- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Hij verwachtte dan wel dat ie ging tegenvallen, toch zegt ie daarna 'tegenvaller', nogal dubbelzinnig
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
''Ik vond hem niet tegen vallen''
...
''Gewoon een tegenvaller''

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb de film gisteren weer gezien, maar nu met Nederlandse ondertiteling. Nu begreep ik de film iets beter dan de vorige keer, maar qua verhaal en wat er allemaal gebeurde, was de 1e keer ook gewoon heel erg duidelijk. Alleen gesprekken waren makkelijker te volgen.
Deze film blijft gewoon fantastisch!
Mijn vorige cijfer voor deze film was een 5.0*, het cijfer dat ik nu geef is een 5.0* en als ik in de toekomst weer een cijfer moet geven voor deze film, weet ik zeker dat het een 5.0* zal zijn en een 5.0* zal het blijven ook!
Een paar dagen later een 4,5*
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Bij Dawn Of The Dead (2004)
Zuzuu schreef:
AC/DC Ik begrijp niet hoe je een zombie met een paard kunt vergelijken. Een paard heeft 4 poten.. Je kunt een zombie het best vergelijken met apen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is hier memorabel/grappig aan?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat is hier memorabel/grappig aan?
En daar gaan we weer...... 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En daar gaan we weer......
Laat maar gaan.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Materny, je haalt me de woorden uit de mond...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Zo vreemd is mijn reactie niet aangezien Zuzuu gelijk heeft.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Waar heeft hij dan gelijk in ? Aangezien iemand zombies niet vergeleek met paarden maar het over iets heel anders had. Hij kwam toen met die reactie. Anders lees je die discussie maar bij Dawn Of The Dead.....
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Tadaaaa, het verband.
Ik vond hem wel grappig, die quote.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vond die onzin over of zombies wél of niet bestaan juist wel grappig, en dan later zeggen dat het een grapje was 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Bij Vinyan:
Zoals een scheet af en toe lekker kan ruiken, zo is een vage artifarti film af en toe ook zeker geweldig.
4*

Green Destiny
-
- 254 berichten
- 1396 stemmen
Volgens mij zijn deze reacties al een keer geplaatst, maar ik blijf het geweldig vinden. Zie hier de discussie tussen NERD en Ramon K bij de film Meet Joe Black:
De almachtige Dood die vanaf het begin der tijden bestaat begint een romance(?????) en weet niet hoe pindakaas smaakt(?????). Wat een verschrikkelijke verspilling van 2 topacteurs!!!!! 1,5 sterren
details, details......vooral gebruikt voor wat humor in deze zware film, en niet belangrijk genoeg om een film negatief door te beoordelen
naar mijn mening
Niks details! Het is origineel om een film over de ' DOOD' te maken, maar doe dan niet alsof hij niets weet van de wereld want hij gaat toch al een tijdje mee. Daarbij is de dood abstract een geen iets met gevoel of waarden. Dadelijk maken ze ook nog een film over een koelkast die een cursus breien en haken begint en ondertussen ook nog worstelt met opkomende homoseksuele gevoelens stammend uit de tijd dat ie het gedaan had met een magnetron. Dit zijn geen details!!!!1
dood is abstract" heb je bewijs?? Niet dat ik geloof in een man met een zeis of iets dergerlijks maar ik vind het heel leuk bedacht dat de dood de goede dingen van het leven ontdekt (liefde, sex e.d.) en dat hij uiteindelijk......(ik ga niet spoilen).
Het gaat er niet om dat hij ontdekt dat pindakaas best lekker is.
Mijn koelkast heeft homoseksuele gevoelens, heb jij het bewijs dat 't niet zo is?
Ik denk dat ik een film ga maken over mijn homoseksuele koelkast! Hij zal wel goed ontvangen worden door het publiek want het is toch leuk dat mijn koelkast ervaringen leert als liefde en sex. En wie die film dan afkraakt met de reden dat mijn koelkast abstract is en geen gevoelens heeft, diestuur ik wel naar Nerd. hij kan mijn film dan wel op waarde schatten
Maar wat heb jij met homoseksuele koelkasten?
karlie
-
- 30 berichten
- 0 stemmen
"
Hadden er ten tijde van Confucius films bestaan, hij zou het
volgende hebben gezegd:
' Als je een film goed vind nog voor je hem hebt gezien, is het geen goeie film '.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Als een koelkast homoseksueel is, doet ie toch alleen met koelkasten en niet met magnetrons? Dan is hij elektroseksueel.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Als een koelkast homoseksueel is, doet ie toch alleen met koelkasten en niet met magnetrons? Dan is hij elektroseksueel.
Bij mijn weten zijn diepvriezen aseksueel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Huh? Ik had op school altijd geleerd dat vriezers en koelkasten zich in een te koude leefomgeving bevinden om seksueel aktief te kunnen zijn.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2570 stemmen
Hadden er ten tijde van Confucius films bestaan, hij zou het volgende hebben gezegd:
' Als je een film goed vind nog voor je hem hebt gezien, is het geen goeie film '.

Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Ze zijn in ieder geval versatile, en ze doen het alleen met voedingswaar en betegelde muren.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Volgens mij zijn een hoop kleerkasten homoseksueel.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
lol @ Ramon K & NERD
Ben benieuwd welke beroemde Hollywoodster de rol van de koelkast gaat (wil) vertolken..