- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Het is vooral in het mooiste actrices topic waar het mij opvalt. Maar back ontopic, dit is niet het ergenistopic. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Elineloves heeft in haar bericht nergens gezegd dat het memorabel is, maar dat het haar persoonlijk heeft geraakt. Daarom heeft zij het geplaatst.
En zoals al eerder aangegeven dus totaal niet het juiste topic. Ik beoordeel een bericht binnen de context van het topic. Maar de boel dwaalt een beetje af zo.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
En zoals al eerder aangegeven dus totaal niet het juiste topic. Ik beoordeel een bericht binnen de context van het topic. Maar de boel dwaalt een beetje af zo.
Als het voor iemand anders wél memorabel is, is het toch het juiste topic? Dat dat niet voor iedereen geldt is een tweede.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan is mijn bericht toch ook niet out of place? tuurlijk is dat persoonlijk, maar je mag toch ook aangeven of je iets wel of niet memorabel vindt? Dat gebeurt hier al sinds het begin van het topic en nu is de wereld opeens te klein.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
Dan is mijn bericht toch ook niet out of place? tuurlijk is dat persoonlijk, maar je mag toch ook aangeven of je iets wel of niet memorabel vindt? Dat gebeurt hier al sinds het begin van het topic en nu is de wereld opeens te klein.
Klopt, voor jou, mij en eigenlijk iedereen hier is zoiets niet memorabel, maar om mensen er dan op af te vallen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Misschien is het gewoon wat handiger dat als het je niet aanstaat, dat je dan gewoon niet reageert...Al eens bij stilgestaan?
Ik zeg niet dat je altijd en overal je mond moet houden, maar zeg nou zelf, in een onbeduidend topic als dit, en als de persoon in kwestie dit voor haar nou memorabel vindt en dit wil delen, leuk voor haar toch?
Beetje sneu om dit dan voor haar te gaan verpesten door dergelijke opmerkingen...Even tot tien tellen, diep ademhalen en gewoon naar een volgend topic gaan 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ach, iedereen mag zijn mening geven hoor, maar niet op een manier waarbij je iemand bewust belachelijk maakt en je enige doel is om te bitchen. Dat is geen mening meer geven, dat is gewoon provoceren.
Maar laten we er verder maar geen woorden meer aan vuil maken, want straks ben ik het weer. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zeg niet dat je altijd en overal je mond moet houden, maar zeg nou zelf, in een onbeduidend topic als dit, en als de persoon in kwestie dit voor haar nou memorabel vindt en dit wil delen, leuk voor haar toch?
Hartstikke leuk voor haar, maar kijk eens rond in dit topic (of de topicstarter), dat is toch totaal niet de bedoeling van dit topic. Volgens mij is daar het "manier van communiceren op MM" topic voor. Met mijn opmerking wou ik op een gekscherende manier zeggen dat het bericht in het verkeerde topic stond. Dat je je hier dus onbedoeld beledigt door het in het memorabele quotes topic te zetten.
Je kan ook van een mug een olifant maken natuurlijk. Dat vind ik nou sneu. Nergens voor nodig zo defensief te worden.
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Dames, dames, laten we ons liever focussen op quotes en discussies over films dan elkaar in de haren te vliegen. Het is toch helemaal niet nodig om je over zo'n kleinigheid als een verkeerd geplaatst stukje tekst druk te gaan zitten maken? 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Ik vind eigenlijk ook dat die quote niet echt in dit topic hoort (sorry Eline), het moet meer memorabel voor 'iedereen' zijn, lijkt me.
Maar ik vind het niet oke dat iedereen nu staat te bitchen om een foutje
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Dames, dames, laten we ons liever focussen op quotes en discussies over films dan elkaar in de haren te vliegen.
(Naomi Watts is een man
)
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Ik vind eigenlijk ook dat die quote niet echt in dit topic hoort (sorry Eline), het moet meer memorabel voor 'iedereen' zijn, lijkt me.
Maar ik vind het niet oke dat iedereen nu staat te bitchen om een foutje
Maar deze gebruikster wist zelf ook dat ze het in het verkeerde topic plaatste. 
(Naomi Watts is een man
)
Daar was ik ondertussen al achter. 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1779 stemmen
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik wil die graag in het memorabele quotes topic neerzetten 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Nou je 't zegt
(afbeelding)
Over Apocalypse Now:
Langdradige G.I. Joe versie van Fear and Loathing in Las Vegas.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Nou je 't zegt
(afbeelding)
Zelfs met baard blijft het een aantrekkelijke vrouw 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Memorabel in de zin dat het een nieuw dieptepunt is... (qua taalgebruik)
Want ook dieptepunten zijn memorabel.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Vergeet de berichten bij Alien, the Hangover etc. etc. ook niet 
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Hij doet zijn avatar in ieder geval eer aan. 
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Vergeet de berichten bij Alien, the Hangover etc. etc. ook niet
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het wel hartstikke vermakelijke discussies vond om te volgen. Waarschijnlijk omdat ik wél de afstand kan nemen van een discussiesite die nodig is om niet persoonlijk geraakt te worden door wat hier wordt gezegd. Maar het wordt zo langzamerhand wel eens tijd dat er een modje langskomt en d'r de bezem doorhaalt, nu.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vind die afbeelding wel jammer, op die manier maak je iemand belachelijk. Misschien is die jongen wel dyslectisch en kan hij gewoon niet beter typen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Dat betwijfel ik, maar vooruit, ik heb het al verwijderd.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik vind die afbeelding wel jammer, op die manier maak je iemand belachelijk. Misschien is die jongen wel dyslectisch en kan hij gewoon niet beter typen.
Tsja, dan moet je dat toch even zeggen? Laatst ook even een pm gekregen met een uitleg omdat ik daar ook over was begonnen bij diegene. Dan ga je er toch anders op reageren lijkt me.
Nu krijg je gare reacties van diegene als dit ->
Tsjah, dan help je jezelf niet echt in het zadel denk ik 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Misschien is die jongen wel dyslectisch en kan hij gewoon niet beter typen.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1327 stemmen
Dyslexie is inderdaad heel iets anders dan gewoon als een puberende pauper typen.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 951 stemmen
Let op, een hele lange, maar geweldig: uit het forum: Slechte bioscoopervaringen. Geschreven door Phoenix.
Mijn eerste keer in IMAX. Pathé Arena. Avatar 3D.
De film begint en het kereltje duwt, nee echt, letterlijk begrááft zijn gezicht in de popcorn. Met zijn worstenvingertjes houdt hij de popcorn tegen die over de rand dreigt te vallen. Luid smakkend begint 'ie te vreten. Ik beeld me in hoe de popcorn om hulp smeekt voordat het door de al ietsjes vergeelde melktandjes wordt vermalen.
Ongeveer eens per 2 minuten komt het ventje buiten adem boven en ontvangt hij een tik van zijn pa en een snauw dat hij stiller moet zijn. Maar daar trekt het kereltje zich niets van aan. Keer op keer duikt hij weer het diepe van die schijnbaar bodemloze bak in. Dat gaat zo een tijdje door: Zachte plof van een gezicht-met-rode-appelwangetjes in popcorn > 2 minuten geritsel en gesmak > hortend en stotend naar adem happen. Rinse, repeat.
Na een tijdje - ik geloof tijdens de vliegscène, dat is, wat, drie kwartier in de film? - lijken de intervals tussen schranzen en ademen langer te worden. Ik kan het niet laten om even opzij te kijken om te zien of het gastje nog leeft. Dan zie ik wat er aan de hand is...
Hij kan niet bij de bodem. Zoals je niet de onderste paar Pringles uit de bus kunt halen, zo krijgt hij zijn hoofd niet laag genoeg in de bak, die tot mijn stomme verbazing nog steeds halfvol zit. Vertwijfeld kijkt het kereltje op naar zijn vader, maar die kijkt gefascineerd naar het exoskelet van de generaal. Dus wat doet het kereltje? Niet wat wij doen met die Pringles, in ieder geval.
Hij pakt met beide handen de bak van zijn schoot, tilt hem op, doet zijn hoofd iets naar achter en begint te storten. Kennen jullie die reclames waarin afgetrainde sportmannen in één keer een half flesje Aquarius of Gatorade vanaf 20 centimeter hoog in hun mond laten neerdalen? Zo deed dat jochie het ook. Let wel: zonder te knoeien. Een delicate balans tussen gulzigheid en precisie.
Een half uur later en heel veel schudden is de bak blijkbaar dan toch leeg. Kots- en kotsmisselijk met alle geluiden die daarbij horen zakt het ventje onderuit. "Ik kan het niet ziehien!", mekkert 'ie.
Zijn vader sist nog maar eens dat hij stil moet zijn en douwt hem een halve liter cola in de handen. Ik zag al een real-life versie van de Python-sketch uit The Meaning Of Life voor me opdoemen, maar gelukkig vielen de oogjes van het menneke langzaam dicht.
...waarschijnlijk dromend over al die frikandellen die straks voor hem worden gefrituurd.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
Haha, mooi geschreven. Je zal er maar naast zitten.