- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Die jongen stelt zo'n intelligente vraag dat jullie er allemaal versteld van staan dat jullie zelf nooit eerder die vraag hebben gesteld. Niemand geeft zelfs een antwoord, dat moet dan wel een heel erg moeilijke, maar goede vraag zijn ! 
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Die jongen stelt zo'n intelligente vraag dat jullie er allemaal versteld van staan dat jullie zelf nooit eerder die vraag hebben gesteld. Niemand geeft zelfs een antwoord, dat moet dan wel een heel erg moeilijke, maar goede vraag zijn !
Volgens mij heb ik wel antwoord gegeven, hoor...
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij heb ik wel antwoord gegeven, hoor...
Weet ik, daarom zeg ik dat ook.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Weet ik, daarom zeg ik dat ook.
Juist... 
Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
Leidsehoodie, schreef bij het gedrocht: Happy Feet op 3 juni:
Verdorie. zit ik gister lekker de lokale sloot te overbevissen, komt er opeens een leipe pinguin naast me staan tapdansen. Zelfs Denzel Washington heeft nog nooit zo'n grote déjavu gehad.
Ik snap niet dat mensen de film onrealistisch, ongeloofwaardig of een farce vinden. En ik bedoel zeg nou zelf, als er op maandagochtend een tapdansende pinguin naast je bed staat, is het leegvissen van de Noordzee wel het laatste waar je aan denkt. Niks geen overbodige moraal om een slappe tierelier van te krijgen, gewoon een logische oorzaak-gevolg reactie.
Blijf bij mijn 3.5* morgen met een flinke boombox Artis onveilig maken. Dansen bitch!
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Vreemde vogel. Bij Once upon a Time in Mexico:
Hots! Klats! Boem! Bats!
Hoe gekker hoe beter!
Paf! Pef! Pief! Pow!
Hee, wie is die vent nou?
Geen idee, boeit ook niet!
Jetser! Zoef! Oei! Auw!
Huh afgelopen?
Riieepleee!
Niet eens grappig eigenlijk..
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Beide quotes totaal ongrappig, inderdaad.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bij 'Beste moviemeter naam'
Het blijkt een vergissing dat we dit topic hebben toegestaan.
Dit topic gaat nergens over. Alsnog een slotje.

Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik zie de joke niet, buiten het feit dat ze veel te laat actie hebben ondernomen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vooral dat het nu officieel tot 'een vergissing' is uitgeroepen.... maar ook omdat ze wel erg laat waren en dat ze hebben vastgesteld dat het nergens over ging. 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Over het algemeen zijn de topics met een slotje de leukste van de hele site. 
Bla
-
- 769 berichten
- 2147 stemmen
Wel erg geforceerd grappig.
De reply van Leidsehoodie bij 12 Monkeys moest ik toch echt om lachen.
Sacra geloof mij, het is een:
watdefak-kanonne-jantjediezagpruimenhangen ongelooflijk-oeioeioei Kneitert van een film. Echt waar, dijk van een film, zet deze voor onze kust en ze kunnen eeuwen lang massaal Hummer-races houden op de ijskappen van de zuidpool, maar wij blijven droog.
Twelve Monkeys.... wát een film, elke keer als ik twaalf apen zie moet ik aan deze film denken. Loeiervet! Ik zou mijn eigen ster afstaan om deze film 6 sterren te kunnen geven. Kijken, kijken, kijken!
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Die is al eerder geplaatst. Niet leuk genoeg om twee keer langs te laten komen.
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Beide quotes totaal ongrappig, inderdaad.

Ik ben een man met een missie, ik MOET en ZAL je laten lachen!!
De tweede quote was trouwens een sfeerimpressie van de film Once Upon A Time In New Mexico. Dat is dus geen grap, maar een weergave van hoe ik de film ervaar. Ik bedoel, als je grootvader een verhaal verteld over zijn baantje als krantenjongen in de jaren '30 zeg je aan het einde ook niet "Nou opa, dat was totaal ongrappig." Want die vent wil helemaal niet grappig zijn.
coldheaven
-
- 623 berichten
- 188 stemmen
De tweede quote was trouwens een sfeerimpressie van de film Once Upon A Time In New Mexico.
New Mexico?
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Mijn fout. Once Upon A Time in Mexico dus.
En jij bent die opa?
Dat was het idee achter de vergelijking. Net zoals de opa, wilde ook ik geen grap maken, en dus net zoals bij de opa, slaat de opmerking dat het totaal niet grappig is eigenlijk nergens op. Want dat is pas een zinnig oordeel als iemand ook grappig wil zijn. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Golden Compass.
Moest er wel om glimlachen, best droog:)
Waar blijven ze het halen.
Bij Daniel Craig gingen mijn haren weer recht. Die man heeft de uitstraling van een zak patatten, dat die man nu Bond speelt daar komen mijn haren nog meer van recht. Jammer genoeg zouden mijn haren nog meer rechtkomen. Van dat klein meisje onder andere , werkelijk verschrikkelijk al dat geschreeuw. Nicole Kidman wist me voor de eerste keer niet te overtuigen.
Mijn haren kwamen ondermeer nog recht bij het verhaaltje dat ik al 1000 keer heb gezien. Een saai tochtje dat nu draait om een ontvoerd kind dat ze terug proberen vinden met een gouden kompas. Op die tocht ontmoeten ze dan wat oninteressante personages en pratende ijsberen. Leuk voor wie van fantasy houdt waarschijnlijk maar voor mensen die er niet zo van is.
De gevechtsscène zijn enorm zwak, ook hier kwamen hier haren recht. Je moet er veel te lang op wachten, als ze er zijn dan zijn ze onmiddellijk weer weg en bovendien slecht gefilmd en gemonteerd. Zoals heel de film eigenlijk.
Dit soort werk met een budget van 370 miljoen afleveren, ongelooflijk dat zoveel geld verkwanseld wordt. Daarvan komen mijn haren nog het meest recht terwijl de halve wereld van de honger ligt te vergaan. Verban die mensen voorgoed uit de filmwereld!
*
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
K@i heeft een off day.
Bij Predator
Wat Mij betref RUIM SCHOOTS de BESTE van de gehele Alien reeks
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Deze poste Qwertiu bij Ik zoek een Filmtitel
ik denjk niet dat iemand hem weet maarr het gaat om een man die naa de gevangenis moet die shawsank heet en dan krijgt ie sigaretten van een zwarte man en ontsnapt ie via een tunnel die die heeft gegraven ik denk dat het een onbekende film is;