- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

Haha, ze zijn flauw, maar blijven grappig, de MJ grappen.
South Park was er ook meester in:

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
@ Reservoir Dogs: 
Inderdaad A&L. Na de dood van Jackson hebben ze deze aflevering nog eens gespeeld en daar werkte Jackson in een apotheker. Toen lag ik wel plat van het lachen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die aflevering waarin MJ uit de dood terug komt in het lichaam van ike is ook geniaal 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Vitani bij the hills have eyes (1977)
Voor een horror film is 'ie bar slecht, maar ik heb vannacht niet geslapen.

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Hehe, misschien was het zo slecht dat hij nachtmerries heeft overgehouden aan de slechtheid van de film 
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2410 stemmen
Lol, in family guy zit ook zon geniale michael Jackson grap, ik zoek hem even op op youtube. Het gaat in ieder geval over michael jackson in een 3D film, dat is nog toepasselijk op dit forum ook 
@jeroentjuh, die aflevering was zo briljant, ik vind ze de laatste tijd niet altijd even leuk maar daar moest ik erg om lachen, lekker ook die verotte beauty contests belachelijk maken.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Lol, in family guy zit ook zon geniale michael Jackson grap, ik zoek hem even op op youtube. Het gaat in ieder geval over michael jackson in een 3D film, dat is nog toepasselijk op dit forum ook 
Volgens mij bedoel jij die ene dat hij van het doek afstapt en een jochie uit het publiek mee jat? 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Haar volledige naam dus. Annie MG klinkt nu een beetje als Ali B ofzo.
Hahaha, ja hoor. Van die geweldige track Puk uit de Ghettoflat.
Of Notorious B.I.G. met Yip 'n Yankee.

Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2410 stemmen
Volgens mij bedoel jij die ene dat hij van het doek afstapt en een jochie uit het publiek mee jat?
Jup 
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
In een spoiler, maar volgens mij kan het hier wel:
(klik)
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Bij Demolition Man:
Nee, geef mij dan maar een Italiaanse kabouter die het uitvecht met een geblondeerde neger in een wereld van stomme oneliners. Dikke pret, tot en met. En dat rijmt, dus het is waar.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Op het sportforum over dikke Darters:
Niet iedereen is zoals Andy Fordham he
Monsterlijk vatsig en nu normaal zoals een normaal postuur.
Ja, die zou eigenlijk met Erica Terpstra moeten trouwen
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Off-topic berichten (over oa spelling) verwijderd.
@madecineman heb je mijn laatste bericht waar ik tog wat moeite voor heb gedaan nou ook al verwijderd of wat?
titia
-
- 601 berichten
- 1302 stemmen
bij ergernissen in de bioscoop:
....Maar de grootste ergernis is wel als het de gewoonte in de bioscoop is om pauzes in te lassen. Dat kan een film gewoon doodslaan, vooral omdat die pauzes nooit echt goed gekozen zijn. Je kan op voorhand drinken halen en 2 uur zonder plassen moet toch wel lukken denk ik. Anders zit je wel met een probleem.
ehh..ja, vrij letterlijk. (okee, ik vond 'm grappig)
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Niet echt grappig, maar wel des te begrijpelijker. Gelukkig ga ik dan ook altijd naar Pathé, heb je er geen last van 
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Ik heb maar even een 5.0 gestemd, gezien de trailer en de cast. Zeg maar als tegengewicht voor de lage stemmen. Kom op mensen, eerst zien en dan stemmen!
Veel gekker ben ik ze hier nog niet tegengekomen...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 berichten
- 5449 stemmen
Die heeft een goeie advocaat nodig. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Hekel aan die corrigerende stemmen, je komt ze vaker tegen, gelijk op de meld misbruik knop rammen 
Ik vind hem een 3.5 waard tis een leuke film kijkt lekker weg en je hebt een gezellige avond erdoor. Zeker geen 1 waard, om dit soort absurde cijfers te compenseren geef ik hem een 5.
Gewoon een lekkere actiefilm, ik vind het een beetje een lage score hoor, ik vind het gewoon een goede film. Ik vind het een 4.0 maar geef een 5.0 zodat het gemiddelde wat omhoog gaat.
Vraag me af waar deze mensen met hun verstand zitten. Die Prudh quote blijft wel geniaal, die gozer lult zichzelf echt heel hard tegen 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het kan de beste overkomen, deze conversatie stamt van bijna zeven jaar geleden 
Ik heb de film vijf sterren gegeven omdat hij daardoor zes plaatsen opschoof in de top 100. Hij verdient helemaal geen vijf sterren, maar wel een plaats 90 in zo'n top, dus ik vond dat dan maar gerechtvaardigd.
Bannen!
Lijkt me niet de bedoeling.
Corrigerend stemmen stellen we hier niet zo op prijs Freud. Pas je het zelf even aan?
Freud serieus, je mag de top 100 niet opzettelijk beinvloeden, dus verander ff naar de ware stem.
Heel beleefd opgelost wel allemaal, tegenwoordig gaat dat allemaal veel onpersoonlijker 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3092 stemmen
lol Freud, je doet je naam geen eer aan 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Is deze al genoemd?
Scarface topic...
@kevin13. Je hebt het einde duidelijk niet begrepen. Montana had zoveel coke opgesnoven dat ie er helemaal stijf van stond. Dan overleef je al de kogels echt wel.
Wel handig. Om je te beschermen tegen kogels moet je dus gewoon veel snuiven 
psychonaatje
-
- 40 berichten
- 551 stemmen
"Memorabel" vind ik dan weer een groot begrip, maar deze was bij mij goed voor een grote glimlach. Bij Kramer vs. Kramer (volgens de auteur overigens een "redelijk goede zeikfilm"):
[...] Het moge duidelijk zijn dat de man het niet makkelijk heeft in deze wereld. Waar eigenlijk geen speld tussen te krijgen is natuurlijk als man zijnde, maar zelfs ik vond het soms wel wat overdreven worden in deze film. [...]
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2256 stemmen
Bij Death Proof: