- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Prijsvragen dóór Users
Prijsvragen dóór Users
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Boogie Nights contest is met afstand gewonnen. Hij gaat naar Emre (TurkeyLoverz). Niemand kwam zelfs in de buurt van zijn gedetailleerde originele post. Gefeliciteerd Emre.
Als je even je adresgegevens PM-ed stuur ik hem deze week op.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Tot 21:00 uur!
Ik dien een protest in bij de jury. Heb me de hele middag het hoofd gebroken, gezwoegd en geploeterd en dan krijg je dit. Het is een schande!

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij mij was het wel 21:00.
ErCee: Ook jouw PM kwam niet in de buurt, don't worry.
Ik ben de jury, je kan je protest toesturen. 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Bij mij was het wel 21:00.
Ook jouw PM kwam niet in de buurt, don't worry. 
Ja, zou ik ook zeggen. 
Maarre, wat was het dan? Misschien een publicatie waard? En natuurlijk gefeliciteerd Turkeyloverz!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wil het best publiceren maar aangezien de enorme overdaad slijm content moet TurkeyLoverz zelf maar aangeven of hij wil dat het openbaar wordt. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ga je gang hoor Gilles, ik heb er echt mijn best voor gedaan, en ben ook blij dat het wordt beloond.. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
En o ja bedankt voor de felicitaties.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb je je ooit afgevraagd waarom je nog steeds niets hebt met Naomi Watts:
Jij hebt zo een goede eigenschap en bent zo leuk en onweerstaanbaar, dat Naomi Watts vindt dat ze jou niet verdient, dat is waarom ze je nooit heeft gevraagd. Eigenlijk is ze hopeloos verliefd op je, net als Christina Aguilera, waarom denk je dat ze steeds haar look verandert. Ze probeert elke keer iets nieuws, maar ze heeft nog steeds niets van haar gehoord. Sjonge, wat die meiden allemaal voor je doen.
Atletico Madrid, je droomclub heeft veel respect voor je. Hoe heet de man die 16 jaar voorzitter was van Atletico:
Jesús Gil y Gil. De manager had als opdracht gegeven: Haal Gilles voor me, hij is de juiste man voor Atletico, maar ja, wat doen zij, ze halen perongeluk Gil y Gil,in plaats van Gilles, begrijp je nu waarom die naam zoveel op die van jou lijkt? En wanneer komen zie hierachter? Pas in 2003, dat is ook de reden waarom hij is ontslagen. Ze zijn nu op zoek naar je, maar ja denk je echt dat ze gaan zoeken op een plek genaamd Vlissingen?
Christina Aguilera en Naomi Watts waren zo woedend dat die man jou plaats innam, dat ze samen een moord moesten plegen. Dat gebeurde in 2004, nu weet je ook waarom die man dood is.
Later,
Emre. 
Een slijm professional die Emre. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ga je gang hoor Gilles, ik heb er echt mijn best voor gedaan, en ben ook blij dat het wordt beloond.. 
Je verdiende het, je kent me ook goed. Naomi Watts (die was niet moeilijk), Christina en dan vooral je originele link naar Atletico. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Je verdiende het, je kent me ook goed. Naomi Watts (die was niet moeilijk), Christina en dan vooral je originele link naar Atletico. 
Ik moest idd wel wat research doen 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Gefeliciteerd Goodfella en Turkeyloverz. Na het lezen van Turkeyloverz' bericht merk ik wel dat ik in het vervolg beter mijn best moet doen (mijn antwoord sloeg eigenlijk nergens op) 
robertinho
-
- 1512 berichten
- 2934 stemmen
Als er iemand nog geïnteresseerd is in een dvd van Flawless (Robert De Niro, Philip Seymour Hoffman) dan kan die mij een pm sturen en dan zal ik vanavond of morgen de winnaar bekend maken.
let op: de dvd is regio 3 en heeft alleen Engelse ondertiteling!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Niet helemaal het idee waarmee ik dit topic opende, maar misschien kunnen we mensen wel blij maken met de prijsvraag op onze site.
http://www.neerlandsfilmdoek.nl/Prijsvraag.htm
Te winnen: de series van Ciske de Rat, Polleke, Mariken, Erik of 't klein Insectenboek of Lang Leve de Koningin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is weer even geleden maar ik heb weer wat in de aanbieding.
Usual Suspects (Bryan Singer) en The Apartment (Billy Wilder). PMmetje met welke film en ik kies een random person eruit. Ik moe ter vanaf, help me out. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen The Usual Suspects is nog beschikbaar.
MacGyver
-
- 14 berichten
- 3188 stemmen
Ook ik heb deze keer een prijsvraag.
Welke DVD kun je winnen?
The Osterman Weekend (Special 2 Disc Edition, met originele en director's cut) http://www.moviemeter.nl/film/4121
Wat moet je ervoor doen?
Heel simpel, raden uit welke film onderstaand screenshot komt.
http://www.martijnbokma.nl/screenshot.jpg
Prijsvraag sluit op zondag 29-07-07 om 20.00 uur. Alleen antwoord sturen via PM! Bij meerdere goede antwoorden ga ik verloten.
Veel succes allemaal! Ik hoop op vele reacties.
MacGyver
-
- 14 berichten
- 3188 stemmen
Tot nu toe nog maar één inzending. Kom op filmliefhebbers, zo moeilijk is de vraag toch niet?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ook even meegedaan. Antwoord is een gok.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Heb ook eventjes een antwoord ingestuurd.
MacGyver
-
- 14 berichten
- 3188 stemmen
Het antwoord van de prijsvraag moest zijn:
Critical Decision (ook wel bekend als Executive Decision)
http://www.moviemeter.nl/film/601
Er waren zeven inzendingen. Drie daarvan hadden het goede antwoord gegeven.
De winnaar is uiteindelijk 'citybird' geworden (door lootjes trekken). Gefeliciteerd met je prijs: een Special 2 Disc Edition van The Osterman Weekend. Stuur me maar een PM met je adresgegevens. Dan doe ik hem morgen op de bus.