ik net iets minder zitten, vooral omdat ik dan eigenlijk een echt uitgebreide zoek moet gaan bouwen, iets waar m'n blog dan nog nét weer iets te klein voor is.

Wat het menu betreft heb je volkomen gelijk trouwens. Het probleem is een beetje dat ik het momenteel vooral klein en onopvallend wil. De labels hebben er een paar jaar lang bijgestaan, maar echt veel doorklikken tussen secties werd er toch niet gedaan, en zoals je zelf al zegt is een keertje klikken wel voldoende voor mensen die wél geïnteresseerd zijn. Het is niet ideaal, maar momenteel even het beste compromis

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12500 stemmen

Jing Wong - director - onderhond.com

In navolging van MM heb ik eindelijk ook regisseurspaginas! Een tijdje geleden is de achterkant van onderhond.com serieus vertimmerd, wat mij nu toelaat om alles mooi per regisseur te groeperen. Dit wil ook zeggen dat ik eindelijk mijn handmatig onderhouden database met regisseursdata kan weggooien. Spaart ook weer tijd.

Momenteel hou ik het even bij 1 regisseur/week, om ervoor te zorgen dat de data per regisseur netjes is en er voor alle films poster voor handen zijn, maar ook om de nieuwe sectie een beetje extra visibiliteit te geven.

Ondertussen zitten ook al m'n stemmen in de site en is het mobiel gedrag ook wat opgepoetst. Het werk aan een eigen site houdt ook nooit echt op

Mescaline

• 7047 berichten
  • 2962 stemmen

Ben toch eens benieuwd naar de mening van andere, zoals jullie kunnen zien doe ik dit nu niet actief meer maar er is een twijfel het op te pakken en mee verder te gaan. Het is niet echt een blog, maar filmreviews van mezelf die ik voor lees in voice-over vorm.

Randy's Filmvlog - YouTube

Shadowed

• 10184 berichten
  • 6094 stemmen

Mescaline

Wat mij betreft mag je er wel mee doorgaan. Ik heb een paar video's bekeken en de manier waarop jij de reviews voorleest is pakkend om naar te luisteren. Ik stem dus dat je er nog wel een paar bij mag maken.

Mescaline

• 7047 berichten
  • 2962 stemmen

Dankjewel Shadowed, probeer ze ook zo kort mogelijk te houden.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Moest er iemand (uit België) zich geroepen voelen:

GEZOCHT: Enthousiaste Filmschrijvers (M/V/X) • Cinemapp.com

ikkegoemikke

• 3200 berichten
  • 4635 stemmen

Metalfist schreef:

Moest er iemand (uit België) zich geroepen voelen:

GEZOCHT: Enthousiaste Filmschrijvers (M/V/X) • Cinemapp.com

Leuk. En al direct hierop gereageerd

Geralt of rivia

• 209 berichten
  • 0 stemmen

Ben zelf een youtube kanaal begonnen over horror fantasy en science fiction het heet

Horror fantasy sciencefiction gek

Heb al een video online staan . Ik maak zelf ook korte films . Dus die komen er ook snel op

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Kun je de link plaatsen van je YouTube kanaal?

Geralt of rivia

• 209 berichten
  • 0 stemmen

Alexander1900 schreef:

Kun je de link plaatsen van je YouTube kanaal?

https://youtu.be/prMZCryLUxA

Dit is mijn eerste video en via de video kan je op het kanaal komen ook voor 606 hier is de video

Geralt of rivia

• 209 berichten
  • 0 stemmen

Geralt of rivia schreef:

(quote)
https://youtu.be/prMZCryLUxA

Dit is mijn eerste video en via de video kan je op het kanaal komen ook voor 606 hier is de video

zouden jullie je willen aboneren op mijn kanaal zo kan het kanaal groter worden . Thanks ?

xcintx

• 3 berichten
  • 608 stemmen

Hoi iedereen!

Ik ben sinds kort samen met een vriend (ook MovieMeter gebruiker) een eigen filmrecensie website begonnen: De filmmierenneukers!

Filmmierenneukers - waar we onze ongevraagde mierenneukende mening geven over films

Wij zijn heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Alle tips zijn welkom.

En natuurlijk hopen we dat jullie vaste lezers worden

Shinobi

• 4298 berichten
  • 2531 stemmen

In ieder geval een leuke naam xcintx.

xcintx

• 3 berichten
  • 608 stemmen

Shinobi schreef:

In ieder geval een leuke naam xcintx.

Dankjewel!!

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11733 berichten
  • 5129 stemmen

Heeft niet perse met film te maken, maar ik heb mijn blog wat leven ingeblazen en ik ben er nu iets regelmatiger op aan het posten. Lezen, liken, reageren en delen is lief!

Home - Maarten van Krimpen - maartenvankrimpen.nl

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12500 stemmen

Vandaag vier ik 15 jaar onderhond.com, toch een aardige mijlpaal. Voor de gelegendheid maar eens wat oudere designtjes opgezocht, altijd leuk om te zien hoe alles evolueert.

https://twitter.com/Onderhond/status/1596794250502414337

Film Pegasus (moderator films)

• 30827 berichten
  • 5356 stemmen

Proficiat Onderhond! Ik neem af en toe wel eens een kijkje. Mooie website.

eRCee

• 13408 berichten
  • 1953 stemmen

Hoeveel bezoekers / views trekt je blog ongeveer. En wat zijn de trens daarin over de tijd?

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12500 stemmen

eRCee schreef:

Hoeveel bezoekers / views trekt je blog ongeveer. En wat zijn de trens daarin over de tijd?

Rond de 12.000 pageviews per maand, dat zijn er ongeveer 400 per dag. Hier en daar wat seizoensgebonden verschillen, maar eigenlijk al een aantal jaar redelijk stabiel.

Maar mijn stats (van de laatste twee jaar) zijn openbaar

https://www.onderhond.com/stats/site/pageviews

John Milton

• 23155 berichten
  • 12732 stemmen

En terecht ook. Je hebt een mooi verzorgde site die goed up-to-date wordt gehouden. Mooi aantal bezoekers hoor!

dimi303

• 3381 berichten
  • 3526 stemmen

Ik ben sinds mei ook redactielid van:

Home - Fast Forward - fastforwardfilm.be

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12500 stemmen

Vandaag de kaap van de 1000 reviews bereikt, mooie mijlpaal

scorsese

• 12629 berichten
  • 10692 stemmen

Even mn insta spammen met al mijn filmcreaties waar ik half jaar geleden mee ben begonnen.

mn instagram filmpjes

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.