- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bij: Epic Movie
Volgens mij snappen jullie de film niet zo.
Er komen allemaal fragmenten in van andere films of series.
Bijvoorbeeld : als het geitmens zn huis laat zien is het zo'n fragment bij cribs.

barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Ajax, is dat niet epic movie? i.p.v Date Movie? 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Nu we toch bezig zijn met het verheerlijken van mijn geweldige persoon, ik vond deze opmerking van mezelf ook wel geinig:
He Kos wat is eigenlijk je voornaam?
Ik gok op Panathinai of Olympia.....
En van jezelf én totaal niet grappig.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Grappen plaatsen van jezelf is toch wel not done. Een beetje hetzelfde als een regisseur die zijn eigen film de beste ooit vindt.
Ik vond hem overigens wel goed hoor 
Ik kom deze net tegen van orbit: Haine, La (1995)
Loser? Een hiphopboer uit een poldergehucht die doet dat ie een boze neger is omdat die nog wel eens een beetje aandacht scoren, dat noem ik het schoolvoorbeeld van een loser!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5073 stemmen
Offtopic discussie verwijderd.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Een beetje hetzelfde als een regisseur die zijn eigen film de beste ooit vindt.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Offtopic discussie verwijderd.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Dat vond ik ook behoorlijk arrogant. Maar dat avatar verslagen werd door The Hurt Locker is wel belachelijk. Avatar vond ik zonder twijfel de beste film van het jaar.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ik heb er hier een bij Romper Stomper:
(Misschien is deze al eerder gepost, ik weet het niet)
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Voor jou misschien wel ja.
Aangepast. 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2634 stemmen
Dat vond ik ook behoorlijk arrogant. Maar dat avatar verslagen werd door The Hurt Locker is wel belachelijk. Avatar vond ik zonder twijfel de beste film van het jaar.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Bij Antichrist:
Het beste stukje vind ik nog dit:
een kern van harde gebruikers die zich defensief-agressief opstelt t.o.v. buitenstaanders die men meent te kunnen minachten omdat ze,i.c., b.v. the shawshank redemption of the green mile op 1 hebben staan, terwijl men gezellig in vertrouwde kring masturbeert op de films waarvan "men"weet dat ze briljant zijn en onbemind bij de massa.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3091 stemmen
Ik zeg het nooit, maar dit is absoluut niet memorabel. Dit lapje tekst staat al duizenden keren op MM met hooguit enkele woorden in een andere volgorde. Over het algemeen gebruikt door users die geen argumenten voor hun cijfer kunnen aandragen.
Verder -sorry dat ik het zeg- nogal een zielig figuur. Ik zag net ook al een bericht van hem staan bij Fa Yeung Nin Wa, enkel om te provoceren.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Vrij vertaald is hij 'Pippo de Clown'.
Trek je conclusies.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
]Ik zag pas inderdaad zo'n filmpje van de producer die teleurgesteld was met 'maar' 9 oscar voor zijn film. Jezus, wat was die kerel arrogant.
Dat ie dat bekent maakt vind ik inderdaad niet erg tactisch maar het gegeven vind ik niet zo raar. Ze hebben er ontzettend veel tijd en geld in gepompt en hoopten natuurlijk om nog over de elf oscars van Titanic heen te gaan. Als je dan "slechts" negen nominaties krijgt valt dat tegen.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Vandaar dat Avatar 2 zich op de oceanen van Pandora afspeelt: ze stoppen er deze keer gewoon een zinkende boot in om over die elf nominaties heen te komen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Bij: Lost in Space (1998)
Kan ik Matt LeBlanc binnekort nog ergens zien? je ziet um haast nooit meer,,, jammer.....
Hopelijk is hij Lost in Space....