- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Liefdeskoppels op Moviemeter
Liefdeskoppels op Moviemeter
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Misschien word hier niet eens op gereageerd, en misschien is het de verkeerde plaats, maar ik raakte toch wel een beetje nieuwsgierig, hoeveel mensen elkaar hebben gevonden door Moviemeter... Ik weet van Naomi Watts&Linn, JonathanTucker&DrJeff, Fisherking&Dustyfan, die getrouwd zijn, maar zijn er soms nog meer koppels door Moviemeter ontstaan?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Ik had wel een vriendin die vond dat ik teveel op MovieMeter zat waardoor we wel eens ruzie kregen, telt dat ook 
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Same here! Maar ik heb ze nog altijd... Altijd maar zeuren... 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Als je niet beter zou weten, zou je bijna denken dat het moderne stelletjes waren...
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Als je niet beter zou weten, zou je bijna denken dat het moderne stelletjes waren...
Leno
-
- 5921 berichten
- 4414 stemmen
Mikoz en U-96 
Het eerste 'moderne' stelletje 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Mikoz en U-96 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen

soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Neem me niet kwalijk. Ik lees weer eens niet goed, denk ik. Mijn fout, maar jij zei: Mikoz en U-96.... En hier werd gezegd, dat dat een modern koppel was?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Met een modern koppel bedoelen ze man&man of vrouw&vrouw.
Maar het was een grap natuurlijk !
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Ken nog wel wat mensen die getrouwd zijn maar niet dankzij moviemeter dus dat zal wel niet tellen
Zelf heb ik korte tijd iets met iemand gehad van moviemeter. Voor de rest wat vrienden/vriendinnen erbij gekregen.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Zelf heb ik korte tijd iets met iemand gehad van moviemeter
Dus jouw ex hangt hier nog rond...? 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik heb m'n vriendin hier aangemeld, maar we zijn het wachtwoord alweer vergeten 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ken nog wel wat mensen die getrouwd zijn maar niet dankzij moviemeter dus dat zal wel niet tellen
Zelf heb ik korte tijd iets met iemand gehad van moviemeter. Voor de rest wat vrienden/vriendinnen erbij gekregen.
Bij zo een meeting ?
Lijkt me erg leuk om daar ook een keer naar toe te gaan..
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13423 stemmen
Ik wil mn vriendin best zeggen dat ze zich hier moet aanmelden, maar ze spreekt geen Nederlands dus dat zal niet zoveel uithalen 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2099 stemmen
Dan ben ik wel erg benieuwd wat het verhaal is van jullie. Of zijn jullie niet een koppel?
Tuurlijk wel! mikoz en ik leerde elkaar een paar maandjes terug kennen. We spraken elkaar veel op Messenger, en ja, van het een komt 't ander. De gesprekken raakten steeds meer intiemer en we begonnen veel te voelen voor elkaar. Beiden besloten we een webcam aan te schaffen, dus onze band werd steeds maar sterker. Na al die tijd wilden we elkaar toch een keer ontmoeten, dus spraken we in Amsterdam af, en de vonk sloeg meteen over! Toen werd het officieel, we werden een koppeltje. Ik vind hem zo lief!!
Dit is natuurlijk wel een grap he... (voordat jullie rare dingen gaan denken)
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Toch bespeur ik een kern van waarheid.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Waar het hart van vol is loopt de mond van over. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Nog even en dan komt das huwelijksboot 
titan
-
- 1609 berichten
- 4419 stemmen
Ik heb een donkerbruin vermoeden over wie je het nu hebt
.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ik ben hartstikke gek op mijn Gillesje...moest ik even kwijt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.