• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

Welke versnapering bij welke film?

zoeken in:

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Eet jij het dan bescheiden of graai je er op los haha (denk ut laatste, geintje)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik eet heel netjes en zachtjes, want ik ben te druk met lege cola flesjes smijten naar vervelende pubers in de zaal.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Whaha

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik had honger en de appel, de banaan en het yoghurtje waren al op, dus ik zit een vlamtosti te eten nu! Héérlijk die dingen.

goelian

• 217 berichten
  • 323 stemmen

Moeilijk haha.

Ik begin meestal een filmpje met een zak chips en een glas cola. Als ik geen trek meer heb zet ik het weg en zet ik een bak koffie. Na chips en cola krijg ik gewoon trek in koffie, raar maar waar.

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

Ik begin meestal met een zak chips met een cakeje, vervolgens een banaan met een snelle jelle, ten slotte crackers met filet american en een blok oude kaas:)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

@ jazzzz

Ik neem aan dat je ook wat drinkt? Het gaat natuurlijk over wat je eet, maar vermelding van drinken zou ook leuk en misschien een tip zijn.

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

Owja:P. Meestal begin ik met dubbel fris orange (sowieso de lekkerste), vervolgd door het lekkerste Nederlandse biertje, Hertog Jan (in combinatie met het blokje kaas en de crackers filet american, mjammie).

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

En als ik naar de bios ga koop ik van tevoren (in de supermarkt ernaast) een grote zak gele M&M's met een fles Coca Cola.:)

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

In de bios alltijd de Doritos + 0,5L cola/bier combi voor 2 personen. Als ik niet zo'n honger heb mag degene naast me ook een chipje

Thuis eet ik niet zo vaak onder de film omdat ik vaak zonder ondertiteling kijk en met gekraak in je mond kun je niks horen. Maar anders wel eens chip + cola/bier/water/ijsthee. Ligt eraan wat er koud staat.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond is mijn televisie-avondje. Het is dan wel geen film, dus weet niet of het in dit topic thuishoort, maar ik heb flink wat te snacken gehaald. Donderdagavond is de enige avond in de week dat ik ongezonde dingen mag, dus ik ga lekker ongezond doen!

Ik heb gehaald: Ketjapballetjes (van die gehaktballetjes met ketjap erin verwerkt die 2 minuten in de magnetron moeten ), frietjeschips, red bull, dummy's, een twix en een pizza salami. Dat wordt smullen!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Mmm mag ik langskomen?

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Haha, nee. Jij gaat voetbal kijken vanavond. Ik niet.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Een trappist. Past bij elke film

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Bij mijn lijstje mag zoute sticks er ook bij. Een leuke alternatief als je geen chips hebt.

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

melvddonk schreef:

Vanavond is mijn televisie-avondje. Het is dan wel geen film, dus weet niet of het in dit topic thuishoort, maar ik heb flink wat te snacken gehaald. Donderdagavond is de enige avond in de week dat ik ongezonde dingen mag, dus ik ga lekker ongezond doen!

Ik heb gehaald: Ketjapballetjes (van die gehaktballetjes met ketjap erin verwerkt die 2 minuten in de magnetron moeten ), frietjeschips, red bull, dummy's, een twix en een pizza salami. Dat wordt smullen!

De enige dag!!? Ik eet elke dag chips, chocola e.d...

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik eerst ook, totdat ik het niet meer mocht van de dokter. Eigenlijk mag ik niet eens 1 dag zondigen, maar kan het toch niet laten.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

AGE-411 schreef:

Een trappist. Past bij elke film

(afbeelding)

Doe mij maar een kannonetje, bijna hetzelfde.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Vanavond maar vegetarische snacks voor mij. Zelfgemaakte notenpasta met pesto, dit uitsmeren op een halve komkommer (in de lengte gesneden). Daarnaast wat gevulde tomaten met zelfgemaakte guacamole, en als drank groene thee.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Bleeh, geef mij maar vet en vlees.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jij eet spareribs tijdens het filmkijken?

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Poeh VET nog wel. Doorregenlappen tijdens het film kijken? of lekkere vette braadworsten? je moet er maar van houden hé

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Elineloves schreef:

Jij eet spareribs tijdens het filmkijken?

Bij films als Piranha wel ja

Verder vaak Frikandellen, bitterballen, Kroketten, Mini-snacks, patatje soms ook, chips, kaassoufles, Pizza, ovensauzijcenbroodjes en tegenwoordig zijn de vlammetjes er ook bij gekomen. Met mayo natuurlijk

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Dat broodje braadworst zie ik wel zitten, de doorregen lappen heel wat minder haha. Spareribs is ook maar onhandig, die doen we erna of ervoor.

Verder profiteert een vroege film van een biertje en een late van een whisky. Daarbij allerhande snacks. Chips, japanse mix, popcorn, vlammetjes, mini frikandellen. Zelden M&M's, hoewel ik groot liefhebber ben, is het niet de meest ideale combi met bier. Dat terwijl ik het in de bios dan weer wel doe.

Edit: Barbaar, vlammetjes met chili saus man!

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vlammetjes!

Ben tegenwoordig helemaal into de vlamtosti's (tosti met ham/kaas en hetzelfde pittige gehakt dat ook in vlammetjes zit) mayo!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sinds vandaag voor het eerst ipv chips, snacks en chocola het gedaan met rijstwafels en crackers, met daarbij een zelfgemaakte smoothie en een proteineshake. Wel een stap achteruit maar zeker te doen . De toon is gezet.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Noem dat maar 2 stappen achteruit, vooral die smoothie. Straks ga je nog wortels eten tijdens de film...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het moet niet gekker gaan worden, een konijn dat wortels gaat lopen bashen .

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

eh ja, uit schaamte kom ik hier gewoon niet meer in dit topic ofzo.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Achja alles is beter dan uit je neuspeuteren of nagelsbijten en dit vervolgens opeten tijdens de film...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.