- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Haha, bedankt. 
Ik dacht: ik pas mijn avatar even een dag aan voor deze feestelijke gebeurtenis. 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Nu al een klassieker bij De Storm:
Idd, welke eilanden, het gaat toch over Zeeland en zover ik weet zijn dat geen eilanden, lol.....
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Die is ook wel heerlijk 
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2417 stemmen
Al wat ouder maar ik vind hem wel grappig.
Goede film, alleen wel een typische mannenfilm. Vrouwen zullen nooit snappen wat hier zo goed aan is. En dat is maar goed ook.
Al Pacino ftw!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik weet niet of hij al gepost is maar ik moest er toch wel stiekem om lachen. Bij Staying Alive:
Geen Saturday Night Fever.
De poster lijkt wel een Stallone-film.
Dat is het dan ook.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Zeg je dat bij iedereen die een negatieve mening heeft over een film die jij goed vindt?
Over de film, ik vond 'm niet heel speciaal en soms een beetje vaag. Wat ik wel heel goed vond waren de beweegbeelden en het einde.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Moet ongetwijfeld knap zijn zo'n film met beweegbeelden. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dat zei ik ook al op de volgende pagina. 
Bewegende beelden bij films, het moet niet gekker worden.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
voor de hand liggend.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Bij Inglourious Basterds:
Het blijft een sneu gemiddelde voor een gemiddelde film. Als je het gemiddelde vergelijkt met films die hetzelfde gemiddelde hebben is dit wel erg overdreven.
"Als je het gemiddelde vergelijkt met films die hetzelfde gemiddelde hebben..."
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Moet ongetwijfeld knap zijn zo'n film met beweegbeelden.
Jullie moeten hem niet zo plagen. Hij heeft waarschijnlijk hiervoor alleen nog maar La Jetee gezien. Daarna zou iedereen bewegende beelden een schok vinden.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Bij Inglourious Basterds:
Ja, erg vaag allemaal. Die reactie van Nicholas123 op zijn bericht is echt hilarisch.
Het blijft een sneu gemiddelde voor een gemiddelde film. Als je het gemiddelde vergelijkt met films die hetzelfde gemiddelde hebben is dit wel erg overdreven. Had verwacht dat het ondertussen wel wat was gezakt.
Gemiddeld genomen wel ja.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Forumvervuiling
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Bart Simpson in het topic Filmmarathon;
Op deel 1 na ook allemaal van die B films...
Helemaal niet. Het zijn goede films. Wat heb jij tegen mij, altijd negatief reageren op mijn berichtjes. Je bent zelf een B productie.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
LOL had hem al eens gelezen, blijft grappig 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Deze vond ik toendertijd ook wel grappig
:
Bij de film "STALKER" van Andrei Tarkovsky;
Queto Yurlunyur, ik ben het grotendeels eens met je verklaring mbt de eindscene. Alleen denk ik niet dat er "grofweg 3 manieren" zijn om de film en de eindscene te interpreteren. Tarkovsky gaat uit van een groot denkvermogen en onderbewustzijn van de mens. Het einde is dus op ontelbare manieren te interpreteren en beperkt zich dus niet tot drie verklaringen. Er werd bijvoorbeeld ook gesproken over buitenaards leven mbt het ontstaan van de zone en de kamer; deze verklaring valt buiten het spirituele, het religieuze en het rationele.
Reactie van Macmanus:
Reactie van Ramon K hierop:
Zie hier.......de domme mens, een typisch produkt van de maatschappij, zonder enige vorm van intelligentie.....was dit gapende icoontje nu echt nodig Mac?????
Reactie van Tovenaar daar weer op:
Hij was gewoon even moe joh
enz.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Toen werd zulk gescheld nog niet verwijderd. 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Ik date al een tijdje met speranza.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wie is eigenlijk het mannetje?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Nope, ook niet echt grappig en/of memorabel.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Op zich zelf al memorabel, maar ook nog omdat kennelijk niemand hier op het forum de blunder van Van Gaal opgemerkt heeft:
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Als ik dood ben ga ik ook mijn autobiografie schrijven. Moet ik wel een leeslampje meenemen...
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Bij Jennifer's Body:
Voordat de sneak begon werd er een Jennifer's Body filmposter uitgedeeld aan iemand die 'm wilde hebben. Ik begin in die zaal te roepen dat ik 'm wel wilde hebben en uiteraard beginnen er meer mensen dat te roepen. Dus ik sta op en ga wat wat harder roepen dat ik 'm wil hebben en ik blijf dat herhalen totdat ik die Pathe vent z'n aandacht heb. Gaat die vent zeggen dat ik al een vriendin heb. Ik kijk naast me en inderdaad zit daar mijn vriendin. Mijn reactie daarop is dat ik ga roepen dat ik dat wijf helemaal niet ken, geen idee heb wie ze is, waar ze bij hoort of waar ze vandaan komt.
Conclusie: geen filmposter, een vrij matige film en uiteraard een geirriteerde vriendin. Altijd leuk zo'n sneak avond...

Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hij is er nogal trots op dat-ie een sneu figuur is blijkbaar.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Briljante quote.