- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik, huilen? Ik zit hier eerder luidop te lachen met die argumenten van jou.
Dan valt er tenminste nog iets te lachen misschien, van jou quotes hoeft het niet te komen in ieder geval. But i rest my case, als je nog wat te melden hebt doe het maar via pm voordat we weer 3 pagina''s gevuld hebben met onzinnig geneuzel.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Jezus wat een gezeik tegen Adrenal, ik snap je punt niet Materny
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Jezus wat een gezeik tegen Adrenal, ik snap je punt niet Materny
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
JIj igg tegen iedereen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
, ik snap je punt niet Materny
Dan stel ik voor dat je het nog eens allemaal doorleest, want zo moeilijk is het echt niet.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
k doe mn best, moeilijk te vinden tussen alle beeldspraak en ironie
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
adrenal zet een quote neer die memorabel is voor hem, materny en ik vind het niet memorabel en toen begon ie te piepen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Nu weer ontopic svp.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
ok, ik denk eigenlijk dat ik het met Adrenal eens ben, beter een niet zo heel bijzonder bericht dan geen bericht, het is niet zo dat je elke quote hier gelijk in je kop moet stampen, alleen omdat dit topic memorabele quotes heet, dus je kan er niks tegen hebben lijkt me.
edit: ik hoop dat dit wel ontopic is (zag het bericht toen ik begon nog niet)
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
ok, ik denk eigenlijk dat ik het met Adrenal eens ben, beter een niet zo heel bijzonder bericht dan geen bericht, het is niet zo dat je elke quote hier gelijk in je kop moet stampen, alleen omdat dit topic memorabele quotes heet, dus je kan er niks tegen hebben lijkt me.
edit: ik hoop dat dit wel ontopic is (zag het bericht toen ik begon nog niet)
Maar jij verwoordt het tenminste op een nette manier en je spreekt alleen voor jezelf. Adrenal daarentegen meldde dat niemand hier zit te wachten op berichten dat het niet memorabel is. Dan denk ik: speak for yourself
En daar is hij keurig netjes (met een knipoog) op gewezen alleen hij kon daar niet zo goed mee om gaan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nu weer ontopic svp.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Bij Zohan:
Deze is niet leuk, mits je stoned bent 
Blijf dan ook van de dope af!
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Altijd wel lachen dit soort berichten, kom ze vaak tegen
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
- Scarface
Gangsterfilm waar duizenden wannabe-gangsters (vooral wiggers en MTV Cribs hip-hop negerts) een harde piemel van krijgen, met in de hoofdrol onze favoriete schreeuwlelijk Al Pacino. Meneer schmiert erop los, en het verhaal stelt eigenlijk geen reet voor, maar regisseur Brian de Palma weet dit slim te verhullen door een hoop neuspoeder, koffers met (drugs)geld en expliciete geweldsuitspattingen veelvuldig in beeld te brengen. Geen slechte film, dat zeker niet, maar ook zeker geen meesterwerk zoals velen hier pretenderen. Schijnt vooral in de smaak te vallen bij meelopers en mensen zonder eigen mening (lees: middelbare scholieren).
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Vind het maar een sneu bericht, meneer PR schuift alle films met een hoog gemiddelde (vorige week werd hier ook iets over Boondock Saints gepost geloof ik) die hij niet goed vind af op pubers en middelbare scholieren en dan probeert ie dat in een 'grappige' recensie te zetten 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Altijd wel lachen dit soort berichten, kom ze vaak tegen
Omgekeerd wel ja, maar mits?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Vind het maar een sneu bericht, meneer PR schuift alle films met een hoog gemiddelde (vorige week werd hier ook iets over Boondock Saints gepost geloof ik) die hij niet goed vind af op pubers en middelbare scholieren en dan probeert ie dat in een 'grappige' recensie te zetten 
Ik neem t ook niet serieus, maar ik vond t toch wel lachen
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Toch kan ik in het bericht van PR wel een kern van waarheid vinden...
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Je kan er uit afleiden dat het een gansterfilm van De Palma is. Tot zover zit er inderdaad zeker een kern van waarheid in.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Het feit dat veel middelbare scholieren 'say hello to my little friend' uitkramen en shirts aan hebben met Pacino erop, terwijl hun favoriete film American Pie is, heb ik zelf ondervonden. Velen hebben alleen de actie scene aan het eind van de film via YouTube bekeken, en zijn gelijk 'fan' omdat het zo'n 'cool' karakter is. Ik weet zeker dat als die scholieren de film in zijn geheel bekijken en er achter komen dat er veel 'louzie' 80's muziek in zit, ze wel anders praten.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Het feit dat veel middelbare scholieren 'say hello to my little friend' uitkramen en shirts aan hebben met Pacino erop, terwijl hun favoriete film American Pie is, heb ik zelf ondervonden. Velen hebben alleen de actie scene aan het eind van de film via YouTube bekeken, en zijn gelijk 'fan' omdat het zo'n 'cool' karakter is. Ik weet zeker dat als die scholieren de film in zijn geheel bekijken en er achter komen dat er veel 'louzie' 80's muziek in zit, ze wel anders praten.
Wat een bullshit, de enige die hier bij de filmgames say hello to my little friend uitkraamt is combi en die is 30+
. Niemand bij mij op school heb ik zien lopen met een Scarface shirt de afgelopen 6 jaar, niemand die Tony Montana na doet of wat dan ook. Oja, ik vind Scarface een goede film hoor, ondanks de 'louzie 80's muziek'.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Heb alleen de eerste 10 minuten gezien, maar meer dan een paar duidelijke nep apen die wat aan het rond huppelen zijn zie je niet
Dus had ik geen zin meer om verder te kijken en heb ik de film af gezet en ben ik de ShawShank Redemption maar weer eens gaan kijken 
2001SpaceOd.
en dan een 0.5 geven....
Achmed
-
- 550 berichten
- 0 stemmen
Bij Reign of FIre
Is het geen draak van een film?
Ik denk dat hij grappig wou doen, alleen niemand reageerde erop. En toen moest ik lachen
dat is trouwens ook zijn volledige en enigste bericht bij Reign of Fire 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Zouden tieners nog wel weten wie Pacino is? Laat staan Tony Montana. 
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
De term 'Scarface' is in ieder geval niet onbekend.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Absoluut, of het nu kaalkopjes of wiggers zijn. Scarface is toch wel veruit de bekendste 'oudere' film onder tieners. Scarface dvd's, posters en kleding met verwijzingen worden niet niets zo veel verkocht.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Bijna alles wat maar ook een klein beetje met drugs of wapens te maken heeft weten tieners.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Premonition:
Een mevrouw raakt in de ban van haar kalender en op een gegeven moment wist ik ook niet meer hoe laat het was.
Memorabel? Ach, ik houd gewoon erg van dat soort vlotgeschreven zinnen 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Vreemd kritiek van iemand die nooit een recensie achterlaat en/of meediscussieert bij een film, en dagelijks alleen maar zijn berichtenaantal probeert op te krikken bij de laddercompetitie en/of andere filmgames en daar dan zogenaamd de kenner staat uit te hangen. 
PR beargumenteert tenminste (of hij het nou ''grappig'' doet of niet) waarom hij een bepaalde film wel of niet goed vindt. Kun je van jou niet zeggen.