- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
En nog erger, hij zit nu ook op een ander forum met de naam: Spook Freak..
, Chloe Moretz was idd vreselijk irritant. Bij ieder (negatief) bericht bij 'zijn' Amytiville Horror een hele preek houden waarom de film wel zo goed is en zijn mening.
En er is trouwens weer een gebruiker die snel een ban gaat krijgen: Michelletjuuh, iemand met een vreemde obsessie voor poep.
coldheaven
-
- 623 berichten
- 188 stemmen
, Chloe Moretz was idd vreselijk irritant. Bij ieder (negatief) bericht bij 'zijn' Amytiville Horror een hele preek houden waarom de film wel zo goed is en zijn mening.
En er is trouwens weer een gebruiker die snel een ban gaat krijgen: Michelletjuuh, iemand met een vreemde obsessie voor poep.
Geef dan eens ´n paar "memorabele" quotes van deze 2GirlsOneCup-fanaat
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Geweldig toch!
Het spijt me zeer ik wilde even m'n excuses aan bieden dat ik zo veel dingen post die eigenlijk nergen op slaan. Maar ik ben gepakt door deze film ik ben zwaar. Deze film is mijn zware obsessie
Is hij hier voor weggestuurd?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Geef dan eens ´n paar "memorabele" quotes van deze 2GirlsOneCup-fanaat
Ik vind ze niet zo memorabel dat ik ze hier ga plaatsen. Maar o.a. bij Rescue Dawn heeft hij zo'n poepbericht gezet. Zijn bericht bij The Godfather, met nog meer poep, is verwijderd omdat hij KimberlyVD uitmaakte voor slet en hoer.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
9 minuten geleden. Leidenaar gelukkig ook weg.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Nu al?! Jammer, was best benieuwd wat hij nou van zijn favoriete actrice vond wanneer ze wordt verkracht in Irreversible...
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8216 stemmen
On topic maar weer. 
Deze is wel lekker tegenstrijdig bij Wrong Turn.
Een lekkere enge film... wel al een hele lange tijd geleden dat ik deze gezien heb maar weet niet precies hoe hij gaat. Hij blijft je dus goed bij. Wat mij betreft krijgt deze film een 4!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dat dit niemand leuk vindt!
En maar weer wat slowchat verwijderd, kletsen ergens anders of gewoon via de PM. Het is hier geen BikiniMeter...
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Beste mensen, helaas hier veel berichten en foto's moeten verwijderen omdat een eerder deze week gebande user (LEIDENAAR187) hier onder een valse identiteit, de jullie wel bekende miss christina, erg actief was de afgelopen dagen.

wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2647 stemmen
Heerlijk. Heeftie ons allemaal erin geluist.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Echt een fantastische grap. Vooral de discussie die er omheen ontstond. Wat een commotie één enkele 'vrouw' op een forum vol mannen en geilbekkies teweeg kan brengen zeg.... Uitmuntend spel van LEIDENAAR187, eigenlijk wel jammer dat hij geband is 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als het spel uitmuntend was geweest had hij het wel langer dan 6 uur volgehouden....
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Ik neem aan dat zijn IP-gegevens dat verraden hebben en niet zijn berichten zelf.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar die IP gegevens ga je natuurlijk niet zomaar controleren.....
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Doet verder eigenlijk weinig afbreuk aan de grap. Hij had genoeg mensen tuk.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Wel een beetje kansloos dat je zo geobsedeerd bent door een of ander forum dat je na een opgelegde ban direct weer terugkomt. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Bij Superman Returns:
Het is maar een simpele typefout maar de combinatie van Superman en gay vond ik wel geslaagd. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Tja, ergens klopt het wel want Spacey ziet er in die film uit als Pim Fortuyn, en dat was ook een ridder van de Bruine Orde.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1703 stemmen
Bij Mulholland Dr.
ik kan even goed een of andere debiel gaan filmen die een ezel in zijn woonkamer berijdt en onophoudelijk ''jihaa'' roept terwijl hij met eieren naar zijn stomverbaasde grootouders gooit en daarna grimassen a la jack nicholson in the shining begint te trekken en op de tv pist en van een korstsluiting doodgaat... - en dat dan diepzinnig noemen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
X-men Origins : Wolverine
Ik vond hem niet tegen vallen ik had dit wel verwacht.........
Gewoon een tegenvaller.
Hmmmm