- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik heb een boek geschreven, wil je het lezen?
Ik heb een boek geschreven, wil je het lezen?

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Veel van jullie weten hier vast wel over want ik heb er veel over in de chat gesproken. Na maanden wachten is mijn boek "Nothing Lost Forever: The Films of Tom Schiller" eindelijk uitgekomen. Het boek gaat over regisseur Tom Schiller en voornamelijk zijn film "Nothing Lasts Forever", die nooit is uitgebracht.
Het boek heeft nieuwe, exclusieve interviews met Bill Murray, Dan Aykroyd, Chevy Chase, Mike Myers, Teri Garr, Zach Galligan, Judy Belushi, en vele anderen. Er zijn ook meer dan 100 foto's door het boek verspreid.
Het boek is te koop via amazon.com, bearmanormedia.com en nothinglostforever.com. Als je het van iemand in Nederland will kopen, stuur mij dan a.u.b. een berichtje en dan kunnen we iets regelen (ik woon in amerika maar een van mijn tantes in Nederland regelt de verkoop in NL).

moviefreak#1
-
- 14345 berichten
- 23555 stemmen
Hey leuk man, gefeliciteerd en moge het goed verkopen

Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Go, streeter, go
Inmiddels besteld, natuurlijk

jassonn
-
- 5303 berichten
- 3195 stemmen
Streeter, gefeliciteerd met de release van je eerste boek!!

Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Gaaf!
Heb je die interviews zelf gehouden Streeter?

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Hoi Redlop,
Ik heb alle interviews zelf gehouden. Allemaal over de telefoon, en dan later heb ik de meeste ervan ook ontmoet - Bill Murray zelfs mee uit eten geweest.

Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Da's helemaal gaaf! Aardige kerel die Murray?

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Leuk, al zegt de naam Tom Schiller me niks. Ik zal me er vast voor moeten schamen.

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
nee hoor. hier in amerika kent ook bijna niemand Tom Schiller (maar ze kennen zijn werk wel).
Bill Murray is een fantastische gozer, en heeft me geholpen met vele mooie dames te praten - ze zijn vaak onder de indruk dat ik Murray ken en dan laat ik zijn naam/telefoon nummer op mijn mobiele telefoon zien

neo
-
- 15411 berichten
- 9727 stemmen
Profiteur, ik hoop voor je dat ze meer dan alleen onder de indruk waren

Hannibal
-
- 9188 berichten
- 3145 stemmen
Ik heb alle interviews zelf gehouden..
Wie is er nu nog niet jaloers op Streeter?

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Je moet gewoon een interessant onderwerp vinden en dan is het makkelijk om iedereen te krijgen. Je moet "persistent" zijn - een doorgaansvermogen hebben en niet opgeven als agents en managers 'nee' zeggen. ALs ik het kan dan kan iedereen het.
Ik ben # 65,000 op amazon. Eerder was het 25,000 Amazon heeft bij verre de beste prijs (30% korting), so feel free to order anytime

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
gefeliciteerd man , moet toch wel bijzonder zijn als jou eigen produckt in de schappen licht

Onderhond
-
- 87416 berichten
- 12428 stemmen
moet toch wel bijzonder zijn als jou eigen produckt in de schappen licht
Moet een lumineuze ervaring zijn ja.

Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Als ik een door Streeter persoonlijk gesigneerd exemplaar kan ontvangen, koop ik er één.
Stuur me een PM als dat kan Michael.

Jorick
-
- 8776 berichten
- 2269 stemmen
Van harte gefeliciteerd en uiteraard veel succes met de verkoop!

Soeperman87
-
- 567 berichten
- 479 stemmen
Cool man!
Ik ben ook bezig met een boek, hoewel dat een oer Hollandse drugs-roman moet worden...

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Cool man!
Ik ben ook bezig met een boek, hoewel dat een oer Hollandse drugs-roman moet worden...
zozo knap voor iemand van 17

Hannibal
-
- 9188 berichten
- 3145 stemmen
Een van de best verkochte boeken ter wereld is geschreven door iemand van 13.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Een van de best verkochte boeken ter wereld is geschreven door iemand van 13.
ja daar noem je wat op ...

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Inderdaad, zij schreef het boek, maar gaf hem niet uit. maar dat is nogal off-topic

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Mijn ouders zijn over 2 weken in Nederland en kunnen wat boeken meenemen om op te sturen. Dus als iemand een persoonlijk gesigneerd exemplaar wil (16 euro incl. verzendkosten), stuur mij dan a.u.b. een PM voor verdere informatie.

Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1709 stemmen
Mooi man, en een boek uitbrengen en Bill Murray gebruiken als versiertruck
Go Streeter!

moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
Ik ben ook bezig met het schrijven van boeken. Toen ik 3 was dicteerde ik zelfs verhaaltjes aan mn moeder. Mijn droom is om eens een keer echt een goed boek uit te brengen, maar die droom zal vast maar een droom blijven helaas

hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Geef nooit je dromen op. En waarom zou het jou niet lukken?

606
-
- 23825 berichten
- 12009 stemmen
FANTASTICH streeter en gefeliciteerd
en enorm veel succes en wie weet ooit ook script schrijven

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik ben ook bezig met het schrijven van boeken. Toen ik 3 was dicteerde ik zelfs verhaaltjes aan mn moeder. Mijn droom is om eens een keer echt een goed boek uit te brengen, maar die droom zal vast maar een droom blijven helaas
Idd, waarom zou je je dromen opgeven, als je het maar graag genoeg wilt. Ik wil mijn eigen televisieserie maken en ik zal niet opgeven totdat het zo ver is.

HeresJohnny
-
- 104 berichten
- 5 stemmen
Kop op, ik schrijf ook vrij intensief, heb ongeveer 45 verhalen goed voor 167 pagina's, als je de twee grote er niet bijtelt, en ik heb tot 3 keer toe iets opgestuurd.
Guess what: Alledrie afgewezen.
Daar kun je natuurlijk triest om wezen, maar ik ga gewoon door, ongecht ze uitgegeven worden of niet.
Nu heb ik zoiets van: Het zou natuurlijk leuk zijn als...