- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Zo'n berichten doen me altijd aan deze geweldige motivation poster denken 
Dit doet me aan die geweldige quote van Gene Roddenberry denken, nadat de pers de eerste aflevering gezien had van Start Trek TNG.
"You've got a BALD actor playing this part. Surely, by the 24th century, they will have found a cure for male pattern baldness!
"No. By the 24th century, no one will care."
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Leuke acteurs mooie vrouwen slecht verhaal matige grappen 3 sterren.
(bij Grown Ups)
Brimmi
-
- 344 berichten
- 1362 stemmen
Dat soort reviews zouden er meer moeten komen, dat scheelt tijd 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Dit doet me aan die geweldige quote van Gene Roddenberry denken, nadat de pers de eerste aflevering gezien had van Start Trek TNG.
Erg funny en waar.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
... en waar.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
I've just got back from the future 
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Kwam dit tegen bij Chariots of Fire
Een film die me iedere keer weer in me hart raakt.
Vertel, vertel!
Ik denk dat het iets persoonlijks is. Het is namelijk een combinatie van verhaal, acteerwerk, beelden en muziek en daar krijg ik iedere keer weer kippenvel van. Ik zal je er verder ook niet mee lastig vallen.
prachtig
Vond het wel droog.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Bij Serengeti Symphonie (natuurdocumentaire):
Ik zit meer te denken aan een featurette waarin van Lawik de diertjes regie aanwijzingen geeft. Van Lawik met een megafoon: ''He jij daar, ja jij. Laat godverdomme toch niet iedere keer iedereen over je pad lopen, je bent toch geen zebrapad'' ''En wat doet die vreemde vogel nou weer in beeld, he giraf steek je nek eens uit voor mijn project!''
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Hehe wie weet ging het zo wel.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Doet me denken aan de tijd dat ik als tiener samen met m'n maten de broek liet zakken om onze *** met elkaar te vergelijken.
Heb ik nog goede herinneringen aan die momenten...
Maar in tegenstelling tot mijn jonge heer blijft mijn dvd-verzameling groeien. Ik verwacht dat dit bij anderen niet anders is, dus dit topic is echt zinloos.

Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Bij Death Racers (niet te verwarren met Death Race dus
)
Wat een slechte film! Ik heb met een ijzeren dicipline het kwartier volgehouden, maar ondanks dat heb ik hem niet kunnenen willen uitkijken. De dvd dient nu als onderzetter. Dit is ook het enige waar hij goed voor is.
Jammer van het kunnenen
, maar de een-na-laatste zin vond ik wel komisch.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Goed idee ja!
Verder bij The Wicker Man(2006) moest ik gewoon lachen om Boogeyman.
Ik kan er ook niet een zin uithalen, want vind het gewoon 1 van de leukste meningen van de laatste tijd. Babbelende jurk 
Ongeinspireerde bagger, ik heb er geen goed woord voor over, afval. Hup verbranden die hap, ja ook ik heb zo mijn rituelen. Cage, Cage, wat moet je nou met zo´n babbelende jurk?! Op het eiland, vol met uitgenaaide theemutsen in de overgangsklasse, raakt Cage een beetje in de war, domme Boterkoek kijk toch, gelukkig voor hem zijn het maar wat amateurs, helaas voor mij, anders was ik een half uur eerder klaar geweest met deze onzin. Een remake alá, maar dit slaat echt alles.
Lege dialogen, acteerwerk is van het niveau van een pizzapunt, en niet eens een lekkere, van de New York Pizza, maar zo'n verlepte kleine, van de pizza hut. Oh, het camerawerk was houterig, lege shots, niks. Nee, ik verwachtte niet veel, maar ik heb helemaal niks gekregen.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2933 stemmen
Haha, stomme film ook, blij dat je er om an lachen. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dit lijkt me meer iets voor het frustratie topic als ik dat zo lees. 
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2253 stemmen
New York Pizza lekkere pizza?!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Bijzonder ongeloofwaardig idd...
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Wat een beeldspraak 
Acteerwerk op het niveau van een pizzapunt.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2933 stemmen
Geen idee. Lust zelf geen pizza.. Heb alleen een verschrikkelijke hekel aan de pizzahut 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Ik snap best dat je niet wil betalen, maar dat je je zo kan ergeren aan reclame vind ik onvoorstelbaar. Op bijna elke grote site zie je deze hoeveelheid reclame. Maar van MovieMeter wordt blijkbaar verwacht dat er elke nacht elfjes langskomen om geld in de brievenbus te gooien...

Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Goed idee ja!
Verder bij The Wicker Man(2006) moest ik gewoon lachen om Boogeyman.
Ik kan er ook niet een zin uithalen, want vind het gewoon 1 van de leukste meningen van de laatste tijd. Babbelende jurk 
Hahaha!!
Hilarisch die mening van Boogeyman, beslist beter dan de film zelf.
Kom maar eens op die bewoordingen 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Mijn ambitie is om moviemeter overheerser te worden en seks met alle gebruiksters te bewerkstelligen.
Stiekem vind ik dit toch wel geinig 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Nou, ik heb er nu een beeld bij en dat is allesbehalve geinig.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Stiekem vind ik dit toch wel geinig
Als je een gebruikster was, dacht je er waarschijnlijk anders over.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Vind jij het wel een fijn idee dan? 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Als je een gebruikster was, dacht je er waarschijnlijk anders over.
Het is inderdaad wel vreselijk dat dat gebruiksters zo worden gebruikt door Kos.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
[Het is inderdaad wel vreselijk dat dat gebruiksters zo worden gebruikt door Kos.
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
En het lijkt mij wel duidelijk dat de opmerking van AGE-411 al even sarcastisch is.