• 12.224 nieuwsartikelen
  • 165.660 films
  • 10.693 series
  • 30.874 seizoenen
  • 623.212 acteurs
  • 194.921 gebruikers
  • 9.098.521 stemmen

Voor de geinteresseerden: Mik & Tovenaar's MovieNight

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Zoals al eerder vermeld, zitten we midden in onze movienight en we houden iedereen de hele nacht op de hoogte..... hebben we besloten net

het begon vanavond met Jacob's Ladder-->

Captains Log 23:38:06

Jacob's Ladder was de 1e film van de avond:

beoordeling:

Mik: 4 * (met optie op meer)

Tovenaar: 4 *

tot over een uurtje of wat, na de volgende film! (Fucking Amal )

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Captains log 01:23:04

De tweede film is afgelopen: Fucking Åmål

Wat vinden we ervan??

Eerst Mik aan het woord:

Mik: 3,5 ster! Dat is het resultaat, kan nog veel hoger worden, maar eh... ik ben geen pot... wel zeker boeiend

Tovenaar: 3,5 ster? Ik geef hem 4, en waarom? Nou... omdat het een ontzettenddd easy to watch movietje is! En al zou ik hem een 3,5 geven, dan wordt het toch een 4 door dat gruwelijk toffe taaltje , Top filmpje

Mik: This guy convinced me: 4 zeker Zweeds is te vet om er 3,5 ster voor te geven, bovendien is ie veel beter dan andere films die ik 3,5 ster gegeven heb

Tovenåår: I rest my case ...

Volgende activiteit: ETEN HALEN bij de Shoarma-meneer. Tot strax na de volgende film: Hard Eight

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Fucking Amal is perfect... Misschien moet je accepteren dat ie zo perfect is

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg niets.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg niets.
nee verstandig

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Captains log 03:42:44

De derde film is afgelopen: Hard Eight

Wat vinden we ervan??

Tovenåår: I feel a bit unsatisfied!

Mik: 3 sterren, begon ijzersterk, zakte enorm in elkaar en kwam niet echt meer uit dat dal, maar met behulp van 7 blikjes Golden Power, goed te doen om half 4 's nachts

Tovenåår: Hij leek voor mij in het begin af te steven op de 3e 4 sterren-movie van vanavond...toen werd het al snel 3 sterren, maar Samuel L Jackson was nog net genoeg voor een 3,5. Maarrrrrrr toen kwam het einde.... dat verpestte die 3,5 nog net. Het einde kwam ultra-abrupt... zelfs de tovenaar stond paf dat het nu al afgelopen was? Beetje eh... unsatisfied!... 3... een krappe.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Tovenaar & Mik: , We'll make it

Next: Golden Power en... Wild at Heart

(Mik zucht... ohnee... een Lynch-film )

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Tovenaar: Coolste woord uit een film vanavond (uit Fucking Åmål) ----> Ånåålsåx

Mik: coolste quote ---> "Sit on the glass!" (Hard Eight)

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Captains log 06:30:18

De vierde film is (eindelijk) afgelopen: Wild at Heart

Wat vinden we ervan??

Mik: Man... stoegh... wat ... een ... waardeloze... lege...onuitgewerkte zaadkarakters zitten er in deze film zeg! Meng dit met een sloom verhaal / remake-achtig-iets van Wizard of Oz, maximaal 2 sterren... PS. Dit ligt niet aan het feit dat het al half 7 is!

Tovenåår: I feel seriously unsatisfied! De laatste tijd veel films gezien van Lynch, Lost Highway, Mulholland Drive, Straight Story, Blue Velvet, Twin Peaks: Fire Walk With Me allemaal vond ik ze geweldig, maar dit.... poe... dit trok me totaal niet. Echt serieus... er gebeurde voor mijn gevoel echt te weinig en dat vrouwtje... oe.. Ramon K had het precies goed verwoord bij de film. Overacting!!! Bleh. Er waren dan wel 2401 verwijzingen naar een Tovenaars-film, maar dat maakte het voor mij ook niet goed. Ik heb echt niet genoten van deze film. Bij Mulholland Drive leef je bv echt mee met de film maar hier!?!? De karakters konden me echt geen cm. boeien? Ik weet ook niet wat het is? Teveel Golden Power? Teveel films op 1 avond? I don't think so.. ik denk dat dit voor mij gewoon het minste werk is van Lynch

Mik: Mijn 2 sterren gaan puur naar de American History X achtige openingsscene ... Cut & Dry... That is it

Tovenaar: .. ik weet echt niet hoeveel sterretjes ik moet geven, maar eh... als ik mijn gevoel bekijk wat ik tijdens de film had? --> 1,5 * En Guys... misschien snapte ik gewoon heel de film niet, dat kan natuurlijk ook, maar als iemand het me duidelijker kan maken dan... graag! Want ik sta er natuurlijk altijd voor open

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Captains log 06:32:13

Next Activity: laatste half uur van Once Upon a time in America over doen ... Vorige keer niet helemaal meegemaakt

en dan:

NAAR SCHOOL Whoops

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

met gigantische wallen zeker????

wel leuk trouwens zo'n filmnachtje!

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

met gigantische wallen zeker????

Nou dat valt best mee eigenlijk!

wel leuk trouwens zo'n filmnachtje!

Jazeker wel, (zorg alleen wel voor voldoende "rusttijd" tussen de film. Een nachtelijke wandeling doet wonderen als je moe bent )

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

en dan:

NAAR SCHOOL Whoops

LOL!

Ik doe 't je niet na...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.