- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1716 stemmen
Off-topic berichten verwijderd. Het is niet de bedoeling dat hier users uitgebreid besproken worden bij problemen stuur gewoon een alert in.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Tijd voor een vriendin met gevoel voor humor.
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Hahaha, leukste quote hier ooit wat mij betreft. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bij de horror-komedie Black Sheep
Normaal ben ik best wel snel scared bij horrorfilms. maar dit was gewoon te hilarisch. Het gaat over schapen. Schápen. Ik heb SIlence Of The Lambs nog niet gezien, maar die lijkt me wel wat... hoger niveau. De film was wel oké, maar het was echt... té. Het was niet eng.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Haha, ge-wel-dig!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Een lachende smiley? Dat is inderdaad vrij briljant.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
wat is er aan de hand op moviemeter!!!
niet iedere film is van qientin terintino of niet iedere film is de godfather!!!! jullie moeten ook mee gaan met de tijd!!!
alle mooie films zijn de meeste negatiev over en over de slechte films positiev k vond dit een geslaagde thriller
verdiende 3,5*
Niet zo memorabel maar ik vond hem vrij grappig
. Stond overigens bij de film Prey.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Stinissen. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Bij The Shawshank Redemption:
Zijn voorkeur gaat meer uit naar Japanse films! haha, nou dan is je smaak voor een goede films ver te zoeken! Dat bewijst ook zijn lage waardering!
Er hebben ondertussen reeds vele theorieën rondom mijn lage gemiddelde de revue gepasseerd, maar dit is mijns inziens gemakkelijk de meest frappante. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Geweldig eigenlijk hoe mensen steeds weer zo'n redenen zoeken om een verschil in smaak te verklaren...
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Een lachende smiley? Dat is inderdaad vrij briljant.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een smiley lacht altijd natuurlijk.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ja, maar waar reageert ie op? Dat vat ik even niet. Lachende smiley, vrij briljant, oké, en dan? Het lijkt net of die post hier lukraak uit de lucht komt vallen. Of ik mis iets. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Niemand heeft gezegd dat het vies was, maar het ging al tijden nergens meer over. Hoe groot de penis van Pastichio Rocker is en wat Eline daarbij voelt interesseert ons geen biet, alsjeblieft zeg, ga chatten als je je als een stel geile pubers wil gedragen maar bespaar ons deze details in het forum.
Waar is het detail forum?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ja, maar waar reageert ie op? Dat vat ik even niet. Lachende smiley, vrij briljant, oké, en dan? Het lijkt net of die post hier lukraak uit de lucht komt vallen. Of ik mis iets.
Er worden zoveel berichten in 1 bericht als quote aangeduidt, dat er geen tekst meer staat maar alleen het laatste bericht, een smiley.
Sowieso, vervelend, overbodige replies quoten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu je het zegt, komt behoorlijk out of the blue ja.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Nee hoor, hij reageert gewoon op dit bericht. Staat een paginatje eerder in dit topic?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Genoeg geile verhaaltjes via Google te vinden, geilneef.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik vind die van kos nog altijd leuk bij Visitor Q:
Ik zie hier dat het een komedie betreft, dat had ik achteraf natuurlijk door moeten hebben met die vaders die dochters neuken, moeders die verrot worden geslagen, hier en daar een verkrachting en dergelijke dijenkletsers.
Lekker cynisch. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Een prima thriller met een zeer sterke Anthony Hopkins en Jodie Foster.
De hele film zit goed in elkaar, met ijzersterke scene's tussen Hannibal en Dr Lecter.
Het is dan ook helemaal terecht dat deze film zo hoog staat in de top 250

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Lees de zin '' ..met ijzersterke scene's tussen Hannibal en Dr Lecter. '' eens goed?
Nu nog steeds niet?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die van Kos is ongeveer 129x zo grappig.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
en die van die haai weer 129 keer grappiger als die van kos.