• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.251 gebruikers
  • 9.388.788 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Dat gaat echt te ver..

Van dat soort onzin kunnen we hier niet echt gebruiken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Maar nu heb ik wel mooi m'n eigen pagina bij Memorabele Quotes.

Proficiat! Je mag trots zijn op jezelf.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hij heeft tegenwoordig dus al 2 accounts nodig om zijn oneliner massaspam over de site te verspreiden...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En als hij nou nog iets te melden had....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat bedoel ik

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Ja, ik trok nogal aandacht. Mijn excuses hiervoor.

Maar nu heb ik wel mooi m'n eigen pagina bij Memorabele Quotes.

Je kunt beter een film gaan maken. Dan kun je tenminste terecht een eigen pagina claimen!

Animosh

• 4665 berichten
  • 539 stemmen

Hebben we onze frustraties nu genoeg geuit? De boodschap is ondertussen wel duidelijk, dunkt me.

karlie

• 30 berichten
  • 0 stemmen

Tjurk schreef:

Sowieso houdt ik niet van marteling. Maar bijvoorbeeld, in saw vind ik het wel leuk.

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Niet leuk en de verkeerde werkwoordvervoeging is enkel heel erg triest.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Hier werd wel een glimlach tevoorschijn getoverd.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Iets waar ik nog elke dag naar streef

Die vind ik dan wel weer grappig.

sinterklaas

• 11819 berichten
  • 3319 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Deze poste Qwertiu bij Ik zoek een Filmtitel

ik denjk niet dat iemand hem weet maarr het gaat om een man die naa de gevangenis moet die shawsank heet en dan krijgt ie sigaretten van een zwarte man en ontsnapt ie via een tunnel die die heeft gegraven ik denk dat het een onbekende film is;

Heet die film toevallig niet Half Past Dead?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

sinterklaas schreef:

(quote)

Heet die film toevallig niet Half Past Dead?

Dit was gewoon een post van jumpstylemovie onder een ander account, Spuit Elf.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

dragje schreef:

Na het lezen van de laatst geplaatste berichten verhoog ik mijn stem van 3.5* naar 4.

Goh, wat een tekst allemaal wel niet kan doen.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Belachelijk. Welke film?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Blinkende Lygter (2000)

Film die ik nog eens moet opsnorkelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kraay schreef:

Belachelijk. Welke film?

Kan best hoor. Misschien begreep hij door die berichten de film beter. Of misschien zag hij het geniale van de film pas in na die berichten gelezen te hebben.

Ik heb die berichten zelf nog niet gelezen, maar het kan wel.

Zo heb ikzelf ook eens een bericht geplaatst waardoor iemand anders het einde van een film anders ging zien en daardoor de film hoger beoordeelde.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Na het lezen van de berichten bij Man On Fire begrijp ik de film beter en verhoog ik van 0,5 naar 5*

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Wie zegt dat de rating met Denzel Washington te maken heeft?

Edit: snel je bericht verwijderen he?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Deze acteur speelt ook in jouw favoriete film. Beide films krijgen 0,5*. Dan ga ik heel voorzichtig denken dat je niet zo veel met deze acteur hebt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het bericht dat ik heb verwijderd vóór hier een reactie op kwam was: Wat heeft Denzel Washington jou vroeger op de lagere school misdaan?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Beide films? Man On Fire en..?

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Kan best hoor. Misschien begreep hij door die berichten de film beter. Of misschien zag hij het geniale van de film pas in na die berichten gelezen te hebben.

Ik heb die berichten zelf nog niet gelezen, maar het kan wel.

Zo heb ikzelf ook eens een bericht geplaatst waardoor iemand anders het einde van een film anders ging zien en daardoor de film hoger beoordeelde.

Hij beoordeelt op de film op basis van teksten, die geen deel uitmaken van de film die hij beoordeelt. What you see is what you get...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee , hij verhoogt zijn stem om dat de teksten hem extra inzicht hebben verschaft waardoor hij de film beter gaat waarderen. Toch niets geks aan? Beetje context doet soms wonderen.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Als de film er niet in is geslaagd dit over te brengen dan heeft de film op dat punt toch echt gefaald.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je zou het eerder moeten omdraaien....

Dan heeft niet de film maar de kijker gefaald. Als anderen het er immers wel uithalen zit het er blijkbaar wel in, of als anderen blijkbaar wel op de hoogte van de context waren is het de kijker die de context niet kent die (te) weinig kennis heeft.

Kortom: het is erg makkelijk om 'de ander' de schuld te geven...

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

In eerste instantie vatte ik het verhaal van Eden Log ook niet helemaal. Na uitgebreid onderzoek op het net vatte ik het verhaal na een tweede poging een stuk beter, dus ja: soms kan het best helpen. Maar in het geval van opzettelijk vage films zoals Inland Empire doe ik dat soort praat af als pretentieus gezwets (wat het voor een groot deel ook is. Users die roepen deze film te snappen snappen het zelf niet).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Nee , hij verhoogt zijn stem om dat de teksten hem extra inzicht hebben verschaft waardoor hij de film beter gaat waarderen. Toch niets geks aan? Beetje context doet soms wonderen.

Niks raars aan inderdaad. Ik heb dat ook wel dat ik eens twijfel welk cijfer te geven en dat ik dankzij tekstuitleg van users dat ik nalees de film net iets beter snap of net iets vanuit een andere invalshoek zie zodat ik een halve ster extra of minder geef dan ik van plan was. Ook nooit meer dan een halve ster, want ik vorm natuurlijk voor 99% wel mijn eigen oordeel na het zien van de film.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Denk dat Dragje zelf wel kan beargumenteren wat de rede was, volgens mij door de grappige momenten die eerder werden besproken.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Hm.

Wat ik al had geschreven, na het lezen van de berichten, waar ik het mee eens was, merkte ik dat ik de film wat laag had beoordeeld. Vandaar de verhoging.

We spreken hier trouwens over een verhoging van een halve ster. Mocht dit tot consternatie leiden die niet te verteren valt dan kan men natuurlijk altijd nog bezwaar aanteken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.