• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.345 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Hij verwachtte dan wel dat ie ging tegenvallen, toch zegt ie daarna 'tegenvaller', nogal dubbelzinnig .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

''Ik vond hem niet tegen vallen''

...

''Gewoon een tegenvaller''

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Bart Simpson schreef:

Ik heb de film gisteren weer gezien, maar nu met Nederlandse ondertiteling. Nu begreep ik de film iets beter dan de vorige keer, maar qua verhaal en wat er allemaal gebeurde, was de 1e keer ook gewoon heel erg duidelijk. Alleen gesprekken waren makkelijker te volgen.

Deze film blijft gewoon fantastisch!

Mijn vorige cijfer voor deze film was een 5.0*, het cijfer dat ik nu geef is een 5.0* en als ik in de toekomst weer een cijfer moet geven voor deze film, weet ik zeker dat het een 5.0* zal zijn en een 5.0* zal het blijven ook!

Een paar dagen later een 4,5*

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1703 stemmen

Lekker boeiend.

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Zijn allebei wel leuk.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Bij Dawn Of The Dead (2004)

Zuzuu schreef:

AC/DC Ik begrijp niet hoe je een zombie met een paard kunt vergelijken. Een paard heeft 4 poten.. Je kunt een zombie het best vergelijken met apen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is hier memorabel/grappig aan?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat is hier memorabel/grappig aan?

En daar gaan we weer......

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Materny schreef:

(quote)

En daar gaan we weer......

Laat maar gaan.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Materny, je haalt me de woorden uit de mond...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo vreemd is mijn reactie niet aangezien Zuzuu gelijk heeft.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Waar heeft hij dan gelijk in ? Aangezien iemand zombies niet vergeleek met paarden maar het over iets heel anders had. Hij kwam toen met die reactie. Anders lees je die discussie maar bij Dawn Of The Dead.....

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Zombies stinken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Paarden ook.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Tadaaaa, het verband.

Ik vond hem wel grappig, die quote.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

Bij Dawn Of The Dead (2004)

Vond die onzin over of zombies wél of niet bestaan juist wel grappig, en dan later zeggen dat het een grapje was

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Bij Vinyan:

Stephan schreef:

Zoals een scheet af en toe lekker kan ruiken, zo is een vage artifarti film af en toe ook zeker geweldig.

4*

Green Destiny

• 254 berichten
  • 1396 stemmen

Volgens mij zijn deze reacties al een keer geplaatst, maar ik blijf het geweldig vinden. Zie hier de discussie tussen NERD en Ramon K bij de film Meet Joe Black:

Ramon K schreef:

De almachtige Dood die vanaf het begin der tijden bestaat begint een romance(?????) en weet niet hoe pindakaas smaakt(?????). Wat een verschrikkelijke verspilling van 2 topacteurs!!!!! 1,5 sterren

NERD schreef:

details, details......vooral gebruikt voor wat humor in deze zware film, en niet belangrijk genoeg om een film negatief door te beoordelen

naar mijn mening

Ramon K schreef:

Niks details! Het is origineel om een film over de ' DOOD' te maken, maar doe dan niet alsof hij niets weet van de wereld want hij gaat toch al een tijdje mee. Daarbij is de dood abstract een geen iets met gevoel of waarden. Dadelijk maken ze ook nog een film over een koelkast die een cursus breien en haken begint en ondertussen ook nog worstelt met opkomende homoseksuele gevoelens stammend uit de tijd dat ie het gedaan had met een magnetron. Dit zijn geen details!!!!1

NERD schreef:

dood is abstract" heb je bewijs?? Niet dat ik geloof in een man met een zeis of iets dergerlijks maar ik vind het heel leuk bedacht dat de dood de goede dingen van het leven ontdekt (liefde, sex e.d.) en dat hij uiteindelijk......(ik ga niet spoilen).

Het gaat er niet om dat hij ontdekt dat pindakaas best lekker is.

Ramon K schreef:

Mijn koelkast heeft homoseksuele gevoelens, heb jij het bewijs dat 't niet zo is?

Ramon K schreef:

Ik denk dat ik een film ga maken over mijn homoseksuele koelkast! Hij zal wel goed ontvangen worden door het publiek want het is toch leuk dat mijn koelkast ervaringen leert als liefde en sex. En wie die film dan afkraakt met de reden dat mijn koelkast abstract is en geen gevoelens heeft, diestuur ik wel naar Nerd. hij kan mijn film dan wel op waarde schatten

NERD schreef:

Maar wat heb jij met homoseksuele koelkasten?

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Haha, leuke discussie inderdaad.

karlie

• 30 berichten
  • 0 stemmen

confucius schreef:

"

Hadden er ten tijde van Confucius films bestaan, hij zou het

volgende hebben gezegd:

' Als je een film goed vind nog voor je hem hebt gezien, is het geen goeie film '.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Als een koelkast homoseksueel is, doet ie toch alleen met koelkasten en niet met magnetrons? Dan is hij elektroseksueel.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

AHWA schreef:

Als een koelkast homoseksueel is, doet ie toch alleen met koelkasten en niet met magnetrons? Dan is hij elektroseksueel.

Bij mijn weten zijn diepvriezen aseksueel.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Huh? Ik had op school altijd geleerd dat vriezers en koelkasten zich in een te koude leefomgeving bevinden om seksueel aktief te kunnen zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Kan een koelkast uit de kast komen?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Ja, dat heet een koelbox.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2570 stemmen

confucius schreef:

Hadden er ten tijde van Confucius films bestaan, hij zou het volgende hebben gezegd:

' Als je een film goed vind nog voor je hem hebt gezien, is het geen goeie film '.

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Ze zijn in ieder geval versatile, en ze doen het alleen met voedingswaar en betegelde muren.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Volgens mij zijn een hoop kleerkasten homoseksueel.

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

kleerkasten zijn biseksueel

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

lol @ Ramon K & NERD

Ben benieuwd welke beroemde Hollywoodster de rol van de koelkast gaat (wil) vertolken..

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.