- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Gefeliciteerd Dustyfan en Fisherking!! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nogmaals van harte Fisherking en Dustyfan ..
Erg leuk om te horen dat twee bekende MM'ers gaan trouwen 
Whats up next ? a baby ?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ga het hier ook nog een keertje plaatsen. 
Hartelijk gefeliciteerd beiden en mogen jullie samen oud worden.

starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5072 stemmen
Maar ik neem aan dat jullie hun wel al eerder ontmoet hadden, of niet?
Ik kende FisherKing en Dustyfan van enkele moviemeter-meetings. Maar vooral van de chat (waar ze elkaar ook hebben leren kennen). Zeker met FisherKing heb ik menige nachtelijke uren al chattend doorgebracht. Voor het grootste deel van de MovieMeter-gasten geldt ongeveer hetzelfde.
Lola is de dochter van Dustyfan (tevens mede-MMer Hermelien).
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wist niet dat de chat zo populair was. Misschien moet ik mijn aandacht er ook maar eens op richten.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Dat zouden er meer moeten doen, zondag 's avonds is het altijd wel gezellig met de quiz.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zijn er ook nog foto's van het feest? Zag diverse camera's voorbij komen? Of waren dat geen MovieMeter-mensen?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Dustyfan en FisherKing: bedankt nog voor de gastvrijheid. Ik heb me uitstekend vermaakt! Het was ook leuk om weer wat nieuwe gezichten irl te zien. Leuk feest!
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8549 stemmen
Van harte gefeliciteerd Paula & John!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zijn er ook nog foto's van het feest? Zag diverse camera's voorbij komen? Of waren dat geen MovieMeter-mensen?
Paparazzi!
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 berichten
- 76927 stemmen
Nogmaals van harte Fisherking en Dustyfan 
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Heej, leuk zeg!!
Van harte gefeliciteerd en veel plezier met elkaar. 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Is dit huwelijk eigenlijk een echt MM-huwelijk? Ik bedoel: hebben ze elkaar ontmoet door dit forum?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Maar ik neem aan dat jullie hun wel al eerder ontmoet hadden, of niet?
Ik had ze hiervoor twee keer ontmoet en ik ken ze ook best goed van de chat.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Is dit huwelijk eigenlijk een echt MM-huwelijk? Ik bedoel: hebben ze elkaar ontmoet door dit forum?
Yups.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Jeetje, wat leuk. Gefeliciteerd allebei, Fisherking en Dustyfan! 
Ik wist dit dus echt niet, maarja zo vaak ben ik niet meer op MM. Ik wens jullie allebei een gelukkige en fijne toekomst samen!
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Ook van mij felicitaties, en heel veel geluk gewenst samen!! Gaan jullie nog op huwelijksreis? 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Wat een overstelpende hoeveelheid reacties en felicitaties, we worden er verlegen van... 
Jups. Binnenkort zal ik hier een linkje plaatsen. D'r moet nog wel het een en ander aan gephotoshopt (ahum) worden. 
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Ja, ook nog een keer gefeliciteerd! Vond het erg gezellig gisteravond, jammer dat ik al weer zo vroeg weg moest om de trein te halen. Heb nog met zoveel mensen niet gekletst, het kwam er ook niet van om nog even te dansen, maar het was wel heel erg gezellig
.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Vooral leuk om de gezichten van Jordy, Kos en Ingrid te zien. Kos ' reactie op mij was absurd leuk, zoiets van "ben jij nu Ramon?" en dan zo'n bulderlach erachteraan. Sweet! 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1267 stemmen
Van harte gefeliciteerd! en nog veel geluk samen!! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Vooral leuk om de gezichten van Jordy, Kos en Ingrid te zien. Kos ' reactie op mij was absurd leuk, zoiets van "ben jij nu Ramon?" en dan zo'n bulderlach erachteraan. Sweet! 
Ik vroeg me ook al een tijdje af wie jij nou was, maar toen je een peuk opstak kreeg ik het al meteen door. 
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Wat een overstelpende hoeveelheid
Jups. Binnenkort zal ik hier een linkje plaatsen. D'r moet nog wel het een en ander aan gephotoshopt (ahum) worden. 
Uhu 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Mogen wij eenieder danken voor de hartelijke felicitaties hier.!! We hebben een fantastische dag gehad.
Een gedeelte van het album staat online, maar dit is enkel wat raadhuis-werk (de rest volgt nog)