- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Veel te hard voor LeBlanc. Door Joey neer te zetten is hij gewoon een memorabele acteur geworden! 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2634 stemmen
Dat ie dat bekent maakt vind ik inderdaad niet erg tactisch maar het gegeven vind ik niet zo raar. Ze hebben er ontzettend veel tijd en geld in gepompt en hoopten natuurlijk om nog over de elf oscars van Titanic heen te gaan. Als je dan "slechts" negen nominaties krijgt valt dat tegen.
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Veel te hard voor LeBlanc. Door Joey neer te zetten is hij gewoon een memorabele acteur geworden!
Klopt, Joey was mijn favoriete Friends personage, de spinn off vond ik dan ook vermakelijk. Als acteur verder helaas wel redelijk geflopt.
Maarja, blij die opmerking hierboven wel leuk vinden 
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Naomi Watts bij Death Proof 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Meh. Volgens mij heeft Tarantino gedurfd genoeg gespeeld bij Death Proof.
Ik vind het overigens wel erg povere argumenten voor een 0,5*
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ontketen een discussie zal ik zeggen. Beetje makkelijk hier te gaan roepen dat mijn argumenten pover zijn.
edit: i kzie het al. Niets gezegd.
Was overigens niet grappig bedoeld (was vooral irritatie) maar toch fijn dat het geapprecieerd wordt Karl
.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Bij vele regisseurs had ik het grappig gevonden, maar Tarantino is nou eenmaal mijn favoriete regisseur en dan zijn grappen meestal niet grappig
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb PF en KB 1 ook op 5* staan hoor. Zijn dan ook vooral kritieken op zijn exploitationwerk DP en IB.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Een stukje oprecht irritatie dat in treffende bewoordingen wordt weergegeven kan ik altijd waarderen, Naomi Watts
(En het zal ook wel meespelen dat ik Death Proof ook een kutfilm vond.)
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Ik heb PF en KB 1 ook op 5* staan hoor. Zijn dan ook vooral kritieken op zijn exploitationwerk DP en IB.
Als je de rest van de woorden ook inkort kan je nóg meer besparen op letters. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu je het zegt, wel erg extreem. Is het een goed als excuus als ik zeg dat ik dat deed om niet te veel van mijn baas zijn tijd te verdoen
.
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Dan is het te begrijpen. 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Op MovieMeter tijdens je werk? Jij wordt zeker werknemer van de maand 
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Bij Spy kids:
Ging helemaal nergens over
dat kan tog helemaal niet joh met die robots enzo
1*
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lol, gelukkig kan de jeugd ons nog iets leren. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Nou, toen ik 10 was, stopte ik al met het spelen met G.I. Joe. 
Maar toen ik 14 was, begon ik met Teenage Mutant Ninja Turtles speelgoed.
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Is dit een topic waar je andere users belachelijk kunt maken om hun uitspraken bij bepaalde films? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hehe was 't maar zo'n feest
. Niet echt de bedoeling maar er worden gewoon opmerkingen geplaatst die als grappig/opvallend gezien kunnen worden 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Berichten verplaatst naar Overigen > Televisie > Pokémon
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 951 stemmen
Die is echt geniaal!
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1779 stemmen
Met zo'n hoofd moet je wel sympathiek zijn natuurlijk.
Ik moet zeggen dat ik deze opmerking bij een foto van Ted Cassidy ook wel erg leuk vond. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mag je hier ook berichten neerzetten die jou persoonlijk geraakt hebben, of ben je dan weer arrogant? Nouja, dit bericht las ik vanochtend, en ik moet zeggen dat ik het een heel mooi compliment vond. Een beetje de reden waarom ik (ofja, we) recensies schrijven. We denken vaak; dat leest toch niemand, maar blijkt nu maar weer van wel.
@ Elineloves:
Ik heb deze film nog niet gezien, laat ik dat even vooropstellen.
Ik ben bijna 53, dus ik heb de serie destijds bewust gevolgd. Nu het oude A-Team weer op SyFy wordt uigezonden, kijk ik er niet meer naar. Gedateerde ouwe koek.
Jouw reactie op de nieuwe A-Team-film is geen reactie, maar een professionele recensie...sterker nog, hij is nog béter dan een professionele recensie. Ik heb in de jaren 70/80 4 jaar op de redactie van een huis-aan-huisblad gewerkt, en ik mocht in mijn artikeltjes zeg maar mijn "goddelijke gang" gaan, waar ik ook danig misbruik van heb gemaakt.
Maar als ik nu jouw recensie lees, vind ik dat ik een héle kleine jongen was wat dat betreft. Ik weet niet of je in het dagelijks leven ook iets met schrijven te maken hebt; zo nee: doe er wat mee.
Je verhaal nodigt volgens mij de grootste negatieveling t.a.v. dit soort remakes uit om die tóch te gaan bekijken. Mij heb je in ieder geval over de streep getrokken!
Daar doen we het toch voor?
Voor mij is hij in ieder geval memorabel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Geef me nog even of ik het als een soort dooropener van een vies mannetje moet opvatten of dat er nog zulke mensen bestaan.
Ik ga van het goede uit, dus dat is een groot compliment van hem voor jou natuurlijk. Dat je iemand kan raken terwijl je daar geen weet van hebt. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Je ziet hier zoveel gezeur en gezeik op elkaar, mensen pakken elkaar op de kleinste foutjes, je moet zowat 3 x nadenken voordat je iets zegt omdat je weet dat je anders van bepaalde users een opmerking krijgt....
..en ja, dat hoort er natuurlijk bij op een discussiesite, maar ik ben blij dat er nog dit soort mensen tussen lopen die ook eens een positieve waardering hebben.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
Dat moet wel veel voldoening geven inderdaad.
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Het lijkt me inderdaad wel leuk om een berichtje als dit te lezen. Negatief zijn is altijd gemakkelijker en positieve berichtjes springen er altijd wel uit.